ויזה מקס עסקים

מהם התנאים וההגבלות לקבלת ויזת מקס לעסקים?

ויזת מקס עסקים היא ויזה שנוצרה עבור יזמים שרוצים לפתוח עסק בארצות הברית. זה גם עבור אנשים שרוצים להשקיע בעסק אמריקאי.

כדי להיות זכאים, על המועמדים לעמוד בקריטריונים הבאים:

– הם חייבים להיות בעלי שווי נקי של לפחות מיליון דולר, או 500,000 דולר אם הם משקיעים בעסק אמריקאי

– חייבת להיות להם גישה להון של 200,000$ לפחות

– אין להם שום עבר פלילי משמעותי

– הם לא יכולים להגיע לארה"ב בכוונה להישאר לצמיתות

ויזת מקס לעסקים היא דרך מצוינת לשהות במדינה לתקופה ארוכה יותר. תוקף זה לחצי שנה וניתן להאריך אותו לשנה. בעל הויזה יכול גם להגיש בקשה להארכת הויזה לפני תום תוקף.

ויזת מקס לעסקים ניתנת ליחידים המעוניינים להשקיע או לנהל עסק במיאנמר. עליך להגיש מסמכים המוכיחים שאתה מנהל עסק או שהשקעת כסף בעסק, כמו גם הוכחה לכספים ופרטי חשבון הבנק שלך.

ויזת מקסימום וכיצד היא יכולה לעזור ליזמים

מקס ויזה הוא מוסד פיננסי המעניק הלוואות ליזמים.

מקס ויזה מסייעת ליזמים משנת 2007. היא מעניקה הלוואות ליזמים ועסקים קטנים. מקס ויזה הינו מוסד פיננסי שהוקם בשנת 2007, במטרה להעניק הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים. מקס ויזה סייעה ליותר מ-20,000 אנשים להקים את העסק שלהם על ידי מתן המימון הדרוש להם כדי להקים עסק או להרחיב את הקיים שלהם.

Max Visa היא חברה המספקת ויזות עסקים ויזמים לאנשים ברחבי העולם. Max Visa עזר לאלפי אנשים לקבל את הויזה שלהם ולהתחיל את העסק שלהם.

מקס ויזה מציעה מגוון רחב של שירותים הקשורים לויזה והגירה, לרבות מתן טיפול ויזה, הכנת בקשות הגירה, עזרה בקבלת ויזה, הויזה הטובה ביותר ליזמים ועוד ועוד.

כיצד להגיש בקשה לוויזת מקס לעסקים בסין בקלות

ויזת מקס לעסקים היא ויזה חדשה שהוצגה על ידי ממשלת סין בשנת 2018. היא נועדה למשוך כישרונות זרים, משקיעים ויזמים לסין. אם אתה שוקל להגיש בקשה לוויזת מקס לעסקים, עליך לדעת שיש כמה דרישות שאתה צריך לעמוד בהן ומסמכים שצריך להגיש עם הבקשה שלך.

אם אתה רוצה להגיש בקשה לוויזת מקס עסקים, יש כמה דרישות שאתה צריך לעמוד בהן. אתה חייב להיות לפחות $500,000 בקרנות השקעה או הכנסה שנתית של לא פחות מ $20,000 אם אתה מגיש בקשה כיחיד או אם החברה שלך עדיין לא התאגדה. אתה גם צריך להיות בעל ניסיון עבודה של שנתיים לפחות בתחומך ולהיות מסוגל לספק הוכחות לניסיון בעבודה זה. בנוסף, החברה שרוצה להעסיק את הפונה צריכה או מחזור שנתי של לא פחות מ-2 מיליון דולר או שהחברה זקוקה לפחות לשלושה עובדים קבועים עם שכר חודשי של לא פחות מ-60000 יואן.
עבור מידע על ויזה מקס עסקים ניתן לבדוק כאן: get-pay.co.il

אשרת העסקים מקס היא הזדמנות מצוינת ליזמים להתחיל את העסק שלהם בסין. זוהי ויזה לטווח ארוך ללא הגבלות על מספר הכניסות, וניתן לחדש אותה ללא הגבלת זמן. מאמר זה יספר לכם כיצד להגיש בקשה לוויזת מקס עסקים בסין בקלות, ואילו מסמכים עליכם לספק.

אנחנו הולכים לקחת אותך דרך כל התהליך של הגשת בקשה לוויזת מקס לעסקים בסין מתחילתו ועד סופו, כדי שתוכל לעשות זאת בעצמך בפעם הבאה. אנו גם ניתן לך כמה טיפים כיצד לקבל את אישור הבקשה שלך במהירות האפשרית.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים