הקמת חברת בנייה

רוב הרווחים יועברו ישירות לצמיחת החברה והצלחתה. זה מראה שאם אתה בתעשייה, יש לך תמריץ אדיר ללכת לבד ולהקים חברה משלך. אבל ברגע שיש לך תוכנית עסקית מוצקה עבור חברת בנייה ואתה יודע לאיזה כיוון אתה רוצה ללכת, אתה יכול להתחיל את עסק הבנייה שלך.

כפי שמציינים פורבס

Sageworks ומנהל עסקים קטנים בארה"ב (SBA), הבנייה היא כעת ענף שצומח במהירות וצפוי להישאר חזק בשנים הקרובות. מגזר הבנייה פורח, ומעסיק כמעט אחד מכל חמישה מתוך 5.5 מיליון העסקים הקטנים בבריטניה. פתיחת עסק בנייה היא תהליך לא קל, אבל אינספור דורות של קבלנים יודעים כמה זה יכול להיות רווחי. בין אם אתה רוצה להיות הקבלן הכללי הגדול הבא באזור שלך או חושב שאתה יכול לבנות עסק בנייה קטן מצליח בנישה ספציפית, הכניסה לענף הבנייה היא תהליך.

כפי שאתה יכול לראות ממה שסקרנו

יש הרבה דברים שאתה צריך להבין לפני פתיחת עסק משלך. חקר השוק שלך, עריכת תוכנית עסקית ספציפית וקבלת עזרה יכולים להבטיח שיש לך בסיס איתן להגדלת העסק שלך. מהתראה של HMRC ועד לארגון הכספים שלך ומחוץ לבנייה, הנחת היסוד עוזרת להבטיח שהעסק שלך יתחיל בצורה חלקה. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לפתוח עסק משלכם, החל מאיך להרכיב תוכנית עסקית מוצקה ועד אילו סוגי ביטוחים אתם צריכים ועוד.

תכנון עסקי הבנייה שלך יכול להיות מסובך

אבל עכשיו כשאתה מבין את היקף העבודה שיש לבצע, אתה מוכן להבין מה אתה צריך כדי להתחיל. אתה תדע בדיוק איך, מתי ולמה אתה פותח את העסק שלך, כמו גם אילו צעדים אתה הולך לנקוט כדי שזה יקרה. כפי שאתה יודע, אם אתה פותח עסק בנייה משלך, כל העסקים החדשים צריכים תוכנית עסקית. כל סטארטאפ צריך תוכנית עסקית שתעזור לך לא רק בתהליך הקמת העסק, אלא גם בגיוס כספים להשקעה, קבלת אישורי הלוואות וכו'.

התוכנית העסקית שלך לא רק מעלה את החזון של החברה שלך על הנייר

זה עוזר לך להבטיח שהרעיונות הבסיסיים מאחורי העסק שלך הגיוניים ויכולים להוביל להכנסה אמיתית. לא משנה איך אתה מתחיל את עסק הבנייה שלך, ישנם כמה עקרונות פיננסיים ועסקיים בסיסיים שאתה צריך לדעת אם אתה רוצה להצליח.

שיווק וקידום עסקי הבנייה שלך יהיו צעד ראשון חשוב כמו גם היבט אינטגרלי ומתמשך בהצלחת העסק שלך

תצטרך לפתח תוכנית עסקית מצוינת, לעבור רישומים מקומיים ומדינתיים, למצוא עובדים מצטיינים ולפתח אסטרטגיה שיווקית שמבדילה את העסק שלך מאחרים. השתמש בתוכנית העסקית שלך כדי לקבוע את צורכי כוח האדם הראשוניים והכלליים שלך כדי שתוכל למצוא את המקום הנכון להתחיל בו ולספק הזדמנויות לצמיחה ולשינוי ככל שהעסק שלך יגדל.

לפני פתיחת עסק כלשהו

תמיד כדאי למצוא חלל משרדי שיכול לשמש בסיס לעסק שלך. אם אתה מתכנן לעשות את עסקי הבנייה שלך עם עסקים גדולים יותר, הקמת חברת בנייה זרה תהיה אידיאלית. אפשרות נוספת לניהול חברת בנייה בוייטנאם ללא הקמת חברה היא שימוש ברישיון בנייה. הדרישות של ענף הבנייה הופכות את פתיחת העסק לתהליך חד פעמי.

בהתאם למדינה שלך

מיקום העסק שלך, גודל העסק שלך ואפילו סוג הבנייה שאתה מתכוון לבנות, סביר להניח שתצטרך רישיון או היתר לפעול באופן חוקי הן ברמה הפדרלית והן ברמה המדינתית. . מדינה. בנוסף לרישיון העסק הכללי שלך, סביר להניח שתצטרך רישיונות מיוחדים אחרים כדי לפעול, כגון רישיון עוסק לאינסטלציה, חשמל, אביזרי גז, HVAC ועבודות בנייה אחרות. אם אינך בטוח אילו רישיונות תזדקק לעסק שלך, תוכל לקבל מידע נוסף ממשרד רישוי העסקים הממשלתי שלך.

סקור את כל קודי הבנייה ודרישות הייעוד עבור העסק שלך כדי להבטיח שעסק קבלן הבניין שלך עומד בדרישות ויכול להשיג CO. לפני השכרה, ודא שלבעל הבית שלך יש או יכול לקבל CO תקף החל על הבניין קַבְּלָן.

כך

תהיה לך את התעודה הדרושה והתואמת כדי להתחיל בעבודות בנייה. כבעלים בודד, שותף או מנהל חברה, עליך להירשם לאישור עצמי במס הכנסה (תוכל לעשות זאת כאן). אם סביר להניח שהמחזור שלך יהיה מעל סף המע"מ, שעומד כעת על 85,000 ליש"ט, תצטרך גם לרשום את העסק שלך למע"מ ב-HMRC.

עלויות השירות והעבודה יכולות להשתנות גם בהתאם לצרכים העסקיים

עלויות החשמל וחוקי השכר במדינה. גם לגודל העסק שלך ולפרויקטים שאתה לוקח יש חשיבות רבה. עלות חומרי הגלם תלויה בסוגים ובגדלים של הפרויקטים שהחברה שלכם מבצעת. אבל הערכת עלות הבנייה אינה קלה כפי שהיא עשויה להיראות; יש הרבה משתנים ועוד שאתה צריך לקחת בחשבון.

מומלץ להשתמש בתוכנת הערכה אם רוצים להעריך עלויות בנייה. עם זאת, בתור קבלן, תרצו לשלב גם תהליכי חשבונאות בנייה בתוכנית העסקית שלכם. חקור קבלנים וחברות קבלניות אחרות באזור שלך כדי לקבוע את העלות הבסיסית של העבודה שלך.

השורה התחתונה

היא שאתה צריך לקבוע את עלות החומרים והעבודה ולהחיל תווית שיאפשר לעסק שלך להרוויח. ההשקעה שלך בציוד בנייה היא עלות התחלתית משמעותית, הרבה מעבר לרבות מהעלויות האחרות ברשימה זו. אמנם תצטרך לכסות מספר תחומים כגון רישוי, רישום וציוד, אך תגלה שניתן לכסות את העלויות הללו.

כמו כן

ודא שכל העובדים שלך עברו הכשרה מתאימה ויכולים להתמודד עם המגוון הרחב של ציוד הבנייה שאתה קונה עבור העסק שלך. הקדשת זמן לקביעת המבנה העסקי המתאים מלכתחילה יעזור לחברות הבנייה שכן הן יכולות להתמקד בפרויקטים שלהן ולא בעמדה הרשמית שלהן במדינה. הם יכולים לא רק לעזור לחברות לקבוע את המבנה העסקי הנכון, אלא גם לסייע לחברות בנייה בכל הנוגע להגשת מסמכי רישוי במדינות שלהן.

רישום החברה שלך כישות משפטית

הוא רק חצי מהתהליך האדמיניסטרטיבי. רישום ישות משפטית הוא הצעד הראשון לקראת הפיכת העסק שלך למציאות. הקמת ישות משפטית כגון LLC או תאגיד מגינה עליך מפני אחריות אישית במקרה של צעדים משפטיים נגד קבלן הבנייה שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים