מה לעשות בקילרני אירלנד?

הקדמה: מהי קילרני, אירלנד ולמה כדאי לבקר?

קילרני, אירלנד היא עיירה במחוז קרי. הוא ממוקם על גדות נהר לאון. העיירה מפורסמת בתרבות וביופי הטבעי שלה.

לקילרני היסטוריה עשירה וזהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירלנד. הוא מציע למבקרים מגוון דברים לעשות, מטיולי הליכה, גולף, רכיבה על סוסים ועוד.

קילרני היא גם ביתם של כמה מהאטרקציות המפורסמות ביותר של אירלנד, לרבות טירת רוס, בית וגנים Muckross, הפארק הלאומי קילרני ו-Gap of Dunloe.

קילרני היא עיירה במחוז קרי, אירלנד. זוהי העיירה השנייה בגודלה בקרי, והעיר התשיעית המאוכלסת ביותר ברפובליקה של אירלנד.

קילרני היא יעד תיירותי פופולרי בגלל הנוף שלה והקרבה לטבעת קרי.

אוכלוסיית העיירה מנתה 9,974 במפקד 2016.

קילרני היא מרכז שוק חשוב לחקלאות ותיירות. הכלכלה המקומית זכתה לחיזוק על ידי הצמיחה האחרונה בתיירות, עם מספר גדל של אנשים המבקרים מבריטניה ומיבשת אירופה עקב תעריפי טיסה נמוכים.

מה לעשות בקילרני אירלנד?

יש הרבה דברים לעשות בקילרני אירלנד – הנה רק כמה:

הטבעת של קרי: הטבעת של קרי היא אחת מהטבעות של אירלנד

1. הפארק הלאומי קילרני

הפארק הלאומי קילרני הוא פארק לאומי במחוז קרי, אירלנד. הוא הוקם בשנת 1937 ומשתרע על שטח של למעלה מ-6,000 דונם של הרים וחורש.

הפארק הוא ביתם של מגוון רחב של חיות בר כולל צבאים, גיריות ושועלים. בפארק יש גם שבילי הליכה רבים ומציע נופים מרהיבים של האגמים שמתחת.

הפארק הלאומי קילרני פתוח כל השנה וישנן פעילויות רבות הזמינות למבקרים, לרבות רכיבה על אופניים, דיג ושייט.

הפארק הלאומי קילרני הוא מקום יפהפה לטיול או טיול. הוא מציע מסלולים רבים ושונים, חלקם קלים ואחרים מאתגרים יותר.

הפארק הלאומי קילרני הוא ביתו של העץ העתיק בעולם, עץ הבאובב. עץ הבאובב מוערך בכ-4,500 שנה! יש גם כמה מונומנטים אחרים בפארק כמו אנדרטת המלחמה של קילרני והריסות טירת פיצג'רלד.

יש הרבה דברים לעשות בפארק הלאומי קילרני אבל אחד הדברים האהובים עלי לעשות שם הוא לטייל באחד מהמסלולים הרבים שיש לו.

2. סיור טבעת קרי

קרי רינג סיור הוא אטרקציה תיירותית פופולרית בקילרני אירלנד. זוהי עבודת אדמה מעגלית עתיקה, שלדעתם נבנתה על ידי האנשים הקלטים המוקדמים בסביבות 1,200 לפני הספירה.

סיור טבעת קרי הוא אטרקציה תיירותית פופולרית בקילרני אירלנד. זוהי עבודת אדמה מעגלית עתיקה, שלדעתם נבנתה על ידי האנשים הקלטים המוקדמים בסביבות 1,200 לפני הספירה. לטבעת קוטר של כקילומטר אחד והיא מורכבת משתי גדות ותעלות עם רווח באמצע במקום בו נמצאת הכניסה. הטבעת נחפרה ב-1839 והיא גילתה שני שלבי בנייה: שלב אחד בנוי מגדה ותעלה עם כניסה בצד הצפון-מזרחי, בעוד שבשלב השני היו ארבע כניסות מכל הצדדים.

סיור הטבעת של קרי הוא סיור מעגלי בטבעת קרי במחוז קרי, אירלנד. אורכו של המסלול הוא כ-200 ק"מ (124 מייל) ואורך הנסיעה בו כארבע שעות. הסיור מתחיל מקילרני ועובר נגד כיוון השעון מסביב לחצי האי איווראג.

3. קתדרלת סנט מרי

הקתדרלה נבנתה בשנת 1887 והיא לב החיים הדתיים של קילרני. המבנה המרשים הוא דוגמה מצוינת לארכיטקטורה גותית ויקטוריאנית, עם הקשתות המחודדות והמחצבים המעוטרים. בפנים יש כמה מאפיינים מעניינים מאוד, כולל דוכן שיש מגולף להפליא, חלונות ויטראז' ומזבח מפואר.

הקתדרלה פתוחה לציבור בין השעות 8:00-18:00 בכל יום (למעט חג המולד).

הקתדרלה היא ציון דרך של קילרני ומרכז הכנסייה הקתולית בקרי. היא תוכננה על ידי ג'יימס מקארתי ונבנתה בשנת 1894. הקתדרלה סומנה כאנדרטה לאומית על ידי ממשלת אירלנד והיא ממוקמת ברחוב הראשי של קילרני, ליד תחנת האוטובוס.
למידע נוסף אודות האיים הקנריים עליך לגשת לאתר canaryislands.co.il

פנים קתדרלת סנט מרי מעוטר בחלונות ויטראז', ציורים, פסלים וגילופים שכולם מוקדשים לקדושים ודמויות דתיות שונות. יש גם אנדרטאות רבות לאנשים שתרמו לחיים בקרי לאורך השנים. התוספות האחרונות כוללות אנדרטת זיכרון לאלו שמתו במהלך מלחמת העולם הראשונה ומלחמת העולם השנייה וכן אחת לאלו שמתו במהלך הצרות בצפון אירלנד.

אתר קתדרלת סנט מרי

4. Gap of Dunloe and Dingle Way Drive

The Gap of Dunloe הוא נסיעה נופית שמתחילה מקילרני ועוברת דרך הפער של Dunloe. אורך הנסיעה כ-30 ק"מ ואורך כל הטיול הוא כשעתיים.

יש הרבה דברים לראות במסלול הזה. יש גם הרבה מקומות לעצור לארוחת צהריים או ערב בדרך. אם תרצו לראות כמה מפלים, יש שני מפלים שתוכלו לעצור בהם – מפל MacGillycuddy's Reeks ומפל Derrygimlagh.

קילרני היא עיירה במחוז קרי, אירלנד. היא ידועה ביופיה הטבעי ונקבעה כאחת הערים היפות באירופה. זהו גם יעד תיירותי פופולרי עם אטרקציות רבות כולל גאפ אוף דאנלו, דינגל וויי דרייב ורינג אוף קרי. המשך לקרוא כדי לדעת יותר על אטרקציות אלה.

Gap of Dunloe: Gap of Dunloe הוא מעבר ההרים הגבוה ביותר באירלנד ושימש בעבר כדרך סחר עתיקה בין מנסטר לקונוט. הוא מציע נוף פנורמי של אגמים, עמקים, הרים ומפלים מה שהופך אותו לאחד המקומות היפים ביותר לבקר בהם בקילארני.

Dingle Way Drive: The Dingle Way Drive הוא מסלול נופי שעובר דרך הפארק הלאומי קילרני המחבר את העיר קילרני

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים