איך לבחור טבעת אירוסין לבת זוגתך

הטבעת המושלמת

בחירת טבעת האירוסין המושלמת עבור בן הזוג היא משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, וקשה לדעת מאיפה להתחיל. אתה עלול להיות המום מהאפשרויות הזמינות וגם מהמחירים. עם זאת, אינך צריך לדאוג כי ישנם כמה גורמים חשובים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת טבעת אירוסין.

במדריך זה נדבר על מה שאתה צריך לשקול לפני רכישת טבעת אירוסין ולאחר מכן נעבור על כמה מהבחירות הפופולריות ביותר הקיימות היום בשוק. כמו כן, ניתן לך כמה טיפים לבחירת טבעת מושלמת עבור בן הזוג שלך.

בחירת טבעת האירוסין המושלמת היא החלטה קשה ואישית. עם זאת, ישנם גורמים מסוימים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו.

1) איזה סגנון טבעת אתה רוצה?

2) מה התקציב שלך?

3): איזה סוג אבן אתה מחפש?

4): איזה עיצוב אתה מעדיף?

5)האם אתה צריך לקנות יהלום או שכל סוג של אבן חן יכול לעבוד לטבעת אירוסין?

מה אתה צריך לדעת על טבעות אירוסין וכיצד לבחור את המושלמת

טבעת אירוסין היא סמל לאהבה ומחויבות. זה משהו שילבש לשארית חייך, לכן חשוב לבחור אחד שמתאים לסגנון ולאישיות שלך וגם לבני הזוג שלך.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לדון באיזה סוג של טבעת אתה רוצה עם בן הזוג שלך. האם יש לך עיצוב ספציפי בראש? באילו חומרים הם נוחים ללבוש? באיזה גודל טבעת היא צריכה להיות?

לאחר מכן, חשבו על התקציב. כמה כסף צריך להוציא על טבעת אירוסין? בהתאם לסוג החומר ואבני החן שמהם עשויה הטבעת, העלות יכולה לנוע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים ואפילו מאות בודדות

ראשית, תצטרך להחליט על סגנון הטבעת. אתה יכול לבחור מתוך מספר סגנונות שונים כולל טבעות סוליטר, טבעות הילה או טבעות וינטג'. אתה גם רוצה להבין כמה כסף אתה מתכנן להוציא על טבעת האירוסין שלך. אין כלל נוקשה לגבי כמה צריך להוציא על טבעת אירוסין אבל בדרך כלל זה נחשב לגס רוח שהגבר יוציא עליה פחות מחודשיים משכורת.

טבעת

בחירה בין יהלומים חסרי צבע לצבעוניים, או זהב לבן ופלטינה

בחירה בין יהלומים חסרי צבע וצבעוניים, או זהב לבן ופלטינה יכולה להיות החלטה קשה.

אם אתם בוחרים בין יהלום חסר צבע ליהלום צבעוני, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא ההעדפה האישית של בן הזוג. הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא גודל היהלום. אם בת הזוג שלך תעדיף יהלומים חסרי צבע אבל אתה רוצה לקנות לה אבן גדולה יותר, אז כדאי לך ללכת עם יהלום צבעוני. אם היא מעדיפה אבנים קטנות יותר, אז אתה צריך להישאר עם מגוון חסר צבע.

אם אתם שוקלים זהב לבן מול פלטינה לטבעת אירוסין, חשוב לקחת בחשבון כמה כסף אתם מוכנים להוציא על הטבעת. טבעות זהב לבן עולות פחות מטבעות פלטינה אך גם בעלות רמות עמידות נמוכות יותר. טבעות פלטינה יקרות יותר מטבעות זהב לבן

בחירה בין יהלומים חסרי צבע וצבעוניים, או זהב לבן ופלטינה יכולה להיות החלטה קשה. הדבר הראשון שאתה צריך לשקול הוא סוג האבן שאתה רוצה.

אם האדם שאתה קונה עבורו את הטבעת מעדיף יהלומים חסרי צבע, אז עדיף לקנות אחד עם מעט או ללא צבע. אם הם מעדיפים יהלומים צבעוניים, אז עדיף לקנות יהלום בעל צבע עשיר ועמוק שיופיע בכל הגדרה. אם הם מעדיפים זהב לבן, אז עדיף לקנות אחד עם זהב לבן כי זה יתאים יותר להעדפה שלהם מאשר פלטינה. אם הם מעדיפים פלטינה, אז עדיף לקנות אחד עם פלטינה כי זה יתאים יותר להעדפה שלהם מאשר זהב לבן.

ארבעת הפרמטרים של היהלומים – חיתוך, בהירות, משקל קרט וממדים חסרי צבע

1. חיתוך: חיתוך היהלום הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת יהלום. הוא קובע כמה אור מוחזר מפני השטח של היהלום וכיצד הוא זורח. אם אתה רוצה שבן הזוג שלך יתרשם באמת, בחרי בגזרה שמחזירה יותר אור, כמו חתכים עגולים, אגסים או מרקיז, שכן הם מחזירים יותר אור מחיתוכים אחרים כמו חיתוך אמרלד או נסיכות.

2. בהירות: בהירות מגדירה כמה תכלילים מצויים ביהלום והיא משפיעה גם על יופיו וגם על המחיר שלו – יהלומים צלולים יותר יקרים מאשר פחות צלולים כי הם נדירים יותר

3. משקל קראט: משקל קראט מתייחס לגודל של יהלום. יהלומים נמדדים לפי משקלם בקראט (1/5 גרם).

4. מידות חסרות צבע/חסרות צבע: מידות חסרות צבע או חסרות צבע מתייחסות לשאלה אם יש או אין צבע ליהלום

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים