טיפים קטנים לשמירה על הגזרה לפני החתונה

טיפים קטנים לשמירה על הגזרה לפני החתונה

זה לא סוד שהכלות רוצות להגיע אל החתונה שלהן כשהן בשיאן. אירוע החתונה הוא לא רק אירוע שבו מנציחים את האהבה הגדולה, אלא גם אירוע שהוא במידה רבה הגשמת חלום של המון נשים, וגם של הגברים. רגע לפני שאת מכריזה כי את ב"דיטאת כאסח" לפני האירוע, חשוב לדעת כי עליך לשמור על אורח חיים בריא הכולל מנות מסודרות ותזונה מאוזנת. יחד עם זאת, ישנם כמה טיפים שכדאי שתקחי איתך לדרך שהם אלו שיכולים לסייע לך לשמור או לרדת במשקל.

גם לטעימות קטנות יש קלוריות:

מה שהטריד את בן זוגך זו השאלה איזו טבעת לבחור לך מתוך כל המבחר העשיר שהוא רואה של טבעות אירוסין זהב לבן ושל טבעות אירוסין זהב צהוב. ואת? כל מה שמטריד אותך זה להיכנס עם גזרת החלומות שלך אל שמלת החלומות שלך. אחת הטעויות הנפוצות ביותר שנשים עושות בדיאטה לפני החתונה ובכלל, זה לא לחשב את הנשנושים הקטנים. גם לחטיפים קטנים, ביס מחברה וטעימה מהסיר יש קלוריות.

ולשתיית המים? אין הגבלה:

אחד הטיפים החשובים ביותר לשמירה על משקל ולסיוע תפעול מערכת העיכול וזירוז ההרזייה: שתיית מים. ההמלצה היא לשתות בין 8-12 כוסות מים ביום. האמת היא שהמון אנשים לאורך היום לא שותים מהסיבה שהם לא שמים לב. זיכרו כי ללא הזנת הגוף במים יהיה לכן קשה מאד לרדת במשקל, זאת מאחר ומערכת העיכול זקוקה למים על מנת לייצר תנועה ודינאמיות שבאה לידי ביטוי לבסוף בחילוף החומרים. חורף או קיץ – הקפידו על שתייה.

ארוחת הבוקר = ארוחת חובה:

לא במקרה הכתירו את ארוחת הבוקר כארוחה החשובה ביותר ביום, ויש לכך שתי סיבות עיקריות: הסיבה הראשונה היא שעם ארוחת הבוקר אתן מפעילות מחדש את מערכת העיכול וגורמות לה לעבוד. הסיבה השניה היא שארוחת הבוקר היא ארוחה משביעה לאורך זמן שיכולה להספיק לכן לכמה שעות טובות. דאגו לעצמכן לצלחת מאוזנת הכוללת חלבונים טובים, שומנים טובים ופחמימות טובות. מטרת העל היא תמיד הבריאות כאשר תוצר הלוואי הוא הירידה במשקל.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים