איך לבחור קסדה לאופנוע

בחירת קסדת האופנוע הנכונה יכולה להיות משימה קשה. עם כל כך הרבה קסדות שונות זמינות, קשה לדעת מאיפה להתחיל. מאמר זה יספק מבוא כיצד לבחור את קסדת האופנוע הנכונה.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למדוד את גודל הראש שלך. ניתן לעשות זאת בעזרת חוט וסרט מדידה או באמצעות מכשיר מדידה בחנות. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל קסדה שאינה גדולה מדי או קטנה מדי לגודל הראש שלך, שכן זה ישפיע על מידת ההתאמה של הקסדה והיכולת שלה להגן עליך בתאונה.

לאחר מכן, עליך להחליט איזה סוג רכיבה אתה מתכנן לעשות עם הקסדה החדשה שלך. אם אתה מתכנן לעשות בעיקר רכיבת שטח, אז זה יהיה הטוב ביותר עבורך אם תרכוש קסדה ייעודית לרכיבת שטח.

ישנם שלושה סוגים עיקריים: פנים פתוחות, פנים מלאות ומודולריות. לקסדות עם פנים פתוחות יש מגן רחב ואינן מציעות הגנה רבה כמו סוגים אחרים של קסדות. קסדות מלאות מציעות הגנה טובה יותר מכיוון שהן מכסות את הפנים שלך בכל הכיוונים. קסדת אופנוע מלאה מספקת יותר הגנה מאשר פנים פתוחות או מודולריות, אבל היא עלולה להיות חמה מדי ולא נוחה במזג אוויר חם. קסדות מודולריות מציעות מעט פחות הגנה מאשר קסדות פנים מלאות, אך מספקות יותר צדדיות עם היכולת שלהן להעיף את המצחייה שלהן בעת הצורך.  קסדת אופנוע פתוחה או מודולרית עדיפה לרכיבת קיץ מכיוון שהיא מאפשרת זרימת אוויר מקררת להגיע לאזור הפנים והצוואר.

למה אתה צריך קסדת אופנוע

חשוב לחבוש קסדה לאופנוע למען הבטיחות. קסדות אופנוע הן הציוד החשוב ביותר שאתה צריך כדי לרכוב על אופנוע. הם נועדו להגן על הרוכבים מפני טראומה בראש במקרה של תאונה. על מנת שקסדה תהיה מאושרת על ידי משרד התחבורה, עליה לעמוד בתקני הבטיחות הפדרליים או לחרוג ממנה ולעבור בדיקות מסוימות, כגון מבחן נפילה ומבחן פגיעה.

קסדה

מידות קסדת אופנוע

בחירת קסדת אופנוע יכולה להיות משימה לא פשוטה. צריך לקחת בחשבון את ההתאמה, הבטיחות והסגנון של הקסדה. ישנם סוגים רבים ושונים של קסדות זמינים בשוק, לכן חשוב לדעת איזה סוג קסדה רוצים לפני הקנייה.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לוודא שהם יודעים את גודל הראש שלהם. היקף הראש צריך להיות לפחות 2 סנטימטרים מעל הגבות להתאמה נוחה. צריך גם לוודא שהם מתאימים לגודל ולצורה הנכונים של קסדת האופנוע על ידי מומחה או מומחה מוסמך כדי להבטיח הגנה ונוחות מקסימלית ברכיבה.

אילו חומרים מרכיבים את קסדת האופנוע הטובה ביותר?

קסדת אופנוע היא ציוד המיגון החשוב ביותר לרוכבים. זה מגן על הראש והפנים שלהם בזמן הרכיבה. קסדת אופנוע צריכה להיות נוחה, קלת משקל ועמידה.

החומרים המרכיבים קסדת אופנוע הם המעטפת, הבטנה והמגן. המעטפת היא החלק החיצוני ביותר של קסדת אופנוע. הוא מספק הגנה מפני רוח, גשם, שמש ואלמנטים אחרים. הבטנה היא מה ששומר על חום ראשך במזג אוויר קר או קריר במזג אוויר חם. הוא גם סופג זיעה מהראש כדי לשמור על נוחות לאורך כל הנסיעה. המצחייה יכולה להיות עשויה מפלסטיק שקוף או מזכוכית המסייעת להגן על העיניים שלך מפני חלקיקי רוח ואבק ברכיבות ארוכות, כמו גם להגן עליהן מפני גשם במהלך רכיבות קצרות.

החומרים בקסדת אופנוע חשובים מאוד מכיוון שהם יקבעו עד כמה הקסדה בטוחה.

הדבר הראשון שצריך לדעת על החומרים בקסדת אופנוע הוא שיש שני סוגים עיקריים: קשיח ורך.

קסדות קשיחות עשויות מפלסטיק קשיח או פיברגלס, המציעות הגנה רבה יותר על הראש שלך. ניתן לייצר קסדות רכות מקלקר, שהוא קל משקל וזול אך אינו מציע הגנה רבה כל כך. לחלק מהקסדות הרכות יותר יש מעטפת פנימית העשויה מפלסטיק קשיח או פיברגלס, כך שגם הן מספקות הגנה מסוימת.

יש אנשים שחושבים שקסדה רכה עדיפה כי היא קלה יותר ופחות יקרה מקסדה קשה, אבל היא לא בטוחה כל כך כי היא לא יכולה להגן על הראש שלך כפי שקסדב קשה יכולה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים