איך לעצב בקנבה?

קנבה לעומת HTML5/WebGL

קנבה הוא בחירה טובה עבור מעצבים שיש להם קצת ניסיון עם קידוד. הם יכולים להשתמש ב-JavaScript כדי ליצור גרפיקה, אנימציות ומשחקים אינטראקטיביים.

HTML5/WebGL היא בחירה טובה עבור מעצבים שאינם בקיאים בקוד. הם יכולים להשתמש ב-HTML ו-CSS כדי ליצור אנימציות פשוטות ואינטראקטיביות בדף האינטרנט.

Canvas הוא API של JavaScript המספק משטח ציור דו מימדי. זוהי הטכנולוגיה העיקרית המשמשת למשחקים מבוססי דפדפן, אך ניתן להשתמש בה גם עבור גרפיקה עשירה ויישומים אינטראקטיביים.

HTML5 היא שפת סימון HTML המשמשת לפיתוח דפי אינטרנט ויישומי אינטרנט. זוהי הגרסה החמישית של תקן HTML, בפיתוח מאז 2004 על ידי קונסורציום האינטרנט העולמי (W3C).

WebGL הוא JavaScript API המספק גרפיקה תלת-ממדית בתוך כל דפדפן אינטרנט תואם ללא שימוש בתוספים. WebGL מביאה עיבוד תלת מימדי מואץ בחומרה לדפדפנים מודרניים מבלי להפעיל תוכנה נפרדת במחשב שלך.

הקדמה: מהו קורס קנבה ומדוע תרצה להשתמש בו?

קורס קנבה נבס הוא כלי רב תכליתי וחזק. זה יכול לשמש ליצירת משחקים, אנימציות, ואפילו יישומים מורכבים יותר כגון מפות גוגל.

קנבס הוא חלל ריק שבו אתה יכול להשתמש כדי ליצור ולעצב כל דבר. אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור אתר אינטרנט, בלוג או אפליקציה. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לעצב גרפיקה, לוגו, באנרים, או אפילו רק תמונה פשוטה.

לקנבס תכונות רבות המאפשרות לך ליצור את העיצובים שלך בקלות. יש לו הרבה צורות וגדלים שונים שבהם אתה יכול להשתמש עבור העיצובים שלך. יש לו גם כלים ומסננים שונים שיגרמו לעיצובים שלך להתבלט בכל דרך שתרצה שייראו.

לקנבס יש עקומת למידה אבל זה לא קשה מדי לכל מי שיש לו ידע בעיצוב גרפי או עיצוב אתרים. ככל שתשקיעו יותר זמן בתוכנית כך תכירו אותה יותר מה שיעזור לעקומת הלמידה

PixiJS | מסגרת הגרפיקה הממוחשבת לבניית משחקים ניידים עם WebGL

PixiJS היא מסגרת קוד פתוח חוצת פלטפורמות לבניית משחקי 2D עם WebGL.

PixiJS נוצר במקור כדי להקל על אנשים לבנות משחקים בצורה קלה ופשוטה. המסגרת התפתחה מאז למנוע משחק מן המניין שמסוגל לעבד גרפיקה באיכות גבוהה עבור מחשבים שולחניים וניידים.

PixiJS כתוב ב-JavaScript, ומשתמש ב-WebGL כמנוע העיבוד הגרפי. כדי להפוך את תהליך הפיתוח למהיר יותר, PixiJS מספקת למפתחים מהדר בשם "Pixi Compiler" הממיר את קוד Pixi JS לקוד JavaScript שניתן להריץ בכל דפדפן או מכשיר מבלי לדרוש תוספים נוספים.

המהדר של Pixi מספק למפתחים גם ממשק שורת פקודה (CLI) אשר

PixiJS היא ספריית JavaScript ליצירת משחקי דו-ממד עם WebGL. זהו מנוע משחק קל משקל, מהיר וקל לשימוש המאפשר למפתחים ליצור משחקים עם גרפיקה אינטראקטיבית. אפשר גם ללמוד קורס שיווק דיגיטלי

זה גם חינמי וקוד פתוח. PixiJS מספק תכונות שימושיות רבות למפתחי משחקים כמו:

– אנימציית גיליונות ספרייט

– מערכות חלקיקים

– טקסטורות

– מנועי פיזיקה

PixiJS היא הבחירה הטובה ביותר עבור משחקי דו-ממד באינטרנט.

10 הכלים המובילים ליצירת עיצוב אתר קנבס קטלני עם נכסים דיגיטליים

תהליך העיצוב של עיצוב אתר קנבס שונה למדי מתהליך עיצוב אתרים המסורתי. לכן, חשוב להצטייד בכלים הנכונים על מנת ליצור עיצוב טוב של אתר קנבס. מאמר זה יספק לכם כמה מהכלים הטובים ביותר הזמינים כיום בשוק, כך שתוכלו ליצור עיצוב אתר קנבס קטלני. וגם נכסים דיגיטליים

1. Adobe Photoshop:

תוכנה זו מאפשרת לך לערוך את התמונות והגרפיקה שלך כדי להכין אותן לשימוש באתר האינטרנט שלך. זה גם מספק לך פילטרים, אפקטים ותכונות אחרות שונות שיכולות לעזור לך לגרום לתמונות שלך להיראות טוב יותר מאי פעם.

2. Adobe Illustrator:

תוכנה זו מאפשרת לך לצייר גרפיקה וקטורית הניתנת להרחבה מבלי לאבד איכות כלל. זהו כלי מצוין ליצירת לוגואים או

עיצוב בקנבס יכול להיות משימה לא פשוטה. לכן ריכזנו רשימה של הכלים הטובים ביותר ליצירת עיצוב אתר קנבס קטלני.

1. Adobe XD –

2. סקיצה –

3. Adobe Photoshop –

4. מעצב זיקה –

5. UXPin –

6. Figma –

7. InVision Studio –

8. אפליקציית מארוול –

9. ערכת כלים לעיצוב מבוססת Webflow CMS (בטא)

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים