הבשמים המומלצים שעשו לנו את שנת 2023

כן, גם בשמים וניחוחות הם עניין של אופנה ובשנת 2023 שתכף מסתיימת לה בלטו על המדפים ובעיקר במרחבים החברתיים מספר מותגי בישום שהקהל הישראלי התחבר אליהם במיוחד.

בשנה החולפת בהחלט ניתן היה לזהות מגמה בולטת של העדפה, בקרב נשים וגברים כאחד, למותגי בישום נישה שהציגו ניחוחות אלגנטיים בשילוב חיבורים טבעיים בין תמציות ריח לניחוח הרמוני, את קסמו של הפרי היוצר נגיעה בכל החושים ומתמזג היטב בתמציות בישום, וכן גם פיתוחים שהביאו בחשבון את האקלים המקומי החם ביצירת בשמים לא דחוסים ומנדפים אך עמידים לאורך שעות ארוכות. הנה כמה ממותגי הבישום הבולטים ביותר שליוו אותנו בשנה האחרונה וקרוב לוודאי ימשיכו לככב עם ריחותיהם גם בשנת 2024 שבפתח:

MATIERE PREMIERE בית הבישום הצרפתי Matiere Premiere (מטייר פריימר) נחשב למותג מוביל  העושה שימוש בחומרי גלם איכותיים כבסיס לכל בושם ומתאפיין ברכיב דגל עיקרי וכמעט בלעדי לכל תמצית בישום, ולמעשה פחות עוסק בתהילים ובערבובים שונים. המותג זה מציג ניחוחות ברורים, ישירים ולא מתחכמים, ויש הטוענים שדווקא הפשטות הזו היא שמעניקה אלגנטיות ייחודית לצד ניחוחות ממכרים, כאלו שיוצרים נאמנות בקרב קהל המשתמשים והמשתמשות. מוצרי הבישום של המותג נמכרים תוך חיבור ונגיעה לעולמות הרגש ונקשרים בהם, וזאת לצד שמירה על ייצור שאינו פוגע בסביב ושימוש בחומרים אורגניים וטבעיים.

Baccarat Rouge 540 נמשיך עם מי שנחשב בעיני רבים "הדובדבן שבקצפת", מותג העל  Maison Francis Kurkdjian מותג בישום וותיק מפאריז הנותן דגש על ריחות מרוכזים וחושניים המיוצרים באמצעות תמהיל של תמציות צמחים ייחודיים המעוררים רגשות וניחוחות של בית ונוסטלגיה. גולת הכותרת של המותג במחוזותינו הוא ללא ספק בושם בקרט רוז 540 שמחבר בין ניחוחות צרפתיים מסורתיים ואותנטיים לניחוחות מרעננים של חדשנות. הבושם היוקרתי מכיל תמציות זעפרן ויסמין, ענבר, ארז ושרף אשוח, ומתאפיין בניחוח עצי, טבעי ומתקתק.

ונעבור לבשמים היותר "עממיים" וזולים יחסית, שם בלטו במיוחד שניים חביבים Boucheron ו-: DAVIDOFF

Boucheron המותג "בושרון אמבר דה אלכסנדר" מגיע אלינו גם הוא מצרפת עם מספר בשמים ומוצרי טיפוח הידועים בניחוחות עדינים ואלגנטיים בבקבוקונים קטנים ומעוצבים. מותג זה משדר זוהר לצד נינוחות ומציע סדרת בשמים לנשים ולגברים לצד מוצרי יוניסקס נבחרים. הדגם החדש של המותג שבלט השנה במיוחד הוא אמבר, בושם בניחוח מרוכז עם תיבול דומיננטי המכיל תמציות של וניל וטבק כניחוח עיקרי ונגיעות של ענבר, מושק ולבורנום השזורים בו בעדינות.

DAVIDOFF"דוידוף" הוא למעשה מותג טיפוח ולייף סטייל שוויצרי שחדר אל עולם הבישום באמצעות קו מוצרים בעלי מאפיינים של גבריות, דומיננטיות ואיכות חיים. המותג מציע בעיקר דגמי בושם לגברים ובשמי יוניסקס בעלי זהות ייחודית וחותמת שמבדילה אותו ממותגים ומניחוחות אחרים. הדגם שבלט השנה במיוחד הוא של הבושם Cool Water שנחשב לבעל ניחוחות מרעננים וכפי שמבטיח שמו, גל צונן שמעניק חיוניות וכוח. הבושם מחבר בין ניחוחות של אוקיאנוס ונענע, תמציות הצמחים האחראים על הרעננות וכולל נגיעות של לבנדר וגרניום לניחוח הטבעי העמוק.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קוריאן למטבח – משטחים מעוצבים

בתחום עיצוב המטבחים, בחירת החומר ממנו עשוי המשטח, יכולה להשפיע באופן משמעותי לא רק על המשיכה האסתטית אלא גם על הפונקציונליות ואריכות החיים של החלל.

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית