טלפונים סלולריים למבוגרים, מה כדאי לדעת לפני רכישה

מכשירי סלולר לאנשים מבוגרים אלו מכשירים המתאימים לאנשים בגיל השלישי. זה לא סוד שמבוגרים רבים אינם מסתדרים עם סמארטפונים ולכן חברות רבות מייצרות טלפונים למבוגרים המיועדים בדיוק למטרה זו. ניתן למצוא סוגים רבים של מכשירי סלולר למבוגרים עם צרכים שונים.

טלפונים סלולריים למבוגרים מותאמים בדיוק לבעיות הנוצרות לאנשים בגיל השלישי. בין היתר תמצאו כפתורים גדולים, שמע חזק, חיוג מהיר, במכשירים מסוימים אפילו ווצאפ ועוד. על מנת שתוכלו להבין מה מתאים יותר ומה כדאי לרכוש, אנו נסביר במספר נקודות אילו דברים חשובים כדאי לבדוק, לפני שרוכשים מכשיר סלולרי חדש למבוגר.

לפניכם מספר נקודות חשובות לרכישת מכשיר סלולרי למבוגרים:

צלילים ושמע–  שמע המכשיר הוא אחד מהדברים היותר חשובים במכשיר סלולרי למבוגרים. חשוב מאוד שהמכשיר יהיה בעל שמע חזק על מנת לאפשר לאנשים מבוגרים להם יש ירידה בשמיעה, לשמוע בקלות גם צלצולים וגם את השיחה. ללא שמע חזק פשוט יהיה קשה יותר לתפקד ביום יום עם המכשיר.

נוחות תפעול– בדר"כ טלפונים למבוגרים אינם מסובכים מידי וקלים מאוד לתפעול. ישנן מכשירם בסגנון צדפה, הנפתחים בקלות וישנן מכשירים ללא קיפול. כל אחד צריך לבחור את הדבר הנוח והמתאים ביותר עבורו. לחלק מהאנשים קל יותר לענות ע"י פתיחת קיפול המכשיר, אחרים פשוט לא אוהבים את זה. כמו כן כדאי לשים לב שאת מכשירי הצדפה פותחים בעדינות, הם יכולים להישבר.

מקשים ומספרים גדולים– מבוגרים רבים מאבדים את הראייה החדה שלהם. מקשים גדולים וברורים עוזרים להם להתנהל בקלות ולחייג ללא שום בעיה. חשוב לוודא שגם על צג המכשיר המספרים נראים ברור וללא שום בעיה. רוב הטלפונים למבוגרים עונים על הצורך הנ"ל ומספקים לחצנים גדולים וברורים הקלים מאוד להקשה.

חיוג מהיר בקלות– פעמים רבות אנשים מבוגרים מסתבכים מלחיצות מיותרות במכשיר וכל פעולה יכולה להפוך למסובכת. בכדי לחסוך חיפושים מיותרים במכשיר כדאי לוודא שיש חיוג מהיר בלחיצה על מקשים. בצורה זו ניתן לקבוע מספרים שמורים מראש בחיוג מהיר וללא שום בעיה. טלפונים למבוגרים רבים עונים על צורך זה.

לחצן מצוקה– מכשירי סלולר רבים המיועדים לאנשים בגיל השלישי, בעלי כפתור SOS לכל בעיה אפשרית. כפתור זה נגיש ובלחיצה עליו נשלחות הודעות ומתבצע חיוג לאנשים נבחרים. חשוב מאוד לוודא שקיים כפתור כזה במכשיר.

עמדת טעינה– ללא ספק אחד הדברים שישפרו את החוויה של המשתמש. בטלפונים רבים למבוגרים חשבו רבות על הבעיה של הטעינה. מבוגרים רבים שוברים את שקע הטעינה ע"י חיבור לר נכון של המטען ופוגעים בלי לשים לב. מכשירים רבים מגיעים עם עמדת טעינה אשר בקלות מניחים את מכשיר הסלולר, והמכשיר נטען. כך גם שומרים על שקע הטעינה, וגם ניתן להטעין את המכשיר בקלות

ולסיכום- לאנשים המחפשים לרכוש טלפונים למבוגרים כדאי תמיד לזכור, שלא כל מה שמתאים לכם מתאים לאנשים בגיל השלישי. תמיד כדאי לשמור על המכשירים כמה שיותר קלים לתפעול וללא סיבוכים מיותרים. אנשים מבוגרים מחפשים את הפשטות בתפעול ובהתנהלות וכדאי לשמור זאת כך.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים