איך להוציא ויזה לאוסטרליה

אשרת חופשת העבודה באוסטרליה מזכה אתכם בעבודה ובנסיעות באוסטרליה עד 12 חודשים. אם יש לך אשרת עבודה, אתה יכול להיכנס או לצאת מאוסטרליה בכל עת, אך משך ההיעדרות אינו מורחב. על מנת להאריך את שהותכם באוסטרליה, על בעלי האשרה להגיש בקשה לוויזה חדשה לפני תום שהותם. אשרת חופשת העבודה באוסטרליה מאפשרת לך למצוא עבודה מחוץ לאוסטרליה ולשלם עבור מחייתך, נסיעותיך והוצאותיך בעת טיול במדינה.

במאמר הבא תוכלו ללמוד עוד על השאלה האם עליכם להגיש בקשה לוויזה אמריקאית לאוסטרליה על סמך מטרת הכניסה שלכם ומצבכם הנוכחי

יהיה עליך למלא גם את טופס הבקשה לוויזה לסטודנטים אוסטרלים, לשלם את אגרת הויזה ואולי להשתתף בראיון. קרא מאמר זה כדי לברר כיצד תוכל להאריך או להאריך את הויזה שלך באוסטרליה.

למידע נוסף על ביקורי אשרות, עיין בדרישות הויזה הנדרשות לאזור שנגן באיחוד האירופי (האיחוד האירופי). במאמר אחר ניתן לכם מידע נוסף על אופן קבלת אשרת Scheungen באוסטרליה.

תוכלו ללמוד עוד כיצד להגיש בקשה לויזת אמריקה לאוסטרליה

כולל הדרישות והמשימות שיש למלא. אם אינך בטוח איזה סוג של אשרת מבקר אתה זקוק, בקר באתר ההגירה האוסטרלי. יהיה עליכם לעבור על טופס הבקשה לוויזה המקוונת שתמצאו ולבדוק אותה כדי לגלות אילו סוגי ויזה אתם מחפשים. ניתן להגיש בקשה לויזות רבות בדרכים שונות, כגון אשרת שהייה קבועה, אשרת תייר או אשרת עסקים.

לפני שתגיש בקשה לוויזה, עליך לעבור בדיקה רפואית בשגרירות אוסטרליה. צוות TravelAssist ימלא טופס (DS 160) בספרכם, יחד עם הדרכון, מספר הדרכון, השם והכתובת.
לעוד מידע על איך להוציא ויזה לאוסטרליה כדאי לבדוק כאן: inaustralia.co.il

אם תגיש מידע כוזב

לא תוכל להגיש בקשה לוויזה אוסטרלית עד 10 שנים. אם תגיש בקשה לוויזה אמריקאית לאוסטרליה, ייקח יותר משלושה עד חמישה ימי עסקים עד לקבלת האישור, אך אם בקשת הויזה שלך תוגש, בדרך כלל היא תאושר תוך יומיים-שלושה. הערה: עליך לחזור לשגרירות אוסטרליה בכדי לעזוב את אוסטרליה אם הגשת בקשה לוויזה. כמה זמן לוקח לקבל החלטת ויזה תלוי כמה עסקות רשויות ההגירה האוסטרליות וכמה זמן אתה צריך לנסוע כדי להגיש בקשה.

אם ברצונך להאריך את שהייתך באוסטרליה

אתה יכול להגיש בקשה לויזת עבודה או חופשה שנייה, ואם אתה גר במדינה יותר מחצי שנה לאחר סיום הויזה, תצטרך להגיש בקשה ל שוב ויזה. אם ברצונך להאריך את שהייתך באוסטרליה, עליך להגיש בקשה לוויזה אחרת או ליצור קשר עם מאתר הוויזה. ניתן להוציא ויזות פרטיות רק דרך שגרירות אוסטרליה או סוכנות נסיעות פרטית. אינך צריך להשקיע זמן רב בבקשת אשרות תייר כמו בבקשת אשרות פרטיות. אתה יכול להגיש בקשה לוויזה שלך באופן מקוון או באופן אישי בשגרירות אוסטרליה בסידני, מלבורן או בריסביין.

אם אתה מגיש בקשה לוויזה לארה"ב שאינה מהגרת לאוסטרליה

על המועמד או נותנת החסות בארה"ב לפנות למרכז הויזה הלאומי של ארצות הברית. עליך להגיש את בקשתך באמצעות שגרירות אמריקאית המוציאה את בקשת הויזה למיקור חוץ. אם אתה מבקש אשרת הגירה לארצות הברית לאוסטרליה, עליך להגיש בקשה גם לשגרירות אוסטרליה בסידני, מלבורן או בריסביין.

על Au Pair להגיש בקשה לוויזה בכניסה למדינה המארחת וכתוצאה מכך יש להגיש את בקשת הויזה לשגרירות אוסטרליה בסידני

מלבורן או בריסביין, אוסטרליה או לשגרירות ארה"ב בארה"ב. את הויזה למגורי מבקש באוסטרליה יש להנפיק תוך 60 יום ממועד הגעתו המתוכנן לאוסטרליה, ללא קשר לשאלה אם הוא מתכוון לגור במלבורן, בריסביין או בסידני או בכל חלק אחר באוסטרליה.

תלוי בדרכון שלך

אתה יכול להגיש בקשה לוויזה לעסקים אלקטרוניים או אשרת ETA, אך בהתאם לאומיותך, עליך להגיש בקשה אישית לשגרירות אוסטרליה בסידני, מלבורן או בריסביין, אוסטרליה, או אל שגרירות ארה"ב במלבורן, בבריסביין או בסידני.

אם תחליט לנסוע לעוז לעבודה

תוכל לבקש גם אשרת עבודה וחופשה זמנית, שתאפשר לך להישאר באוסטרליה עד שנה ולממן את נסיעתך. אם אינך יכול להישאר ולעבוד באופן זמני אך ברצונך להגיע לאוסטרליה לעבוד, תוכל לשקול "אשרת עבודה בחסות מעביד זמנית". שני סוגי הויזה הללו נפרדים לחלוטין ואין למעמד שלהם כל השפעה על בקשתך לוויזה לסטודנטים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים