מודד ברחובות – כך נמצא מודד מוסמך באיזור

מודדים ברחובות

17 בנובמבר הוא אחת מתוכניות הסקר האחרונות שהרחובות הכינה ברחובות כמפקח מחוז. כמו במפות שהוא הפיק במסע החקר הראשון שלו, רחובות כנראה השיג או העתיק אותן ממקורות שצוירו על ידי מישהו אחר – במקרה הזה סגן המודד של מחוז השפלה שלרוב זוכה לזכותו במדידות בפועל. מחבר המפות הללו בילה הן בשטח והן בחדרי המפות.

הדו"ח שערך על עצמו קבע שהוא מודד עסוק בביצוע מדידות למפה חדשה של אותו חלק של המדינה שתתפרסם בקרוב

ככל הנראה מודד זה נשכר גם ע"י הוועדה למפות לצורך סיפוח ע"י חפירה 8,000 דונם. שומרי האורווה מונו מטעם בעל הסוס. מודד ומתכנן פרטי של הוד מעלתו המפקד העליון.

במודד קרקע אנו מתכוונים לאדם אשר בשל ידיעותיו במדעים ובעקרונות שונים של מדידות קרקע וכן בתכנון ועיצוב פיתוח הקרקע

השיג על בסיס ניסיון מעשי והשכלה פורמלית, מוסמך לעסוק בניהול קרקעות. , ושכשירותו אושרה על ידי המועצה על ידי הכשרתו כמודד. מודד מוסמך הוא מותג שמראה כי המודד הגיע לסטנדרט הזהב של כשירות מקצועית. רוב המודדים הנשכרים רשומים ב-RICS, מה שמבטיח רמת שירות גבוהה. מודדים ברחובות הם בדרך כלל חברים במכון המלכותי של מודדים מוסמכים (RICS).

מודדים צריכים גם לשאוף להגיש בקשה לחברות מלאה על ידי עמידה בבחינה המורחבת בהקדם האפשרי לאחר שרכשו שלוש שנות ניסיון נוספות

שאלו שמאים כמה ניסיון יש להם עם הנכס שאתם רוצים לקנות. מודדים הם אנשי מקצוע נדל"ן בעלי הכשרה גבוהה שיכולים לספק הערכת מומחה לגבי ערכו ומצבו של בניין. סקר זה אינו כולל שווי שוק משוער, אך המודד יכול לספק זאת תמורת תשלום נוסף.

דוח המצב אינו כולל אומדן

אך המודד יכול לספק אחת בתשלום. אם מפקח מזהה בעיה אפשרית, בדרך כלל מומלצת חקירה נוספת. אם תיבחר בדיקה ארוכה ומפורטת יותר, ככל הנראה המודד יבדוק את חלל הגג ויעלה את הפתחים. המודד יבצע בדיקה ויזואלית של כל חלקי הנכס הנגישים והנראים בקלות.

במידת האפשר

בחר מודד מוסמך רחובות בעל ידע על האזור וסוגי הנכסים השונים בו. צור קשר עם חברת מדידות עבור מודד שלך אם אתה צריך למדוד את הקרקע שלך יחד עם סקר טופוגרפי. החניך למודד קרקע צפוי לקבל הכשרה בעבודה בכל תחומי הפעילות באתר, וזו עשויה לכלול השתתפות בקורס סקר TSA שנערך בווסטר. אם תיכנס כחייל רגיל (מעל גיל 17 וחודש), תסיים את קורס ההכשרה הבסיסי הרגיל של 14 שבועות למבוגרים.

התוכנית הייתה אמורה להציל מודד מהמשטרה לאחר שעוררה חשד בבנק

מכיוון שהם היו אחראים לניסוח תביעות קרקע, מודדים מילאו תפקיד ייחודי בחברה של וירג'יניה. בהוראת חקירה של משרד הבעלים של האיסתמוס הצפונית, הנחה מודד המחוז את המודד לבצע סקר "הוגן ואמיתי" של הקרקע, ובכך להגדיר ולהגביל באופן רשמי את גבולותיה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים