תריסי גלילה – איכות חיים ועיצוב מושלם

תריסי גלילה

כפי ששמם מעיד עליהם, תריסי גלילה, הם תריסים אשר ניתן לעלות למעלה ולרדת למטה בהתאם לצרכים של כל אחד. בגלל שלבים שמותקנים אחד על השני. באופן זה, ניתן יהיה לגלול את התריסים עד למטה לכוון הרצפה. ניתן לכוון אותם לפתוחים חלקית או לכוון את כמות האור והצל על פי הצורך. מלבד וויסות האור, ניתן לבחור תריסים חשמליים על פי חומרי הגלם. ניתן לראות, כי תריסים חשמליים מסוג גלילה, עשויים להיות פריט עיצובי אמיתי אשר יעניק לביתכם מראה מיוחד שישדרג את מרטה כל הבית.

גם וויסות האור בית, עשוי להעניק מראה חם וטבעי. מי שמעוניין באור מלא בבית, יוכל לבחור  בפתיחה מלאה של תריסי הגלילה .ישנם אנשים שמעוניינים במראה יוקרתי כמו בניין משומר ועתיק בתל אביב. במידה וזה הקו העיצובי, ניתן יהיה לבחור גוונים מיוחדים ודגמים של תריסים חשמליים מעץ שישלימו את המרה המיוחד.

תריסים שהם קלי משקל אך חזקים

יש לציין כי הבחירה בתריסים חשמליים כגון תריסי גלילה הינה בחירה נבונה. ראשית, מנגנון הפתיחה והסגירה של התריסים, המנגנון החשמלי שקל לעשות בו שימוש, הם קלים, אינם מחלידים וניתן למצוא אותם בגוונים וטקסטורות רבות אפילו תריסי אלומיניום במראה של עץ טבעי, עד כי קשה יהיה להבדיל. גם מבחינת דירוג האבטחה בתריסים אלה, גם בתים, דירות וחנויות עשויים בתריסים אלה שימוש היות וקשה לפרוץ לבית או לעסק שיש בו תריסים מסוג גלילה, המגיעים עם מנגנון סגירה מסוג נצרה שקשה לפרוץ.

בידוד מוחלט לשמירה על חום וקור בבית

עוד יתרון בולט בשימוש עם תריסי גלילה הוא הבידוד שהם מקנים. במדינת ישראל החמה, כדאי לחסוך באנרגיה במיוחד בחודשי הקיץ החמים. זו הסיבה שיש להשתמש בתריסים אלה, בכדי לחסוך בהוצאה על חשמל. תריסים שיהיו סגורים הרמטית בשעות הצהרים, ישמרו היטב על הקור בקיץ ועל החום בחורף.  גם מבחינת בידוד קולי מרעשים חיצוניים, ניתן יהיה ליהנות מבידוד זה, במיוחד אם המשרד שלכם או הבית נמצאים בסמוך לכביש סואן או ציר תנועה מרכזי.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים