כל המידע על מלון הילטון בוקרשט

הקדמה: מלון הילטון בוקרשט והשירותים היוקרתיים שלו

מלון הילטון בוקרשט הוא מלון חמישה כוכבים עם היסטוריה יוקרתית. הוא ממוקם במרכז בוקרשט, קרוב לארמון הפרלמנט ולכיכר המהפכה. במלון יותר ממאתיים חדרים, שתי מסעדות, שלושה ברים, ספא ומרכז כושר.

מלון הילטון בוקרשט נבנה בשנת 1935 על ידי האדריכל הרומני מרסל איאנקו. הוא קיבל השראה מסגנון הארט דקו ועיצב אותו בתערובת של אלמנטים ניאו-קלאסיים ומודרניסטים. הבניין מעוטר בפסלים יפים של הפסל הרומני דימיטרי פציוריאה המייצגים את ארבע עונות השנה.

מלון הילטון בוקרשט הוא מלון יוקרה בבוקרשט, רומניה. הוא ממוקם על Calea Victoriei וכולל מועדון בריאות וספא, מסעדה ובריכת שחייה על הגג עם נוף פנורמי של העיר.

המלון נפתח בשנת 2008. המלון תואר כ"המפואר מבין המלונות של בוקרשט".

מלון הילטון בוקרשט נחנך ב-1 באוקטובר 2008. המלון כולל 4 כוכבים ומציע 203 חדרים בארבע קטגוריות שונות: חדרי סופיריור, חדרי אקזקיוטיב, חדרי דלוקס, חדרי משפחה.

הקדמה: מה זה הילטון בוקרשט?

מלון הילטון בוקרשט הוא מלון יוקרה הממוקם במרכז העיר בוקרשט.

הילטון בוקרשט הוא אחד המלונות היוקרתיים ביותר ברומניה ונבחר לאחד המלונות הטובים באירופה. הוא מציע מגוון רחב של חדרים וסוויטות, שלכל אחד מהם מאפיינים ומתקנים ייחודיים משלו. במלון יש גם אפשרויות מעולות לסעודה, לרבות מסעדה בעלת כוכב מישלן המספקת אוכל איכותי לכל אירוע.

מלון הילטון בוקרשט ממוקם בלב בוקרשט, רק שני רחובות מכיכר האוניברסיטה ובמרחק הליכה מהעיר העתיקה. הוא גם קרוב לשגרירויות רבות, מבני ממשלה, מטה תאגידים מרכזיים, קניונים, תיאטראות ואולמות קונצרטים.

מלון הילטון בוקרשט הוא מלון יוקרה הממוקם בלב בוקרשט. המלון פועל מאז 2002 והוא נבנה במקום בו עמד תיאטרון ישן.

הילטון בוקרשט מכיל למעלה מ-400 חדרים וסוויטות, שכולם מצוידים במתקנים מודרניים כגון מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בלוויין. לאורחים מסופקים גם מרכז כושר וספא בו הם יכולים להירגע לאחר יום ארוך של עבודה או סיור.

במלון יש גם ארבע מסעדות המגישות מאכלים בינלאומיים לאורחים 24 שעות ביממה. המסעדות הן:

1) בית הקפה בגן

2) טרקלין הלובי

3) לה פיאצה

4) בר הבריכה

אפשרויות לסעודה גורמה

מלון הילטון בוקרשט מציע מגוון רחב של אפשרויות לסעודה גורמה, מאוכל מזדמן ועד לסעודה משובחת.

מלון הילטון בוקרשט ממוקם בלב בוקרשט, קרוב להרבה מסעדות וברים.

אם אתם מחפשים מקום לאכול בו, בהילטון בוקרשט יש מבחר מסעדות באתר. ישנן גם מסעדות רבות בקרבת מקום בהן תוכלו ליהנות מהארוחה שלכם.
רוצים לקרוא עוד מידע על תיירות כנסו לאתר בלוג תיירות

https://travelbox.co.il/

הספא בהילטון בוקרשט

מלון הילטון בוקרשט הוא מלון חמישה כוכבים עם ספא, הממוקם בלב בוקרשט. הוא זכה בפרסים יוקרתיים רבים ובשבחים על השירותים והמתקנים שלו.

מלון הילטון בוקרשט הוקם בשנת 2008 ומאז הוא יעד מועדף על מטיילים. במלון למעלה מ-400 חדרים, כולל 27 סוויטות, כולם מצוידים במתקנים המבטיחים את הנוחות שלכם במהלך שהותכם. המלון מציע גם חדרי ישיבות, מרכז עסקים, מסעדה ובר.

הספא במלון הילטון בוקרשט הוא אחד מבתי הספא הטובים בעיר. הוא מציע שירותים כגון עיסויים, טיפולי פנים ועוד לגברים ולנשים כאחד.

מלון הילטון בוקרשט הוא אחד המלונות המפוארים ביותר בבוקרשט, רומניה. המלון ממוקם בלב רובע העסקים, ברחוב Alexandru Iliescu 62-64.

מלון הילטון בוקרשט מציע מגוון שירותים ומתקנים, לרבות ספא עם בריכה מקורה וסאונה. במלון יש גם מרכז כושר עם ציוד מודרני וסטודיו ליוגה.

הילטון בוקרשט ממוקם בלב עיר הבירה של רומניה, והוא נמצא במרחק דקות ספורות מכמה מציוני הדרך החשובים ביותר בבוקרשט: המוזיאון הלאומי לאמנות – Mihail Kogalniceanu Street 1, University Square – Piata Universitatii 1-3, Palace Square – Piata Palatului 1-2 ו-Parcul Carol I 1

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים