כיצד נוכל לשלב עזרת רואה חשבון תוך הוצאה של חשבוניות עצמיות?

אם אתם בעלי עסק, כנראה שאתם יודעים כמה עבודה עם רואה חשבון מוסמך חשובה. בין כל המיסים והנהלת החשבונות שלכם חשוב שלא תפספסו את החשבוניות העצמיות.

מהי החשבונית העצמית?

חשבונית עצמית או בשמה השני – חשבונית מס, היא חשבונית שאנחנו בתור עסק מפיקים לעצמנו. כשלעסק שלנו יש הוצאות כמו מוצרים למשרד, חומרים לשימוש העסק, דלק – באפשרותנו לדווח על ההוצאות שלנו לרשויות המס. תוכלו להפיק חשבוניות עצמיות גם על שירות מגורם שלא יכול להפיק חשבוניות בעצמו – כך העסקה תהיה מדווחת והמע"מ ישלום על פי הדיווח.
מהעסקים הגדולים ביותר לעסקים הקטנים ביותר – כל עסקה שמבוצעת בבית העסק שלכם חייבת להיות מדווחת לרשויות המס, באופן פשוט ביותר שנקרא חשבונית. אבל החשבונית העצמית היא לא חשבונית רגילה אותה אנחנו מוציאים ללקוח בסוף של עסקה מסוימת. באמצעות החשבונית העצמית תוכלו לוודא שהתשלום מגיע אליכם באופן שוטף ללא כל דאגה להוצאות חשבונית ושליחה ללקוח. החשבונית העצמית כבר כוללת את שם החברה שלכם, את כותבת המשרד וכמובן כל הפרטים שצריכים לעבור אל המע"מ. בדרך כלל עסק אחד שמשלם לעסק השני והוא מוציא לו אישור על התשלום – זה יכול לשמש אתכם לגמרי כזיכוי על הדברים אותם רכשתם.

הוצאת החשבונית העצמית יכולה להתבצע דרך פנקס חשבוניות רגיל ממוספר או דרך האתר של החשבוניות הירוקות שנשלחות בפלטפורמה הדיגיטלית. ההוצאה היא ממש כמו החשבונית הרגילה, רק שבמקום שם הלקוח תצטרכו לרשום את שם העסק, את סכום העסקה הכללית וכמובן לא לשכוח את המע"מ. בהמשך תצטרכו להוסיף בהערות כי זו היא חשבונית עצמית, להוסיף פרטים של נותן השירות וכמובן להוציא לו העתק. בסופו של דבר החשבונית צריכה להגיע לרשות המיסים שכבר תדע מה לעשות איתן. 

עבודה עם המקצוענים

נכון, יש דברים שניתן לעשות בכוחות עצמנו כשאנחנו מנהלים עסק, אבל יש דברים שנמליץ לכם לעשות יחד עם המומחים בתחום. חשוב שרואה החשבון שאיתו אתם עובדים יעקוב אחר החשבוניות שאתם מוציאים לחיוב העצמי. זה חשוב שכל החשבוניות שלכם ישמרו כדי שבסוף השנה יקשרו את כל החשבוניות שלכם, ההוצאות וההכנסות, ואתם תשלמו את הסכום הנכון למס ההכנסה על הדו"ח השנתי. רואה החשבון שלכם צריך להסביר לכם את כל השלבים בתהליך החיוב העצמי, כולל ההגבלות והתנאים אליהם אתם צריכים לשים לב. רצוי שתוודאו היטב כי אתם מבינים את כל השלבים והתנאים שמציבים מולכם, ואם לא – חשוב שתעיינו יחד עם רואה החשבון כדי לוודא שהכל עובד כראוי. אם תעבדו יחד עם רואה חשבון – תוכלו לתת לו לעשות את כל הטיפולים האלו ולתת לכם רק להתרכז בשגשוג העסק שלכם ובלקוחות שלכם.

היום נכיר לכם את אחת החברות המומלצות ביותר בכל הקשור לעבודה מקצועית עם רואה חשבון ומתן עזרה לחשבוניות העצמיות. הלא הם 'רוזנבלט', משרד רואי חשבון בחיפה שאין לו תחליף. המשרד שקיים עוד משנת 2006, עובד ועוזר למאות לקוחות ברחבי הארץ. החל מחברות ענק, גופים ציבוריים וכמובן לקוחות פרטיים, רוזנבלט יודעים כיצד לגשת ולעבוד עם כל לקוחות תוך שירות חשבונאות מקצועי ומקיף, ליווי אישי של כל אחד וכמובן יחס שלא תראו בשום משרד רואי חשבון אחר. הטיפול נעשה על ידי העובדים המקצועיים ביותר שכל אחד מהם בעל ניסיון רב. מה שנותן לכם – הלקוחות, את הטיפול המהיר ביותר, האמין ביותר וכמובן המקצועי ביותר שתוכלו למצוא. לא הרבה יודעים זאת, אבל אצל משרדי רוזנבלט היחס כל כך אישי שאפילו ניתן לאסוף את כל החומרים, החשבוניות וכל מה שתצטרכו להעביר לחברה והם יגיעו עד לבית שלכם והכל כדי לעזור לכם להתרכז בדברים החשובים ביותר ולא לשרוף את היום שלכם בסידורים שיכולים להיות לעיתים מייגעים. החברה מאמינה בחדשנות, ביחס אישי וכל זאת על מנת לדאוג שהעסק שלכם הוא הכי מסודר מבחינת החשבונאות.

הנהלת חשבונות בחיפה זה רק 'רוזנבלט'. אם אתם צריכים פרטים נוספים בנושא, מחפשים את המושיע שיעזור לעסק שלכם להיות מסודר, או מעוניינים בפתיחת עסק עם המקצוענים בתחום, תוכלו לפנות עוד היום בטלפון 077-3220742 ותקבלו את המענה הטוב ביותר שתוכלו לאחל לעצמכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים