יוצאים לחופשה בזכרון יעקב

יש מקומות שחייבים להגיע אליהם כדי להרגיש את הקסם שלהם. זכרון יעקב היא אחת מאותם המקומות שאסור לכם לפספס בחופשה הקרובה שלכם.

מה כל כך מיוחד בזכרון יעקב?

זכרון יעקב נחשבת לאחד המקומות הקסומים ביותר שקיימים בישראל. אם אתם בקטע של גיחה קצרה לאירופה מבלי לעזוב את הארץ – זה בדיוק המקום המתאים. רחובות פסטורליים, נוף המשקיף על הרי הכרמל, טבע בכל פינה, יין משובח, מה עוד צריך כדי להנות מחופשה קצרה ונעימה? אספנו עבורכם את הדברים שאסור לכם לפספס כשאתם מגיעים לביקור במושבה. נתחיל מפארק המושבה. הפארק, שמשתרע על שטח של 50 דונם, מתאים לטיול משפחתי רגוע. בפארק תוכלו להנות מגני שעשועים ומתקני ספורט, אמפי תיאטרון קטן ובתקופות הקיץ לשחק במזרקת המים. בפארק תוכלו לראות המון חלקות כרמים, שדרת עצי תמר ומטעים, לרכב על אופניים בשבילים המותאמים לכך ולשבת ולהנות מהנוף המדהים. אם אתם אוהבים ללכת לאיבוד ולמצוא מקומות מיוחדים, נמליץ לכם להגיע לאזור של המדרחוב בזכרון יעקב. הרחוב הראשי שנמצא על רחוב המייסדים מזמין אליו מדי יום המון מטיילים שנהנים מהאווירה. המדרחוב מלא בגלריות אמנות מרהיבות, מסעדות ובתי קפה מומלצים והמון סיפורים מקומיים. אם תכנסו לעומק הרחוב ותעזבו מעט את הרחוב הראשי, תוכלו להגיע לסמטאות קטנות ולמצוא שם המון הפתעות. חנויות יד שניה, מעדניות, עוד בתי קפה – מחכים רק לכם שתגיעו ותהנו.

עוד דבר שאסור לכם לפספס כשאתם מגיעים לזכרון יעקב הם היינות המופלאים שרק מחכים שתטעמו אותם. סיור יקבים בזכרון יעקב יספק לכם חוויה נהדר וגם מידע על כל יקב והיינות שקיימים בו וכמובן ייתנו לכם טעימות מכל סוגי היין שתרצו, נשנושים טעימים שביניהם פלטות גבינות משובחות, מאפים ומטבלים נהדרים, כשכל זה מתרחש על רקע הנופים הירוקים ביותר בארץ. עוד מקום מופלא ומלמד שייתן לכם חוויה נהדרת ומשפחתית, היא החנות תות נייר. במקום תוכלו לעבור סדנה של שעה, עם שיטה עתיקה יפנית המלמדת ליצור נייר מהשלבים הראשונים ביותר, להתנסות בכל הכיף הזה ובסוף לצאת עם תוצר עבודת יד שלכם. זה ממש תענוג לטייל בזכרון יעקב, אבל כדי להפוך את הטיול לחופשה אמיתית, צריך לחשוב על מלון בזכרון יעקב.

איך בוחרים את המלון המושלם?

אם אתם מחפשים בית מלון שקט במיקום מושלם – נראה שהגעתם למקום הנכון. על מלון 'עדן אין' כבר יצא לכם לשמוע? המלון מזמין אתכם לחופשה מופלאה באווירה שעוד לא יצא לכם לחוות. השקט, הטבע, הרגעים הקסומים – זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי שהחופשה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת. המלון מציע לכם המון פינות ישיבה קסומות בהם תוכלו לשבת שעות ולנוח, אם זה במדשאות הירוקות, בערסלים ואפילו בלובי המזמין. בנוסף, בהזמנה מראש תוכלו להנות מספא ומסאז'ים מהמומחים בתחום, להשתמש בג'קוזי החדש ולצאת בהרגשה קלילה ונינוחה.

במלון מוגשת ארוחה עשירה וכשרה מהשפים המובילים בארץ, בה תוכלו להנות ממנות טריות וטעימות, וכמובן לשתות קפה איכותי וטעים. המלון מביא לכם 96 חדרים מושלמים במבנים דו קומתיים, שמוקפים במדשאות ירוקות. החדרים במלון מתאימים למשפחות, לזוגות וליחידים. כל החדרים מעוצבים נהדר ובכל חדר תוכלו למצוא חדר אמבטיה, מיני מקרר, טלוויזיה, ארון בגדים, מגבות ומצעים נעימים במיוחד, אינטרנט חינם, פינת קפה ונוף מדהים מהחלונות. תמיד תוכלו להיכנס לאתר המלון ולהסתכל על סוגי החדרים שמתאימים בדיוק לכם, והמחירים? אנחנו לא ראינו דבר כזה. המחירים נוחים, מתאימים לחופשה משפחתית שהולכת לחסוך לכם המון כסף. היום, אם תבצעו הזמנה דרך אתר האינטרנט תוכלו לקבל 10% הנחה על התשלום – איכות במחיר כזה עוד לא יצא לנו לראות. המלון מציע לכם כל מיני אטרקציות נהדרות שאם תחליטו שזה משהו שיכול לעניין אתכם – תקבלו הנחה נהדרת שתחסוך לכם המון. החל מסיורים במושבה, טיול טעימות בזכרון יעקב, סדנאות יצירה מלמדות שבסופן תצאו עם יצירה משלכם, טיולי אופניים, סדנאות אלכוהול ועוד המון הפתעות שמחכות רק לכם.

אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים, או שיש לכם שאלות לגבי החופשה הקרובה – תוכלו ליצור קשר עם מלון 'עדן אין' עוד היום בטלפון 04-9123197 ולהנות מחופשה עם לינה בזכרון יעקב במקום הכי טוב שתוכלו לאחל לעצמכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים