אבוד בקריירה? מדוע כדאי לך ללכת להכוונה מקצועית

מהו ייעוץ קריירה?

ייעוץ קריירה או הכוונה מקצועית מספק הכוונה ותמיכה לאלו שאבדו בקריירה שלהם. לעתים קרובות, אנשים מתייעצים עם יועצי קריירה כאשר הם לא בטוחים באיזה דרך ללכת ואינם יודעים מאיפה להתחיל.

הכוונה מקצועית עוזרת לאנשים להבין את החוזקות, החולשות, המטרות והאינטרסים שלהם כדי שיוכלו לקבל החלטות טובות יותר לגבי הקריירה שלהם. הם גם משמשים לוח תהודה אובייקטיבי לרעיונות ותוכניות.

לעתים קרובות אנשים מתקשים לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי הקריירה שלהם בגלל סיבות שונות כמו חוסר בהירות במחשבות או חוסר מודעות עצמית. יועץ קריירה יכול לספק הדרכה כיצד להתקדם בצורה הטובה ביותר בקריירה על ידי מתן עצות לגבי מה תהיה האפשרות המתאימה ביותר עבורו.

ישנן סיבות רבות לכך שאנשים לא יוכלו למצוא את התשוקה שלהם בקריירה. אולי הם לא יודעים מה הם רוצים לעשות לעבודה או אולי הם פשוט לא יודעים איך להתחיל לחפש את זה. אלו שאיבדו את התשוקה עלולים להרגיש תקועים במקצועם הנוכחי ללא כל תקווה למצוא אחד שיעניין אותם.

ייעוץ קריירה הוא שירות המספק לך את הכלים, המידע והתמיכה הדרושים לך כדי לקבל החלטות לגבי עתידך.

העזרה הטובה ביותר בקריירה היא קבלת הכוונה מקצועית מיועץ קריירה שיעבוד איתך כדי ליצור תוכנית אישית לקריירה שלך.

עבודה

איך לקבל את ההחלטה ולעשות שינוי

ישנן סיבות רבות לכך שאנשים מוצאים את עצמם בקריירה שהם לא נהנים ממנה. לפעמים זה בגלל שהם לא יודעים מה הם רוצים לעשות ולפעמים זה בגלל חוסר כיוון. בכל מקרה, כולנו זקוקים לעזרה לפעמים.

כאשר אתה מרגיש אבוד בקריירה שלך, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לפנות לקבלת הכוונה מקצועית. דרך טובה להתחיל היא לקחת מבחן הערכה כמו מאיירס-בריגס או מבחן הערכת DISC. אלה יעזרו לך להבין איזו סוג של סביבת עבודה מתאימה ביותר לאישיות ולמערך הכישורים שלך, כך שתוכל לקבל את ההחלטה אם לשנות קריירה או לא ולעשות שינוי לטובה.

אנו חיים בתקופה שבה קל מתמיד למצוא מידע. עם זאת, הבעיה היא שלא תמיד אנו יודעים כיצד לפרש זאת. אנחנו צריכים איש מקצוע שיכול לעזור לנו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הקריירה שלנו.

איך תדעו אם כדאי לכם ללכת להכוונה מקצועית?

1) אינך מרוצה מהעבודה הנוכחית או ממסלול הקריירה שלך ורוצה לחקור הזדמנויות אחרות.

2) אתה מרגיש תקוע ורוצה להשתלט שוב על חייך.

3) אתה נמצא בעבודה הנוכחית או במסלול הקריירה שלך במשך זמן רב וזקוק לשינוי קצב או סביבה.

ישנן סיבות רבות שבגללן כדאי לפנות כעת להכוונה מקצועית. יכול להיות שאתה אבוד בקריירה או שאתה לא בטוח מה לעשות הלאה. או שאתה מרגיש לא מרוצה מהעבודה הנוכחית שלך ורוצה לעשות שינוי. לא משנה מה הסיבה, כדאי שתלך להכוונה מקצועית כדי שתוכל להבין יותר טוב מה אתה רוצה מחייך. אתה לא מתחייב להתפטר מעבודתך מחר אלא לנסות אפיקים אחרים ואולי אף לשלב בין אפיקי לימוד או אפיקי עבודה.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קוריאן למטבח – משטחים מעוצבים

בתחום עיצוב המטבחים, בחירת החומר ממנו עשוי המשטח, יכולה להשפיע באופן משמעותי לא רק על המשיכה האסתטית אלא גם על הפונקציונליות ואריכות החיים של החלל.

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית