למה מקבלים משכורת בעשירי

מבוא: היתרונות והחסרונות של חוקי שכר מינימום וכיצד הם משפיעים על הכלכלה

חוקי שכר מינימום נקבעים על ידי הממשלה כדי להבטיח שמעסיקים ישלמו סכום כסף מסוים לעובד עבור עבודתו. שכר המינימום משתנה ממדינה למדינה, אך הוא נקבע בדרך כלל סביב 5-8 דולר לשעה.

יתרונות:

– חוקי שכר מינימום יכולים לסייע בהפחתת העוני על ידי הבטחת העובדים להרוויח מספיק כדי לכסות את הצרכים הבסיסיים.

– הם גם מבטיחים שמעסיקים לא ינצלו את העובדים שלהם בכך שהם משלמים להם מתחת לשכר המינימום.

חסרונות:

– חוק שכר מינימום יכול לגרום לשיעורי האבטלה לעלות אם הוא מוגדר גבוה מדי, משום שהוא עלול להרתיע חברות מלהעסיק עובדים חדשים או ליצור תמריצים לחברות להחליף עובדים בעלי כישורים נמוכים במכונות.

בארצות הברית, שכר המינימום הפדרלי הוא $7.25 לשעה. שכר המינימום משתנה כיום לפי מדינה, כאשר עשרים ותשע מדינות ו-DC קובעות את שכר המינימום שלהן מעל הרמה הפדרלית.

חוקי שכר המינימום הראשונים התקבלו ב-1938 כחלק מהחקיקה של הנשיא פרנקלין ד' רוזוולט, כדי לספק הקלה כלכלית במהלך השפל הגדול.

הטיעונים בעד ונגד חוק שכר המינימום הם רבים, אבל הם מסתכמים בעיקרם בשני צדדים: אלה הטוענים שהוא יסייע למשפחות מעוטות יכולת על ידי מתן רצפת הכנסה בסיסית, ואלה הטוענים שהוא יעכב הזדמנויות תעסוקה לבלתי מיומנים. עובדים ומובילים לשיעורי אבטלה גבוהים יותר בכל הדמוגרפיה עקב עליית עלויות העבודה של המעסיקים.
כדי לראות פרטים מורחבים בתחום של למה מקבלים משכורת בעשירי כדאי לגשת לאתר employment-law.co.il

היתרונות של חוק שכר מינימום הם

7 סיבות שאתה צריך להתחיל לקבל יותר שכר עכשיו

1. הגדל את פוטנציאל ההשתכרות שלך

2. אתה תהיה בטוח יותר בכישורים וביכולות שלך

3. תהיה לך איכות חיים טובה יותר

4. יהיה לך יותר זמן לעשות מה שאתה רוצה כי אתה לא מבלה כל כך הרבה זמן בעבודה

5. המשפחה שלך תהיה מאושרת יותר כי היא לא תדאג לכסף

6. אתה יכול להרשות לעצמך לקחת סיכונים ולנסות דברים חדשים

7. זו דרך מצוינת לפתח חשיבה יזמית

בחברה של היום, 10% הגדולים מהמפרנסים לוקחים הביתה 50% מההכנסה. זה אומר שאתה יכול להרוויח יותר כסף ממה שאתה כרגע אם אתה עובד מספיק קשה.

הסיבה הראשונה לקבל משכורת גבוהה יותר היא שזה יאפשר לך להרשות לעצמך דברים נוספים וטובים יותר בחיים. תוכלו לקנות בית, לצאת לחופשות ולגור בנוחות. הסיבה השנייה היא כי זה יוביל לאיכות חיים טובה יותר. לא תצטרך לדאוג לשלם חשבונות או להיות בחובות כי המשכורת שלך מספיק גבוהה כדי שזה לא יקרה. הסיבה השלישית היא כי זה ייתן לך שקט נפשי בידיעה שלא משנה מה יקרה, גם אם תהיה התרסקות כלכלית או משהו קטסטרופלי אחר, המשפחה שלך עדיין

מה עושות מדינות אחרות עם חוקי שכר מינימום

חוקי שכר מינימום הם נושא לדיון במדינות רבות. אנשים סקרנים לדעת מה עושות מדינות אחרות עם חוקי שכר המינימום.

ארצות הברית היא אחת המדינות הבודדות שמשתמשות בעשירית כיחידת המטבע הנמוכה ביותר. המשמעות היא ששכר המינימום הוא 7.25 דולר לשעה, המקביל ל-2.13 דולר לשעה בקנדה, ו-5.20 ליש"ט לשעה בבריטניה, או 6.16 אירו לשעה בצרפת ו-10.28 אירו לשעה בגרמניה

נושא הסעיף: חשיבות השינה להתפתחות המוח של ילדים

מילות מפתח במדור: חוסר שינה, התפתחות המוח של ילדים, השפעות על בריאות הילדים

מבוא:

ילדים צריכים לישון בכמות מספקת מדי יום להתפתחות המוח שלהם וליתרונות בריאותיים כמו

כיצד מעסיקים יכולים לתמוך בעובדים להסתדר עם שכר בעשרות גבוהות

בעשורים האחרונים השכר עמד על קיפאון ולא עמד ביוקר המחיה. השכר השנתי הממוצע בארצות הברית הוא 44,564 דולר. המשמעות היא שמישהו שעובד במשרה מלאה יצטרך להרוויח 22 דולר לשעה כדי להיות מסוגל להרשות לעצמו דירת שני חדרי שינה בסן פרנסיסקו.

יש הרבה סיבות לקיפאון השכר הזה, אבל אחת מהן היא שמעסיקים לא מספקים מספיק תמיכה לעובדים שלהם כדי להסתדר עם שכר בעשרות הגבוהות. מעסיקים יכולים לעזור על ידי מתן בונוסים לעובדים שלהם והטבות אחרות כמו ביטוח בריאות או שכר גבוה יותר.

השכר הממוצע בארצות הברית הוא $48,112. 10% המרוויחים המובילים מרוויחים יותר מ-$100,000 בשנה. 1% העליון של המרוויחים מרוויח יותר מ-300,000 דולר בשנה.

במילים אחרות, אנשים בחלק העליון של התפלגות ההכנסה מרוויחים פי 10 יותר מאנשים בתחתית.

זו לא תופעה חדשה: ב-1979 הרוויחו אלו שבפסגה פי תשעה מאלה שבתחתית.

במילים אחרות, חלה עלייה דרמטית באי השוויון לאורך זמן.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים