גריל גז יתרונות וטיפים לצלייה

גריל גז

איך אפשר להכין סטייק עסיסי, קציצות קבאב טעימות או שיפוד ירקות צלוי היטב, בלי לנפנף, בלי להצטופף בפארק ואפילו בלי לצאת מהמרפסת או הגינה הפרטית?  התשובה ברורה ופשוטה – גריל גז יכול לשמש כיחידה נפרדת או כחלק אינטגרלי מתוך מטבחי חוץ – מטבח של ממש הנבנה להנאתכם בגינה

לגריל הגז יתרונות נוספים רבים.

מכסה סגור והצתה מהירה

המכסה הסגור הקיים בכל גריל גז איכותי גורם לפיזור אופטימאלי של החום בכל הצדדים של הבשר ללא קשר לעוצמת הרוח, כיוון הרוח או מזג האוויר. בנוסף לגריל גז יש הצתה אלקטרונית מהירה. כל שנדרש כדי להכין את המנגל לקראת הצלייה הוא לחיצה על כפתור. הצתה מהירה זו גם חוסכת את ההתעסקות המסוכנת עם חומרי בעירה מתלקחים ונדיפים שאינם תורמים לטיב וטעם הבשר.

פשטות בהכנה

גם מנגליסט מתחיל יצליח באמצעות גריל גז להכין סעודת מלכים. מאחר ופיזור החום הוא שווה ורמת החום יציבה אין צורך במומחיות או מיומנות. די להניח את הבשר על הגריל ולהמתין שיהיה מוכן.

ניקיון

גריל גז פשוט וקל יותר לניקוי. כל מה שצריך הוא לסובב את הכפתור למצב כבוי. אין פיח ואין עשן וכמובן אין צורך לפנות גחלים העלולים לגרום לשריפה.

בעירה מושלמת

חשוב לדעת, בשונה מגריל הפחמים, לגריל השורף גז יש אש כחולה המעידה על בעירה מושלמת. כאשר האש בצבע כתום או צהוב, הדבר נוצר מכך שהאש לא נקייה. חומר הבעירה לא נשרף באופן נקי והוא יוצר עשן ופיח.

זול יותר לשימוש

למרות העלות הראשונית היקרה יותר של גריל הגז, עלות השימוש בגז נמוכה באופן משמעתי מגריל פחמים. רכישת פחם יקרה יותר מעלות ההפעלה באמצעות גז. בנוסף בשימוש במנגל פחמים נדרשת כמות גחלים קבועה בין אם מדובר בסטייק אחד ובין אם מדובר בכמה יחידות. לאחר שימוש לזמן קצר נשארים גחלים שאין מה לעשות בהן והן יזרקו. לעומת זאת  בגריל גז פשוט מדליקים ומכבים בתום השימוש תוך שימוש בכמות הגז המדויקת הנדרשת לסטיק אחד או לכמה.

לא סתם ניתן לראות כיום מטיילים רבים שלא מוותרים על גריל הגז שלהם ולוקחים איתם את גריל הגז גם לטיולי קמפינג בחיק הטבע.

הבטחנו טיפים לצלייה מושלמת,  קבלו שלושה:

הסבלנות משתלמת פעם ראשונה: בטרם הנחת הבשר על הגריל מומלץ  להמתין עד שמשטח הצליה יהיה חם מאוד.  הסבלנות משתלמת פעם שנייה: מומלץ להמתין עד שהבשר יהיה בטמפרטורת החדר. יש להפשיר את הבשר בלילה הקודם ולהוציא אותו מקירור שעתיים לפני הצלייה. הסבלנות משתלמת פעם שלישית:  מומלץ להניח את הבשר על משטח הצלייה החם למכת חום ולהמתין בסבלנות עד שהנתח ייסגר. אחרי הסגירה של הבשר אפשר להמליח אותו. באופן זה תישמר העסיסיות של הבשר.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים