תאורת לד – יתרונות וחסרונות

תאורת לד

מהם התנאים לתאורת לד מושלמת, איזה צבעים מועדפים לחדרים או לדירות מסוימות. והאם כאשר בוחרים תאורה לבית כדאי לבחור בתאורת לד? האם תאורת לד עמידה לאורך שנים?

תאורת לד בבית בתוך תקרה מתוחה קובעת את אופי הבית מבלי שום ספק!

ישנם הבדלים בין סוגי הלדים השונים:

* בחדרים מסוימים הצבועים בצבעים של שמנת ואפור, תאורות הלד המושלמת תהיה בצבעים כהים ולא בהירים וחזקים.
* לחדרי ילדים נבחר לדים בצבעי הקשת הרגועים: במידה וחדר הילדים הוא לילדה, נהוג ללכת על צבעים רכים יותר כמו ורוד בהיר או כחול נייבי ובמידה והלדים מותאמים לחדר לילד, נהוג ללכת על צבעים היותר חזקים כמו כחול ירוק – אך כדאי לבחור את הגוונים הבהירים.
* לחדרי משפחה שלא צריכים צבעים צבעוניים כמו שהתייחסנו בחדרי נשאיר מקום לצבעים רגועים יותר כמו כחול רויאל.
חשוב להדגיש את משחקי האור והצל ולשמור על איזונים בבחירת גווני הלדים, שילוב נפלא יכול להיות בסלון בשילוב תקרות אקוסטיות.

רבים שואלים האם תאורת לד עמידה?

כן! תאורת לד לבית עמידה לאורך שנים רבות ואינה דורשת תחזוקה מיוחדת. נורות לד מציעות ספקטרום צר במיוחד של פס תאורה, בעלות אורך חיים של עד 50,000 שעות והזמן הדרוש להארה מוחלטת שלהן עומד על מיקרו שניות בלבד.

כאשר מתכננים תאורה לד בעסק או אולם אירועים – איזה צבעים כדאי? האם היא עמידה בפני שמש, גשמים ורוחות ? האם התאורה תתאים גם למרפסות או מרפסות שמש? תאורת גן משנה לחלוטין את המראה של הגן וכתוצאה מכך את הבית.

כיום מקובל לעצב את החצר, את הגינה או את המרפסת עם תאורת לד בצבעים שונים ובדגש על כל עץ ועץ שיתנו לחלל החיצוני (גינה / מרפסת / מרפסת שמש) את הביטוי הטוב ביותר שהיא יכולה לתת.

רבים חושבים שתאורת לד בגינה תיהרס בגלל תנאי מזג האוויר או על ידי הכלב שיחפור בור ליד ויהרוס את התאורה, אך טעות בידם: תאורת לד בגינה הם עמידות וקשה מאוד לפגוע בנורות הלד, או ליצור שריטות ונזקים בכל סדר גודל כזה או אחר. הנורות הן בעלות עמידות למכות וזעזועים כמעט בכל מצב!

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית

כחלק מהדרישות האקדמיות, תצטרכו לכתוב גם עבודות אקדמיות. בכתבה הבאה, נציג את ההנחיות ונשתף גם בטיפים שיעזרו לכם בכתיבת העבודה. הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה