מהם האיים הקנריים?

הקדמה: מהם האיים הקנריים?

האיים הקנריים הם ארכיפלג של איים ספרדיים באוקיינוס האטלנטי מול חופי מרוקו. הם ממוקמים במזרח האוקיינוס האטלנטי, ליד הגבול בין אפריקה לאירופה.

האיים הקנריים הם ארכיפלג של איים ספרדיים באוקיינוס האטלנטי מול חופי מרוקו. הם ממוקמים במזרח האוקיינוס האטלנטי, ליד הגבול בין אפריקה לאירופה. האיים הקנריים מהווים חלק משטחה של ספרד וכן מחוז עם מידה רבה של אוטונומיה ממדריד. האיים הקנריים מיושבים למעלה מ-700 שנה על ידי מתיישבים מצפון אפריקה שהגיעו על סירות ממרוקו, אלג'יריה, סנגל ובנין כדי לאכלס אותם בבקר, כבשים ועיזים.

האיים הקנריים הם קבוצת איים השייכים לספרד, השוכנת על החוף האטלנטי של אפריקה.

האיים הקנריים הם קבוצת איים בצפון האוקיינוס האטלנטי מול חופי מרוקו, וממש מול חופי סהרה המערבית. הם ידועים גם בשם לאס איסלס קנאריה, או פשוט בשם "לאס קנריאס".

לאיים הקנריים שטח של 1,865 מייל רבועים (4,821 קמ"ר) ואוכלוסייה של 2 מיליון איש. עיר הבירה היא סנטה קרוז דה טנריף (טנריף). האי הגדול ביותר הוא טנריף והוא גם האי המאוכלס ביותר.

היכרות עם האיים הקנריים

האיים הקנריים הם ארכיפלג ספרדי השוכן מול חופי מערב אפריקה.

האיים הקנריים הם ארכיפלג ספרדי השוכן מול חופי מערב אפריקה. הם מורכבים מ-7 איים מרכזיים ומספר איים קטנים יותר, כאשר שני האיים הגדולים הם גראן קנריה וטנריף.

האיים הקנריים היו מאוכלסים על ידי בני אדם מאז התקופה הפרהיסטורית. האנשים הראשונים שאכלסו את האיים היו ציידים-לקטים שהיגרו לשם בחיפוש אחר מזון ומקלט מצפון אפריקה. מאוחר יותר הגיעו לאיים מתיישבים מצפון אפריקה, אירופה ומחלקים אחרים של ספרד, מה שהוביל למגוון תרבותי בקרב האוכלוסייה הילידית. המתיישבים הראשונים היו דייגים שגם נסחרו עם קהילות אחרות ביבשות אחרות עבור מזון או חפצים שהם צריכים שלא מצאו בעצמם.

האיים הקנריים הם ארכיפלג ספרדי מול חופי מרוקו בצפון אפריקה. האיים הקנריים הם יעד פופולרי לחופשה, והם גם ביתם של אטרקציות תיירותיות רבות.

האיים הקנריים התגלו לראשונה על ידי החוקר הפיניקי האנו הנווט במאה ה-5 לפני הספירה. הוא חיפש נתיבי מסחר חדשים, אך במקום זאת הוא מצא את האיים הללו מול חופי אפריקה.

דפוסי אקלים ומזג אוויר

האיים הקנריים הם קבוצת איים ספרדיים באוקיינוס האטלנטי, הממוקמים מול חופי מרוקו. הם קהילה אוטונומית וחלק מספרד.

באיים הקנריים יש אקלים סובטרופי עם חורף מתון וקיץ חם. הטמפרטורה הממוצעת נעה בין 18 מעלות צלזיוס בחורף ל-28 מעלות צלזיוס בקיץ. זה יכול להיות קר עד 10 מעלות צלזיוס בחורף, אבל נדיר שהוא יורד מתחת ל-0 מעלות צלזיוס.

האיים הקנריים הם קבוצת איים באוקיינוס האטלנטי מול חופי סהרה המערבית. האקלים סובטרופי ויבש, הטמפרטורות לעולם אינן עולות על 22 מעלות צלזיוס.

האיים הקנריים הם קהילה אוטונומית ספרדית, אבל יש להם ממשלה וחוקים משלהם. הם מורכבים משבעה איים עיקריים: טנריף, גראן קנריה, לנזרוטה, פוארטוונטורה, לה פלמה, לה גומרה ואל היירו.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים