צילינדר מומלץ לדלת רב בריח

מהו צילינדר?

גליל הוא מוט מתכת ארוך ועגול עם חתך עגול. הוא משמש כדי לסובב את הבריח או הבריח של דלת כך שהוא יכול לנוע פנימה והחוצה ממסגרת הדלת.

תפקידו העיקרי של הצילינדר הוא לספק יתרון מכני לסובב את הבריח או הבריח של הדלת. הצילינדר מסתובב על צירו, ותנועה זו גורמת לתפס לנוע פנימה והחוצה של משקוף הדלת. היתרון המכני נובע מכך שיש יותר שטח פנים בקצה אחד מאשר בקצה השני.

מנעול צילינדר הוא מתקן נעילה המשמש לדלתות ושערים. הוא מורכב מחפץ דמוי מפתח מתכת גלילי עם חור בקצה אחד, אשר מוחדר לתוך החור בידית הדלת או השער. המפתח יכול למשוך את הבריח מהדלת כדי לפתוח אותה.

מנעול צילינדר מורכב משלושה חלקים:

1) צילינדר: חפץ מתכת גלילי דמוי מפתח עם חור בקצה אחד, אשר מוחדר לחור בידית הדלת או השער.

2) בורג: החלק של המנעול שגולש החוצה או נסוג אל תוך המשקוף כאשר אתה מסובב את המפתח כדי לפתוח אותו.

3) שומר (או תפס): לולאת מתכת קטנה שנאחזת בבריח ומונעת ממנו ליפול חזרה למקומו כאשר אתה מסובב את המפתח ומשחרר אותו ממצבו הנעול.

לדלתות רב בריח ותחזוקתן

המבוא צריך להיות רלוונטי לנושא המדור ולמילות המפתח.

דלתות רב בריח נפוצות במבנים מסחריים ובמתקני תעשייה רבים מכיוון שהן מציעות רמת אבטחה גבוהה. הדלת מורכבת משני לוחות או יותר המוחזקים יחד בעזרת בריחים, המקשים על מישהו לפרוץ את הדלת.

הצילינדר המומלץ לדלת רב בריח שונה מבריח אחד למשנהו ולכן חשוב לדעת איזה סוג בריח יש לכם על מנת לקבל את סוג הצילינדר המתאים.

דלתות רב בריח הן סוג של דלת שמותקנת בה יותר מבריח אחד. הם נמצאים בשימוש מאז תחילת המאה ה-20 ועדיין נותרו פופולריים בחלקים רבים של העולם. במאמר זה, נדון בהיסטוריה ובתחזוקה שלהם.

כיצד לבחור את המנעול הטוב ביותר עבור דלת ספציפית?

צילינדר הוא החלק החשוב ביותר במנעול. זה החלק שבעצם פותח או נועל את הדלת.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת צילינדר לדלת שלך. הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא איזה סוג בריח יש על הדלת שלך. ישנם שלושה סוגים של ברגים: ברגים בודדים, כפולים ומשולשים. בריח בודד הוא רק חתיכת מתכת עגולה אחת שעוברת את כל הדרך מסביב לדלת ומתחברת לסט של צירים משני צידי משקוף הדלת. לבריחים כפולים יש שני חלקים שחוצים בתבנית X, ולבריחים משולשים יש שלושה חלקים שחוצים בתבנית X (ולכן, "משולש").

אם יש לך בריח בודד, אז אתה צריך להשיג צילינדר עם חריץ אחד לחור מפתח כדי שיוכל להתאים לצד אחד של חור הבריח בדלת שלך. אם יש לך ברגים כפולים או משולשים, אז אתה צריך להשיג צילינדרים עם שני חורי מפתח

חשוב לדעת את דרישות המנעול לדלת לפני רכישת מנעול. אחד הגורמים החשובים ביותר בהחלטה על מנעול לדלת הוא סוג הבריח שבו הוא ישמש.

הצעד הראשון בבחירת הצילינדר הטוב ביותר עבור הדלת שלך הוא לשים לב איזה סוג בריח יש לו. הסוגים העיקריים הם יחיד, כפול ו-deadbolt. בריחים בודדים נמצאים לרוב בדלתות עם לוחות זכוכית או חלונות ואין בתוכם כל מנגנון נעילה. בריחים כפולים נמצאים בדלתות פנים ובריחים הם בדרך כלל דלתות חוץ עם חלונות או לוחות זכוכית ובתוכם מנגנון נעילה.

לעוד פרטים מורחבים בתחום של תיקון דלתות כדאי לגשת לאתר lockcenter.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים