קידום אתרים מתוך ומחוץ לאתר של העסק – לחנויות וירטואליות

חנות וירטואלית היא כבר מזמן נכס לכל דבר של כל עסק שרוצה להגדיל מכירות ולהביט מחוץ לספרה הלוקאלית שלו, על מנת להיחשף לכמה שיותר מקורות הגעה, רצוי להיות מקודמים עם החנות שלכם בגוגל. איך עושים את זה? על כך בכמה וכמה טיפים במאמר הבא

חנות וירטואלית צריכה להיות קודם כל לפני הכל בעלת חוויית גלישה אופטמיאלית ללקוח הפוטנציאלי, מה שזה אומר זה להתייחס לכל לקוח פוטנציאלי כאילו הוא מבלה בחנות הפיזית שלכם, אך עם דגשים על העולם הווירטואלי. כדי שייכנס מתוך סקרנות, יישאר מתוך עניין ויקנה מתוך החוויה המוצלחת שהוא עבר.

כלים טכנולוגיים שעוזרים לנו להתקדם

ראשית כל, התמונות המונגשות לגוגל בעזרת תגיות ALT והתיאור המתאים שלהן לכל מוצר ומוצר יקל על גוגל להראות אותן כבר בתוצאות החיפוש, לסקרן את הגולשים ולמשוך אותם פנימה. לתמונות אלה נוסיף מטא טייטל ודסקריפשן מפתים ומעניינים וקוראים לפעולה, אולי אף נשלב איזה מבצע או הטבה כבר בתוצאות החיפוש, וכך נמשוך את הגולשים שלנו. לא כותרות משעממות שחושבות רק מילות מפתח, אלא דווקא דברים שיווקיים גם אם הם באים על חשבון מילת מפתח עם 1000 חיפושים, עדיף לנו לדבר לעניין לגולשים הממוקדים מאשר לירות לכל הכיוונים.

חווית הגולש – לא להזניח!

לאחר מכן חווית גלישה טובה בתוך האתר. תפריטים ברורים ונגישים מכל מקום באתר לכל מקום שאנחנו רוצים להביא את הגולש בקלות, בין אם זה לעמוד מבצעים, לסל הקניות שלו, להיסטוריית הרכישות או לרשימת המשאלות. כל מקום בו הגולש מרגיש הכי בנוח. ככל שנקל את חייו של הגולש בהתמצאותו באתר שלנו, כך נגדיל את הסיכוי שהוא יקנה בו, ייהנה ממנו ויחזור אליו.

מבחינה טכנית, לא להזניח את הכלים הטכנולוגיים עליהם יושבת החנות, שרת מהיר עם גישה והתאמה למובייל הוא בגדר חובה, אם החנות או האתר לא יזוז, או לא יופיע כמו שצריך בטלפון חבל על הזמן שלנו וחבל על הטיפים האחרים, אנשים יעזבו.

קידום אתרי חנויות מתבצע גם בקישורים והפניות מהרשת. יש לכם שת"פ או גישה לאתר גדול מהתחום של החנות שלכם? כתבו לשם כתבה עליכם עם הפניה ישירות לחנות ושלחו להם, ככל שיהיו הרבה אתרים עם מאמרים שיפנו לאתר החנות שלכם כך גוגל יכיר בו כאוטוריטה בתחום, ויעלה אותו בדירוגים שלו ובתוצאות החיפוש.

אופציה נוספת היא כמובן פרסום כתבות באתרים גדולים. כתבה ממומנת שיווקית באתר כמו ישראל היום או אתר וואלה, עם קישור לאתר שלנו כמובן, יעזור לנו לטפס בתוצאות, כאשר אתר עם מיליוני גולשים מפנה אליכם, גם אם זה מתוך מדור שיווקי, גוגל מכיר בזה ומעלה אתכם בתוצאות.

בסופו של יום, קידום אתרים הוא פרקטיקה עם הרבה מאוד פרמטרים שחלק משפיעים יותר וחלקם פחות, אבל המכלול ביניהם נותן את האפקט ויוצר את הקסם של לעלות בתוצאות כמו שכולנו רוצים. להשקיע רק באתר עצמו או רק בקישורים ולהזניח את התחומים האחרים, יגרום לנו דווקא להתאמץ יותר ממה שצריך מבחינה אובייקטיבית כדי להשיג תוצאות. מצד שני אם נשלב בין הדברים בצורה נכונה נהנה מסינרגיה של דברים שייצרו יותר אפקט ממה שרק תיחום אחד יידע.

להיות נוכח וגמיש, ולשנות ולהתאים את עצמכם לתקופה

חשוב מכל להיות על האתר, להיות מחובר לסטטיסטיקות או לפידבקים, לבקש פידבקים מהגולשים גם עם אימייל או הודעה נחמדה שמבקשת לבדוק אם חווית הקניה הייתה טובה, וללמוד מזה. תמיד טוב לשפר ולעשות יותר עם הזמן שלומדים את הלקוחות שלנו. התקופה היא תקופה דינמית, ומה שנכון להיום לא יהיה נכון בוודאות לעוד שנה, לכן חשוב ללמוד ולהסתגל ככל שהתקופות משתנות

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים