מה יש לעשות בדובאי עם ילדים קטנים?

הקדמה: דובאי, קניון השני בגודלו בעולם?

דובאי היא עיר ערבית והיא יעד תיירותי. תיירים נמשכים לעיר בגלל הארכיטקטורה הראוותנית והקניונים שלה.

בדובאי יש אטרקציות רבות למשפחות. יש הרבה פארקים, מוזיאונים וקניונים שמבוגרים וילדים יכולים ליהנות מהם. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בדובאי היא קניון דובאי שהוא הקניון השני בגודלו בעולם. יש בו יותר מ-1200 חנויות, מסעדות, בתי קולנוע ואפילו פארק שעשועים לילדים בשם Kidzania שבו ילדים יכולים לעבוד כרופאים, טייסים או אפילו שוטרים.

דובאי היא עיר שיש בה הכל לכולם. יש בו קניונים, מסעדות ומלונות נהדרים. קניון דובאי הוא הקניון השני בגודלו בעולם, עם למעלה ממיליון מטרים רבועים של חנויות, בתי קפה ומסעדות. מופע מזרקת דובאי נבחר לאחת המופעים הטובים בעולם. יש גם אטרקציות רבות אחרות בדובאי כמו בורג' ח'ליפה, פאלם ג'ומיירה ואיי העולם

מבוא

דובאי היא עיר שיש בה משהו לכל אחד. זוהי אחת הערים התוססות, המודרניות והמגוונות ביותר בעולם. יש הרבה דברים לעשות עם ילדים בדובאי, מביקור בקניון דובאי וכלה בספארי במדבר.

דובאי היא עיר שידועה במודרניות וביוקרה שלה. יש בו הרבה אטרקציות תיירותיות ופעילויות שאפשר ליהנות מהן עם המשפחה.

הדבר הראשון שצריך לעשות בדובאי יהיה לחקור את העיר על ידי ביקור בציוני הדרך האיקוניים כמו בורג' ח'ליפה, מסגד שייח' זאיד, מזרקת דובאי ופאלם ג'ומיירה.

פעילות פופולרית נוספת בדובאי היא סיור בסירה בנחל המציע תובנה על ההיסטוריה העשירה של העיר.

יש גם הרבה מסעדות ידידותיות למשפחות המציעות אוכל טעים במחירים נוחים. אפשר גם לבקר בפארק אל סאפא או לעשות קניות בכמה מהקניונים הגדולים בעולם כמו קניון דובאי או קניון האמירויות.

פארקים וגני חיות של דובאי ליום כיף משפחתי

דובאי היא עיר המהווה מגרש משחקים לילדים ומבוגרים כאחד. יש הרבה פארקים, גני חיות ואטרקציות אחרות שכל המשפחה יכולה ליהנות ביחד.

הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לבקר בדובאי עם הילדים שלך:

– האקווריום והגן החיות התת ימי של דובאי: בגן החיות הזה, אתה יכול להתקרב ליותר מ-1000 מינים של חיים ימיים. ניתן לראות גם דולפינים, כרישים וצבים בסביבתם הטבעית.

– דובאי פארקים ואתרי נופש: זהו פארק שעשועים גדול בו תמצאו מתקנים, פארקי מים, גנים, אמפיתיאטרון ועוד. במקום הזה יש משהו לכל אחד במשפחה!

– פארק המים הפראי ואדי: כאן תמצאו 35 דונם של מגלשות מים, בריכות ופעילויות לכל הגילאים. שם

מה לאכול בדובאי עם ילדים? מה בטוח וטעים לאוכלים בררנים

דובאי היא מקום שבו אתה יכול למצוא כל מה שאתה רוצה. יש כל כך הרבה מאכלים ומסעדות שונים לבחירה. מאוכל אסייתי, אירופאי, הודי ואפריקאי ועד לרשתות המזון המהיר הפופולריות ביותר. דובאי היא גם ביתם של כמה מהמאפיות הטובות בעולם.

בארץ יש מבחר מדהים של פעילויות בפנים ובחוץ לילדים בכל הגילאים. בין אם הם פעוטות או בני נוער, יש הרבה דברים לעשות בדובאי – ממוזיאונים וגני חיות ועד פארקי שעשועים ופארקי מים.

יש גם הרבה פעילויות שהורים יכולים לעשות עם ילדיהם בדובאי מבלי לדאוג לבטיחות או לניקיון – כמו למשל בספארי גמלים או טיולי מדבר.

בדובאי יש מגוון מסעדות, אך לא כולן מתאימות לילדים. הנה כמה מהמסעדות הידידותיות ביותר למשפחות בדובאי שיגרמו לילדים שלכם להתחנן לחזור.

אנו ממליצים על המקומות הבאים למשפחות:

ב-Souq Waqif יש הרבה דוכני אוכל וחנויות, אבל הוא בעיקר בחוץ ויכול להיות חם מדי לילדים.

מסעדת Old Souk ממוקמת בקצה של Souq Waqif ומציעה מגוון מנות לבנוניות טעימות כמו גם מזוה ערבית מסורתית.

Bait Al Wakeel היא מסעדה ערבית עם טוויסט מודרני המגישה מטבח ערבי מסורתי באווירה אלגנטית.

נודל האוס מציע מטבח אסיאתי אותנטי עם אפשרויות צמחוניות רבות כולל מנות טופו וחצילים, שהן נהדרות

איך מזג האוויר? כל מה שאתה צריך לדעת על האקלים באיחוד האמירויות

דובאי היא עיר שנבנתה במדבר, וזה אומר שיש לה אקלים חם. הטמפרטורה הממוצעת בדובאי היא כ-30 מעלות צלזיוס במהלך היום, ויכולה להגיע גם ל-45 מעלות בלילה.

זו הסיבה שחשוב להלביש את ילדיכם בהתאם כשאתם מבקרים בדובאי. תמיד כדאי להביא בגדים קלילים ואווריריים. מומלץ גם להביא כובע או צעיף ליציאה החוצה כדי להגן עליהם מפני השמש.

דובאי היא עיר שיש לה הרבה מה להציע, אבל יכול להיות קשה לדעת מה הכי טוב לילדים.

דובאי היא עיר שיש בה שפע של פעילויות לילדים. לדוגמה, ישנם פארקי שעשועים רבים ומרכזי משחקים מקורים. יש גם שפע של מסעדות עם תפריטים לילדים ואפשרויות אוכל ידידותיות למשפחות.

אם אתם מחפשים הרפתקאות, יש טיולי גמלים, ספארי מדבר וטיולי סירה כדי לחקור את דרכי המים בדובאי.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים