כיצד להפעיל פוליסת ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות

יום ידוע שממש כפי שיש לוודא לקראת טיול בחו"ל שהדרכון בתוקף, כך גם יש לוודא שעשיתם ביטוח נסיעות, ולא סתם ביטוח, אלא כזה שמותאם במדויק לצרכים שלכם ולאופי הטיול המתוכנן. עם זאת, בעוד שידוע שביטוח אידאלי עבור אירוע רפואי או נזק לכבודה, הרי שהרבה אנשים לא יודעים כיצד להתנהל על מנת לקבל את שמגיע להם. מכאן שאם עולה חשש שאכן התיק שנגנב עשוי להצדיק החזר כספי מטעם הביטוח, הרי שיש לפעול בהקדם על מנת להרוויח מפיצוי כספי.

לא לשכוח לשמור ולצרף

ראשית נציין שכל חברת ביטוח מקפידה על התנהלות מעט שונה, אך יחד עם זאת נציין כאן דוגמה כללית שסה"כ מייצגת את שלבי ההתנהלות אצל כלל החברות. ובכן ראשית יש להיכנס לאתר החברה, או לחייג על מנת לקבל מענה טלפוני. לאחר מכן אצל רוב החברות יש טופס הגשת תביעה שיש למלא, ומשלב זה מגיעים לשלב בו יש לצרף מגוון מסמכים, ועל כן מראש נציין שחשוב להתנהל באופן מסודר- לשמור על כל קבלה, חוות דעת רפואית או דו"ח מטעם המשטרה.

חבר טלפוני

כאמור לכל סיטואציה יש לצרף טפסים אחרים, כך שמלבד תמונה של  דרכון חתום עם חותמת של כניסה ויציאה מהארץ, גם יש להוסיף קבלות מקוריות. בכול אופן, כיוון שיש מגוון סיטואציות שונות, הכי טוב ליצור קשר עם נציג החברה (בהקדם האפשרי), על מנת שיבין לעומק את הסיטואציה ומכאן שידע להכווין אל עבר התנהלות נכונה.

הכינו רשימה

לאחר שמסיימים עם הכנת הקבצים הרצויים, כל חברת ביטוח נסיעות בוחנת את הפרטים, את הזכאות לפיצוי כספי וכל זאת בכפוף לתנאי הפוליסה. בנוסף ייתכן ובהמשך תגיע בקשה לשלוח טפסים נוספים, גם לכך יש להיות ערוכים. לסיכום אם מבקשים להרוויח מהעובדה שעשיתם ביטוח, יש להתנהל באופן מסודר, לתעד כל חוות דעת של רופא או גוף אחר, לשמור כל קבלה ובאופן כללי לתעד כל דבר שעשוי לתמוך בצד שלכם בסיפור, כאשר תמיד יש להצטייד במספר הפוליסה, בקבלות מקוריות, במס' תעודת זהות, מספר תביעה וכמובן שלא לשכוח פרטים אישיים לצד תאריך.

להגיע מוכנים לסיטואציה

עד כאן דנו כיצד יש להתנהל על מנת להרוויח בתביעת הפוליסה, וזאת כדי למנוע מצבים בהם אווירת החופשה, תפריע לכם להתנהל ביעילות ובאחראיות, ועל כן אלו דברים שיש להיות מודעים אליהם מראש, וחברת ביטוח מקצועית תציין זאת בתום הרכישה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית

כחלק מהדרישות האקדמיות, תצטרכו לכתוב גם עבודות אקדמיות. בכתבה הבאה, נציג את ההנחיות ונשתף גם בטיפים שיעזרו לכם בכתיבת העבודה. הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה