כמה עולה הגדלת חזה דרך כללית?

כמה עולה ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך כירורגי שניתן לעשות כדי להגדיל את גודל החזה של אדם. הניתוח נעשה בדרך כלל כדי לשפר את מראה השדיים, אך ניתן לעשותו גם למטרות שחזור.

עלות ניתוח הגדלת חזה משתנה בהתאם למספר גורמים, לרבות סוג השתל בו משתמשים והאם הוא מכוסה בביטוח. העלות הממוצעת נעה בין 3,000-6,000 דולר.

העלות תלויה גם איפה אתה גר ולאיזה בית חולים אתה פונה. לדוגמה, בסין המחיר הממוצע לניתוח הגדלת חזה הוא 1,500-3,000 דולר מכיוון שאין תקנות להליך זה.

העלות הממוצעת להגדלת חזה היא בסביבות $3,800 – $4,500. עלות ניתוח חזה תלויה בסוג ההליך הנדרש ובשכר המנתח.

גורמים רבים יכולים לקבוע את העלות של ניתוח חזה, כולל סוג ההליך המבוצע ושכר הטרחה של המנתח. לדוגמה, אישה שרוצה הרמת חזה עם שתלים תשלם יותר ממי שרוצה רק להגדיל את גודלה עם שתלים.

כיצד לבחור את הרופא המתאים להליך הגדלת החזה שלך

בחירת הרופא המתאים להליך הגדלת החזה שלך היא ההחלטה החשובה ביותר שתקבלי. ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני בחירת מנתח וחלק מהגורמים הללו הם:

– אישור עלייה

– ניסיון

– שיוך לבתי חולים

– כיסוי ביטוחי

– העדפה אישית

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך שרוב הנשים עוברות. חשוב מאוד לבחור את הרופא המתאים להליך הגדלת החזה שלך.

ישנם דברים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המנתח המתאים לניתוח הגדלת חזה. להלן כמה מהגורמים החשובים ביותר:

– הרופא הטוב ביותר צריך להיות מורשה ומוסמך על ידי המועצה האמריקאית לכירורגיה פלסטית,

– המנתח הטוב ביותר היה צריך לבצע לפחות 500 פרוצדורות,

– למנתח הטוב ביותר יש ביקורות מצוינות באתר האינטרנט שלו ובאתרים אחרים (Yelp, ZocDoc וכו'),

– המנתח הטוב ביותר צריך להיות מנוסה בביצוע ניתוחי השתלת חזה ולא רק בכל סוג של ניתוח פלסטי,

-המנתח הטוב ביותר צריך להיות בעל ניסיון רב שנים בביצוע ניתוחי השתלת חזה,

– הרופא הטוב ביותר לניתוח הגדלת חזה אמור להיות מסוגל להציע לך אפשרויות מימון כדי שתוכל להרשות זאת לעצמך

מה כרוך בניתוח ובטיפול לאחר ניתוח?

זוהי טעות נפוצה ששתלים בחזה עולים $5,000-$10,000. זה לא המקרה. עלות ההליך משתנה בהתאם לגודל השתל, סוג השתל וטכניקת הניתוח.

העלות הממוצעת של ניתוח הגדלת חזה בארצות הברית היא $3,500-$8,000. העלות הממוצעת של שתלי סיליקון נעה בין $3,500 ל-$6,000 ועבור שתלי מלוחים בין $4,500 ל-7,000 $.

ישנם גורמים רבים שקובעים כמה יעלה ניתוח הגדלת חזה לאדם, לרבות: מיקום גיאוגרפי של בית החולים ושכר כירורג; סוג השתל (סיליקון או מלוחים); גודל השתל; טכניקה כירורגית (חתך periareolar או חתך קפל תחתון); האם יש לך כיסוי ביטוח בריאות או אין; הרמה הרצויה של טיפול לאחר הניתוח (שהייה באשפוז או טיפול חוץ).

שתלי חזה הם הליך כירורגי להגדלה או עיצוב מחדש של השד הנשי. זה נעשה על ידי החדרת שתל, ישירות מתחת לעור או מעל השריר, לתוך השד כדי לשנות את גודלו, צורתו וקווי המתאר שלו.

העלות של ניתוח הגדלת חזה כללי משתנה מאדם לאדם. זה תלוי בגורמים כמו המיקום שלך, כיסוי הביטוח הרפואי ושכר המנתח. העלות הממוצעת של ניתוח הגדלת חזה כללי בארצות הברית היא $4,000-$7,000 USD עבור כל שתל.

הצעד הראשון בהחלמה מניתוח השתלה כללי הוא לקחת את זה בקלות לפחות שבועיים לאחר מועד הניתוח. כמו כן, עליך להימנע מכל פעילות גופנית מאומצת לפחות שישה שבועות לאחר תאריך הניתוח שלך ולוודא שאתה לובש חזייה מסביב לשעון כדי לתמוך בשדייך בזמן שהם מתרפאים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קוריאן למטבח – משטחים מעוצבים

בתחום עיצוב המטבחים, בחירת החומר ממנו עשוי המשטח, יכולה להשפיע באופן משמעותי לא רק על המשיכה האסתטית אלא גם על הפונקציונליות ואריכות החיים של החלל.

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית