סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

9 הסרטים הטובים ביותר לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

יש לנו רשימה של 9 סרטים שניתן לצפות בהם ישירות עם כתוביות מובנות. מה שיפה בסרטים האלה הוא שלא תצטרכו לחפש קובץ כתוביות ולהרכיב אותו עם הסרט. הסרטים האלה כבר מצוידים בכתוביות ומוכנים לצאת לדרך.

1) שר הטבעות: אחוות הטבעת

2) שר הטבעות: שני המגדלים

3) שר הטבעות: שיבת המלך

4) מלחמת הכוכבים פרק IV: תקווה חדשה 5) מלחמת הכוכבים פרק V: Empire Strikes Back

6) מלחמת הכוכבים פרק 6: שובו של הג'דיי 7) בלייד ראנר 2049 8 ) קזבלנקה 9 ) טיטאניק

1. פדינגטון 2

פדינגטון הוא סרט ידידותי למשפחות הזמין ביותר מ-20 שפות. הכתוביות מתורגמות תוך כדי תנועה, וניתן לבחור מכל אחת מהשפות. לאפליקציה יש גם מילון מובנה שיעזור לך עם מילים שאינך יודע.

הסרט פדינגטון זמין עם כתוביות מתורגמות תוך כדי תנועה בלמעלה מ-20 שפות, ויש לו מילון מובנה למילים שאינן מוכרות לצופה.

2. קוקו

Koko היא אפליקציה חדשה לצפייה ישירה בסרטים עם כתוביות. האפליקציה כוללת גם תרגום מכונה ללקויי שמיעה ולכאלו שאינם דוברים את אותה שפה.

לאפליקציה הזו יש פוטנציאל רב בעתיד מכיוון שהיא יכולה לשמש כל אחד, בכל מקום ובכל זמן.

קוקו היא פלטפורמת הזרמת סרטים המספקת סרטים עם תרגום מובנה. הם מציעים לצופים כתוביות ביותר מ-100 שפות.

חשוב להזכיר שקוקו לא מספקת גרסאות מדובבות של הסרטים. הוא מציע רק כתוביות לקריאה של הצופים, אבל הוא לא מתרגם את הדיאלוגים לשפות אחרות. המשמעות היא שהצופים יצטרכו לקרוא ולהבין את שפת המקור כדי לצפות בסרט ב-Koko.

3. לוגן

לוגן הוא סרט שיצא לאקרנים בשנת 2017. זהו הפרק העשירי בסדרת סרטי אקס-מן והפרק השלישי בטרילוגיית וולברין. לוגן קיבל ביקורות חיוביות ממבקרים והכניס 616 מיליון דולר ברחבי העולם.

הסרט תורגם לשפות רבות, אך לא כולן. להלן מספר שפות שאליהן תורגם לוגן: ערבית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, יפנית, קוריאנית וספרדית.

אם אתה רוצה לצפות ב-Logan מבלי שתצטרך לקרוא כתוביות או לחפש תרגומים באינטרנט, עליך להוריד אותו בטלפון או במחשב הנייד שלך לפני שתצא לארץ היעד שלך.

4. מקום שקט

כולנו מכירים את התסכולים של צפייה בסרט ללא כתוביות. גם אם נוכל להבין את השפה, ייתכן שלא נבין את ההתייחסויות התרבותיות או הבדיחות. אבל עם סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה, סוף סוף תוכלו ליהנות מסרטים בכל שפה שתרצו.

הטכנולוגיה הזו עדיין בחיתוליה ויש הרבה אתגרים שצריך לפתור לפני שהיא תהפוך למיינסטרים. אבל זה רעיון מעניין שבוודאי ישנה את האופן שבו אנשים צופים בסרטים בעתיד.

5. מואנה

מואנה (ב אנגלית : Moana ) הוא סרט הרפתקאות מוזיקלי תלת מימד אמריקאי משנת 2016 שהופק על ידי אולפני האנימציה של וולט דיסני ויצא על ידי Walt Disney Pictures . הסרט מספר את סיפורה של מואנה, נער הרפתקן שנבחר על ידי האוקיינוס עצמו לאחד מחדש שריד מיסטי עם אלילה.

הסרט זכה לשבחים על הוויזואליה, המוזיקה והקאסט הקולי שלו. הוא הכניס למעלה מ-643 מיליון דולר ברחבי העולם בתקציב של 150 מיליון דולר, מה שהופך אותו לאחד הסרטים המרוויחים ביותר של 2016.

6. פולאר אקספרס

פולאר אקספרס (ב אנגלית : Polar Express ) הוא סרט אנימציה ממוחשבת של חג המולד אמריקאי משנת 2004 המבוסס על ספר הילדים באותו שם משנת 1985 מאת כריס ואן אלסבורג . את הסרט ביים, כתב והפיק רוברט זמקיס.

הסרט שוחרר לראשונה בבתי הקולנוע ב-10 בנובמבר 2004. הוא כולל רכבת שנוסעת לקוטב הצפוני עם ילד שרוצה לקבל את משאלת חג המולד האחת שלו. הסרט זמין בשפות רבות כולל אנגלית, ספרדית, סינית מנדרינית ותאילנדית.

לסרטים מסוימים יש כתוביות כך שהצופים יוכלו ליהנות מהם מבלי לדאוג להבנת שפת הסרט. Polar Express הוא אחד מאותם סרטים עם כתוביות שמנגישים אותו להרבה יותר אנשים ברחבי העולם מבלי לדאוג לגבי מחסומי שפה.

Polar Express תורגם ליותר מ-100 שפות מה שהופך אותו לנגיש בקלות עבור אנשים בכל רחבי העולם ללא קשר לשפת האם שלהם או היכן הם ממוקמים מבחינה גיאוגרפית.

7. חורים

חורים (באנגלית: Holes) הוא סרט דרמה-קומדית הרפתקאות אמריקאי משנת 2003 המבוסס על ספרו של לואי סכר מ-1998 באותו שם. בבימויו של אנדרו דייויס, הוא יצא לבתי הקולנוע ב-18 באפריל 2003. מככבים בו סיגורני וויבר, ג'ון ווייט, פטרישיה ארקט וטים בלייק נלסון בתור הדמויות הראשיות.

הסיפור מתרחש במחנה מעצר מדברי שבו נערים נאלצים לחפור בורות גדולים באדמה ללא סיבה נראית לעין מלבד להעסיק אותם. התקווה היחידה של הבנים לשחרור מהמקום הנורא הזה היא טורניר גולף קרוב, בו ישתתף נדיב עשיר של המחנה שאולי ניתן יהיה לשכנע לעזור להם.

8. מציאת נמו

8. מציאת נמו

למצוא את נמו (ב אנגלית : Finding Nemo ) הוא סרט הרפתקאות קומדיות קומדיות באנימציה ממוחשבת אמריקאי משנת 2003 שהופק על ידי אולפני האנימציה פיקסאר ויצא על ידי Walt Disney Pictures . הסרט מספר את סיפורו של דג ליצן מגונן יתר על המידה בשם מרלין, אשר, יחד עם טאנג מלכותי בשם דורי, מחפש את בנו החטוף נמו כל הדרך לנמל סידני. לאורך הדרך, מרלין לומד לקחת סיכונים ולתת לנמו לחקור בעצמו.

את הסרט ביים אנדרו סטנטון ובימוי משותף של לי אונקריך. הוא נכתב על ידי סטנטון, בוב פיטרסון ודיוויד ריינולדס. בסרט מככב אלברט ברוקס בתפקיד מרלין; אלן דג'נרס בתור דורי; אלכסנדר גולד בתור נמו; וילם דפו בתפקיד גיל; ג'פרי ראש בתפקיד ז'אק; אליסון ג'אני בתור דרלה; בראד גארט בתור נפוח; סטיבן רוט בתור בועות; ויקי לואיס בתור דב/פלו/צב ים מס' 1/צב ים מס' 2/

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים