עריכת קורס דיגיטלי

מבוא

קורסים דיגיטליים הם דרך מצוינת להגיע אל הלומדים ולהעביר את התוכן שלך. אבל, חשוב שתשקיע מספיק זמן בתהליך העיצוב והעריכה של הקורס שלך. ישנם כמה כלים שיכולים לעזור לך בתהליך זה, אך עדיין חשוב שתוודא שהתוכן רלוונטי, מרתק וקל להבנה.

קורס דיגיטלי הוא קורס המועבר באמצעות תקשורת ממוחשבת. ניתן לגשת אליו בכל עת ובכל מכשיר.

המטרה העיקרית של קורס דיגיטלי היא לעורר את העניין של הלומד, לספק למידה ולספק משוב.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של קורסים דיגיטליים: קורסים מקוונים, קורסים מתוקשבים וקורסי למידה מעורבת.

קורסים מקוונים הם הסוג הפשוט ביותר של קורס דיגיטלי מכיוון שהם אינם דורשים מקום פיזי או ציוד לשימוש על מנת לקחת את הקורס. קורסי למידה מקוונים דומים לקורסים מקוונים אך דורשים יותר טכנולוגיה כגון מחשב או מחשב נייד וחיבור לאינטרנט על מנת שניתן יהיה לגשת אליהם. למידה משולבת משלבת גם למידה מקוונת וגם מתוקשבת לחוויה וירטואלית אחת המאפשרת מעורבות גדולה יותר עם הלומד

5 דברים שכל מחנך צריך לדעת לפני שהוא עורך קורס דיגיטלי

עריכת קורס דיגיטלי היא הרבה יותר מסתם תיקון שגיאות כתיב ודקדוק.

ישנם חמישה דברים שכל מחנך צריך לדעת לפני שהוא לוקח קורס דיגיטלי:

-מהם היתרונות בעריכת קורס דיגיטלי?

-מהו התהליך לעריכת קורס דיגיטלי?

-מה עליך לעשות אם אתה מוצא שגיאה בקורס הדיגיטלי שלך?

-איך אתה יודע אם העריכות שלך יתקבלו על ידי יוצר הקורס?

-איך אתה יכול לדעת אם העריכות שלך התקבלו על ידי יוצר הקורס?

1. עיצוב תכניות לימודים לקורסים דיגיטליים

קורסים דיגיטליים הם דרך חדשה להוראה. הם מספקים סביבה אינטראקטיבית ושיתופית לסטודנטים. זו הדרך הטובה ביותר לוודא שהם לומדים ולא רק מאזינים להרצאה.

השלב הראשון בעיצוב קורס דיגיטלי הוא לזהות את קהל היעד שלך, את הנושא שאתה רוצה ללמד, ואת הפלטפורמה שבה תשתמש (MOOCs, LinkedIn וכו'). לאחר שהבנתם את הדברים האלה, הגיע הזמן ליצור את מערך השיעורים שלכם. חשבו כמה זמן ייקח כל שיעור ומאיזה סוג תוכן יכלול כל שיעור (סרטונים, מאמרים, חידונים).

השלב הבא הוא ליצור מתווה עבור הקורס שלך. התחל בפירוט כל הנושאים שאתה רוצה לכסות בקורס שלך ולאחר מכן מלא כמה פרטים על כל נושא כגון

2. דרישות מערכת מינימליות למשתתפי הקורס המקוון שלך

קורסים מקוונים הופכים פופולריים יותר בקרב מחנכים ולומדים. ישנם סוגים שונים של קורסים מקוונים הנלמדים בדרכים שונות. לדוגמה, חלק מהקורסים המקוונים משתמשים בסרטונים ואחרים משתמשים במסמכים מבוססי טקסט. אחד ההיבטים החיוניים הוא דרישות המערכת עבור משתתפי הקורס המקוון שלך.

כדי ליצור קורס מקוון, תזדקק למחשב עם חיבור אינטרנט אמין, מצלמת אינטרנט או מצלמת וידאו, וכמה תוכנות עריכה בסיסיות כמו PowerPoint או Keynote. תצטרך גם לשקול באיזה סוג תוכנה אתה רוצה להשתמש בקורס שלך.

עלינו לוודא שהמשתתפים יוכלו לגשת לקורס.

אנחנו צריכים לספק להם את החומרה והתוכנה הדרושים עבור המחשבים שלהם.

דרישות המערכת המינימליות למשתתפים בקורס המקוון שלך הן:

– מחשב עם דפדפן התומך ב-HTML5, Flash ו-Java

– גרסה עדכנית של תוכנת Adobe Reader או Acrobat Reader המותקנת במחשב שלהם

3. פיתוח התוכן של הקורס המקוון או הסמינר המקוון שלך

יש לתכנן ולכתוב את תוכן הקורס לפני שלב העיצוב. התוכן צריך להיות ממוקד בצרכים של הקהל שלך, שעשויים לכלול מה הם רוצים ללמוד, איך הם רוצים ללמוד את זה ומתי הם רוצים ללמוד את זה.

התוכן צריך להיות מעוצב גם מתוך מחשבה על מטרה מסוימת. זה יכול להיות כל דבר מהגדלת המכירות של חברה או חינוך אנשים על נושא מסוים. תוכן הקורס צריך להתייחס גם לכל התנגדות אפשרית שיש לאנשים לגבי לימוד הקורס המדובר.

שיווק באמצעות תוכן היא טכניקת שיווק המשתמשת בצורות שונות של תוכן כדי למשוך ולשמר לקוחות.

ניתן להשתמש בו בדרכים רבות ושונות, החל מבלוגים ועד הפקת וידאו.

בהקשר של e-learning, שיווק באמצעות תוכן משמש ליצירת קורסים מרתקים ואינפורמטיביים שנועדו לחנך את הלומדים בנושא נתון. המטרה היא לעזור ללומדים לפתח מיומנויות הנחוצות לצמיחתם האישית והמקצועית. ניתן לעשות זאת באמצעות סרטונים, מאמרים, פוסטים בבלוג או אפילו משחקים אינטראקטיביים.

מחפשים חברה שתעזור לכם בבניית קורס דיגיטלי? DigitalCourse , עם ניסיון עצום בהפקת קורסים דיגיטליים תסייע לכם מא'-ת'

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית

כחלק מהדרישות האקדמיות, תצטרכו לכתוב גם עבודות אקדמיות. בכתבה הבאה, נציג את ההנחיות ונשתף גם בטיפים שיעזרו לכם בכתיבת העבודה. הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה