יועצים עסקיים מובילים

יועץ עסקי

לא כל יועץ עסקי מתאים לעסק שלך. כשניגשים לבחור יועץ עסקי חשוב קודם כל לדעת באיזה תחום נדרש הייעוץ: אם זה בתחום הפיננסי, בתחום ניהול העסק, או בתחום השיווקי. גם אם מבחינה מקצועית ומבחינת ה'כימיה' נראה שאיתרת יועץ עסקי מתאים, חשוב לבחור יועץ עסקי שייתן מענה לעסק בדיוק בנקודה שבה הוא צריך. אין דבר כזה יועץ עסקי מוביל, אלא יש יועץ עסקי שמתאים במיוחד לעסק שלך ולמצבו הנוכחי. לפניך מספר טיפים שיעזרו לך לבחור יועץ עסקי מתאים:

טיפים לבחירת יועץ עסקי:

יועץ עסקי עם ניסיון: בררו מהו הרקע של היועץ השיווקי ואל תחששו לבקש ממנו תעודות. כדאי ורצוי לבקש מהיועץ העסקי המלצות ובאמת להתקשר לממליצים ולשמוע מה יש להם לומר. למשל: שאלו את הממליצים אם זהו יועץ עסקי שעומד ביעדים  ואם הם בחרו להמשיך ולעבוד איתו.

יועץ עסקי שיודע לזהות את הצרכים של העסק: יועץ עסקי טוב יידע לזהות את הצורך או הצרכים של העסק שלך. הצורך הזה עשוי להיות שיפור השיווק של העסק, שיפור ההתנהלות הפיננסית, שיפור ניהולי או תפעולי. יועץ שיווקי המפגין ידע, או תוקף בכל החזיתות, אך אינו יכול לספק לעסק שלך את מה שהוא צריך ברגע זה – הוא יועץ שכדאי להתרחק ממנו.

יועץ עסקי – דגש על התאכלס: יועץ עסקי יכול לגבש איתכם אסטרטגיית התייעלות.  אך חשוב שתבחנו אם אתם צריכים גם יועץ עסקי שילווה אתכם בהוצאת התוכניות לפועל. במקרה כזה, תידרשו לתקציב גדול יותר אך תקבלו מענה על שאלות שעשויות להתעורר בתהליך הביצוע, שינויים והפתעות שעלולות לדרוש התאמה מחודשת של התכנית.

יועץ עסקי או ספק שירות: הדבר החשוב ביותר בבחירת יועץ עסקי הוא לזהות יועץ עסקי שבאמת עונה על הצורך של העסק. לעיתים קרובות יועץ מציע לך פתרון מדף של המוצר או השירות שהוא מכיר ויודע לספק.. יועץ שמציע לך את מה שהוא יודע לעשות (לפרסם ברשתות חברתיות, לקדם אתרים או לנהל תוכן) אינו נכלל בהגדרה של יועץ עסקי, אלא הוא ספק של שירות.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית

כחלק מהדרישות האקדמיות, תצטרכו לכתוב גם עבודות אקדמיות. בכתבה הבאה, נציג את ההנחיות ונשתף גם בטיפים שיעזרו לכם בכתיבת העבודה. הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה