החברה הגלובלית – שי מזרחי

1. היכרות עם החברה והמייסד

שי מזרחי הוא יזם מצליח שהקים וניהל חברות רבות לאורך השנים. החברה האחרונה שהוא הקים נקראת The Global Company.

החברה הגלובלית הוקמה בשנת 2017 על ידי שי מזרחי, יזם שהיה מעורב בחברות וארגונים מצליחים רבים לאורך השנים. החברה מספקת שירותי ייעוץ לחברות רב לאומיות וסטארטאפים בתעשיות שונות, לרבות קמעונאות, בנקאות, תקשורת, טכנולוגיה ועוד.

שי מזרחי הוא המייסד של החברה הגלובלית, שהיא חברת ייעוץ גלובלית למנכ"לים ובכירים. בעל תואר בכלכלה ויחסים בינלאומיים מאוניברסיטת תל אביב.

שירותי החברה כוללים:

– אסטרטגיה עסקית

– אסטרטגית שיווק

– פיתוח מנהיגות

– פיתוח אירגון

– פיתוח לוח

– אימון מנהלים

שי מזרחי הוא מנהיג עסקי עולמי העוסק בתחום השיווק כבר יותר מ-20 שנה. הוא מייסד ומנכ"ל אחת מסוכנויות הדיגיטל המובילות בישראל המתמחה בשיווק דיגיטלי, הפקת תוכן ופיתוח אתרים.

מזרחי נולד וגדל בישראל. הוא גר שם מגיל שלוש. ב-1986 עבר לניו יורק כדי ללמוד באוניברסיטת קולומביה. לאחר שסיים את ה-MBA באוניברסיטת קולומביה, חזר מזרחי לישראל והחל לעבוד במשרד פרסום בשם מקאן אריקסון. שם הוא התעסק לראשונה בתקשורת שיווקית ופרסום. אחד הפרויקטים הראשונים שלו במקאן אריקסון עסק בקידום קמפיין התיירות של ממשלת ישראל שכלל את הסיסמה "ישראל – ארץ החלב והדבש".

מזרחי הוא גם יזם מצליח שהקים שתי חברות מצליחות – אחת שהתמחתה בייצור תוכן עבור חברות Fortune 500 כמו GE

שי מזרחי הוא יזם מצליח עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתעשיית התוכנה. הוא המייסד והמנכ"ל של The Global Company, חברה המתמחה בפיתוח תוכנה המופעלת בינה מלאכותית לעסקים.

בראיון שלו, שי מספר על איך הקים את The Global Company וכיצד היא התפתחה להיות חברה המופעלת על ידי בינה מלאכותית. הוא גם מספר על הניסיון שלו עם בינה מלאכותית והשפעתה על העסקים.

מבוא – מהי החברה הגלובלית?

החברה העולמית היא חברה גלובלית שמטרתה לאחד אנשים ותרבויות מכל רחבי העולם. זהו ארגון בינלאומי המאחד אנשים עם רקע ותרבויות שונות.

החברה העולמית נוסדה בשנת 2010 על ידי שי מזרחי, יליד 1984 בישראל. הוא למד באוניברסיטת מנצ'סטר וסיים תואר בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה חברתית. הוא מתגורר בלונדון מאז 2009, שם הוא עובד כיום כיזם, משקיע ופילנתרופ.

החברה הגלובלית היא חברה המתמחה בשיווק בינלאומי וחברה גלובלית.
למידע נוסף בתחום של החברה הגלובלית – שי מזרחי נא לבדוק כאן: theglobalcompany.co.il

החברה הגלובלית היא חברה המתמחה בשיווק בינלאומי וחברה גלובלית. הן אחת החברות הבודדות בעולם שיכולות לספק לך את כל הצרכים שלך לשיווק בינלאומי, הכולל בין היתר:

– מיתוג בינלאומי – יחסי ציבור בינלאומיים – פרסום בינלאומי – פיתוח אתרים בינלאומי

– שירותי תרגום – שירותי לוקליזציה – קידום אתרים מקומי

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים