למה לא לפרוץ מנעול

הקדמה: מדוע אנשים מנסים לבחור מנעולים?

בחירת מנעולים היא תחביב עבור אנשים רבים. הם לא מנסים לגנוב משהו, אלא מנסים לפתוח מנעול בלי המפתח. מנעולים אלו נמצאים בדרך כלל על שערים, סככות או פריטים חיצוניים אחרים שבהם אין סיכון להיראות או להיתפס.

מומחי אבטחה מזהירים שמנעולים אלה יכולים להיבחר על ידי מישהו עם מערכת המיומנות הנכונה וידע על מנגנון הנעילה. יתר על כן, הם אומרים שלפעמים המנעולים הללו נותרים לא מאובטחים וקלים לגישה לכל מי שנתקל בהם.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מנסים לבחור מנעולים. חלק מהם הם:

-כדי לקבל גישה למקום שנמנעה מהם גישה אליו.

-כדי לברר אם המנעול שלהם פגיע.

-להראות את כישוריהם.

-בשביל הריגוש שבדבר.

-בשביל האתגר שבדבר.

הקדמה: מי אני?

אני בוחר מנעולים. אני לא גנב, אבל אני צריך לדעת איך לבחור מנעולים כדי לעשות את העבודה שלי.

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא איך מנעולים עובדים. מנעול הוא מכשיר פיזי המשמש לשמירה על מאובטח משהו על ידי מניעת גישה באמצעות מפתח או שילוב. מנעולים הם בדרך כלל מכשירים מכניים והם משתמשים במנגנון מנוף או בריח כלשהו, או לפעמים בשניהם.

הדבר השני שאתה צריך לדעת הוא האנטומיה של מנעול: איך הפינים פועלים, איך פועלים הקפיצים ומה הם עושים כשהם נדחפים למקומם, ואיך הצילינדר עובד כמו גם מה הוא עושה כשהוא מסתובב.

שלישית, כדאי לדעת אילו כלים דרושים לקטיף מנעולים: סט פיק מגרפה

אני מומחה לבחירת מנעולים. בחרתי יותר מ-1000 מנעולים בחיי. מאמר זה עוסק כיצד לבחור מנעולים, והכלים הדרושים לך כדי לעשות זאת.

בחירת מנעולים היא מיומנות שניתן להשתמש בה למטרות רבות ושונות. זה תחביב מהנה והוא יכול לשמש גם כדרך להרוויח כסף בתור מנעולן או יועץ אבטחה.

אני אלמד אותך איך לבחור מנעולים במאמר זה, אבל תחילה הרשו לי לספר לכם מי אני ומה אני עושה למען החיים.

ראשית, בואו נדבר על הכלים הדרושים לבחירת מנעולים:

– סט של פקקים – כלי מתח – קבוצה של מדי מישוש – מבחר מרים (צורות שונות)

איך לבחור סיכות ופלים- היסודות של Lockpicking

בחירת מנעול היא אומנות הדורשת סבלנות, הבנה כיצד פועלים מנעולים וכלים נכונים.

פריצת מנעולים היא מיומנות שניתן ללמוד על ידי כל אחד עם הסבלנות והנחישות לעשות זאת. זה לא רק על בחירת מנעולים; מדובר בהבנה כיצד הם פועלים ומה מייחד אותם. תהליך בחירת המנעול מורכב ממניפולציה של הפינים בתוך המנעול כדי לגרום להם להתיישר בצורה כזו שהם מאפשרים לפקק להסתובב בחופשיות.

הצעד הראשון בלימוד כיצד לבחור מנעולים הוא ללמוד כיצד מנעולים מסווגים. מנעולים מסווגים בדרך כלל לפי תצורת ההצמדה ופרופיל המפתח שלהם. ניתן לסווג סיכות עוד כסיכות סליל או סיכות משוננות אשר יקבעו אילו כלים אתה צריך כדי לבחור

בחירת מנעולים היא מיומנות שניתן ללמוד על ידי כל מי שיש לו סבלנות ונכונות ללמוד. זו לא מיומנות קשה ללמידה והיא לא דורשת כלים מיוחדים, אבל היא דורשת קצת תרגול.

סוג המנעול הנפוץ ביותר שאנשים נתקלים בו באופן קבוע הם מנעולי סיכות. סוגים אלה של מנעולים רגישים לקטיף מכיוון שהם משתמשים בסיכות קטנות שניתן לתמרן בעזרת הכלי הנכון, כמו קבוצה של מרים או אפילו רק באצבעותיך.

קטיף של רוס היא אחת הדרכים לקטוף סיכות, הכוללת שימוש בשתי בחירות הנקראות "גרפות". מגרפה אחת תדחוף את הפינים כלפי מעלה ואילו המגרפה השנייה תמשוך אותם למטה. טכניקה זו פועלת בצורה הטובה ביותר כאשר יש מעט ערימות סיכות וכאשר הן אינן עמוקות מדי במנגנון המנעול.
עבור פרטים נוספים אודות למה לא לפרוץ מנעול נא לבקר ב- manolan1.co.il

איך לבחור מנעולים מאסטר ולהבין טוב יותר איך הם עובדים

בחירת מנעולים היא לא קלה כמו שזה נראה. זוהי מיומנות שלוקח הרבה זמן וסבלנות כדי לשלוט בה. גם בחירת מנעולים אינה חוקית במקומות רבים ועלולה להוביל לקנסות, למאסר או לשניהם.

מנעולנים משתמשים במרים וכלים אחרים כדי לפתוח את המנעול על ידי מניפולציה של הפינים בתוך צילינדר המנעול מבלי לפגוע בהם. לרוב האנשים תהיה הבנה בסיסית כיצד פועלת איסוף מנעולים, אך הם לא יידעו כיצד זה עובד בפועל עד שהם ינסו זאת בעצמם.

חלק זה יציג את מה שאתה צריך כדי לבחור מנעול ולאחר מכן ילמד אותך כיצד לעשות זאת בעצמך.

מנעולים מאסטר הם סוג של מנעול שניתן לפתוח באמצעות מפתח, קומבינציה או מכשיר אלקטרוני. הם נמצאים לעתים קרובות על דלתות, שערים וסככות אחסון.

הצעד הראשון בבחירת מנעול האב המתאים לבית שלך הוא להבין למה אתה צריך אותו. אם אתם רוצים להרחיק את ילדיכם מחדר שיש בו פריטים מסוכנים, אז תזדקקו למנעול הטוב ביותר שמוגן ילדים. אם אתה רוצה למנוע את חיית המחמד שלך להיכנס לאזור שבו הם עלולים להזיק לעצמם או לאחרים, תצטרך מנעול חסין לחיות מחמד.

אם אתה רוצה למנוע מאנשים להיכנס לבית שלך כשהם לא צריכים להיות שם, בחר אחד שדורש מפתח במקום רק סריקת קוד או טביעת אצבע.

לבסוף, אם אתה רוצה

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים