קליניקה לטיפוח העור

פייס קר קליניקס – קליניקה לטיפולי אסתטיקה מתקדמים

אנו שמחים להציג את ד"ר קרינה הוטין

המפקחת על הטיפולים, ההזרקה והקוסמטיקה הניתנים על ידי Dermacare. אנו מספקים את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר לצרכי טיפוח העור הרפואי והקוסמטי של המטופלים שלנו. בקליניקה של פייס קר קליניקס,  צוות הרפואי שלנו מציע מגוון שלם של טיפולים לא ניתוחיים, קוסמטיים וקוסמטיים. ב-Face Care Clinic שלנו, תקבל הערכה כנה של מצב העור שלך ואפשרויות הטיפול מרופא שאתה יכול לסמוך עליו.

איתך במרכז של פייס קר קליניקס

ניצור תוכנית טיפול וטיפוח ביתי מותאמת אישית כדי להבטיח שתראה תוצאות נראות לעין ותתאים לתקציב והעדפות הנוחות שלך. אנו מקשיבים לדאגות שלך, מעריכים את העור שלך ועובדים איתך לפתח תוכנית שתעזור לך להשיג את המטרות שלך. אם אינך מבוטח, אינך מחובר לאינטרנט או בוחר לשלם עבור עצמך לפני הפגישה שלך, אנו נספק הערכה בתום לב בכתב.

תהיה גם בדיקה טלפונית במהלך הפגישה כדי לוודא שכל החולים בריאים וללא תסמינים. כדי להגביל את האינטראקציה, LVSCC תציע גם פגישות מדהימות ברחבי המרפאה.

אם קיבלת את Telederm, אנו עדיין מבקשים ממך לפעול לפי הפרוטוקולים שלנו כשאתה במרפאה. שימו לב שמשרדנו ממשיך להעניק טיפול מעולה לחולים בשעות העבודה הרגילות.

ד"ר קרינה הוטין מחויבת להעניק טיפול מצוין למטופלות

הניסיון של יועצי הדרמטולוגיה של Fort Wayne ברפואת עור משולב עם טיפול אמיתי למטופלים שלנו. Fort Wayne Dermatology Consultants, Inc. עובדת עם מטופלים כדי לספק להם את הטיפול הדרמטולוגי הטוב ביותר באזור Fort Wayne.

ד"ר ג'יל הילטי, רופאת משפחה מוסמכת, היא מייסדת המרפאה. בהובלת רופא העור המוסמך פול ימאוצ'י, הסטודיו מספק שירותי עור מתקדמים על מנת לספק את טיפוח העור האיכותי ביותר.

 

כדי להקל מאי פעם לקבל טיפול דרמטולוגי איכותי מרופא עור מוסמך, אנשי מקצוע צעירים בטיפוח העור מציעים כעת ביקורים וירטואליים שבהם המטופלים יכולים להגיש תמונות ולקבל ייעוץ וטיפולים מותאמים אישית. אנו רוצים לוודא שמרפאת העור והסרטן של אנדרסון פתוחה ומוכנה לקבל את פניך לדאגות הדרמטולוגיות שלך. מרפאת טיפוח עור מוכרת תשמח לענות על כל שאלותיכם ואף עשויה להציע פגישת ייעוץ חינם. התקשרו למרפאה ושאלו מספר שאלות על כל מוצרי טיפוח או טיפולים שמעניינים אתכם.

כמו כן

אם אתה רפרנט, מרפאות מסוימות עשויות להציע לך הנחה קטנה על שירותי טיפוח העור שתבחר. בהתאם לאזור שאתה גר בו, יכולות להיות עד חמש עשרה אפשרויות שונות, שכולן כוללות תפריט טיפוח נרחב. אם נמצא נגע חשוד או סרטן עור, זמינים טיפולים כגון ניתוח מוהס מדויק ויעיל.
לעוד פרטים מורחבים בנושא של קליניקה לטיפוח העור באפשרותך להעיף מבט ב- facecareclinics.com

שימוש בפילינג כימי בתוכנית הטיפול בחולים שלנו עוזר לנו להסיר שכבות חיצוניות פגומות ולרפא הכל

מאקנה וגוון עור לא אחיד ועד נזקי שמש וקמטים. מטופלים רבים שעברו פילינג של ג'סנר מודעים היטב לכך שקליפות ג'סנר עלולות לגרום להתקלפות והתקלפות של העור תוך כדי ריפוי. המטופלים יבחינו כי התקלפות והתקלפות מתרחשות לאורך זמן, וחושפות עור רענן וצעיר יותר מתחת.

CoolSculpting Elite

הוא אחד השירותים הפופולריים ביותר שאנו מציעים במרכז Phases Turkle & Associates Skin & Laser. מיאמי שלנו, שנוצרה על ידי רופאת העור של הרווארד, אלישיה ברבה, מציעה שירות שאין שני לו עם תוצאות אמיתיות. השתלמות זו ייחודית למרפאת עור ברבה ומציעה ללקוחותינו רמת ידע גבוהה יותר.

ברגע שהטיפול מתחיל

תרגישו בנוח לחלוטין עם הצוות הרפואי המוסמך ביותר של מרפאת ENVY Skin Clinic. RejuveCare Clinic & Medical Spa גאה שהפקדת את פניך היפות בטיפולנו. RejuveCare Clinic & Medical Spa משתמש בגישה ייחודית כדי לחסל את כל הגורמים שיכולים להשפיע על העור.

חשוב לבחור את המרפאה המתאימה לך ולצרכי העור שלך, אבל חשוב גם להסתדר עם הקוסמטיקאית שלך. למרות שהוא או היא עשויים להיות מנוסים יותר ממך, אתה לא אמור להרגיש מאוים וצריך להיות מסוגל לפתוח בפניהם את הדאגות והדאגות שלך.

אנו בטוחים שתהיו בטוחים שהגעתם למקום הטוב ביותר לטיפול. באופן אידיאלי, תרצה שהקליניקה תיראה מוארת היטב, נקייה ומרגיעה.

כמו תמיד

כל חבר בצוות הרפואי שלנו שוטף ידיים באופן קבוע ושומר על היגיינת ידיים קפדנית. חומרי חיטוי, חיטוי ידיים ואספקה נלווית יהיו זמינים תמיד לצוות ולמטופלים. על המטופלים לעקוב בקפידה אחר הוראות הרופא ולדעת למה לצפות כשהעור מתחיל להחליק ולהחלים.

Raisa Howard, NP, היא רופאה ותיקה עם למעלה מ-30 שנות ניסיון קליני. ראיסה הווארד הקימה את Los Angeles Skincare, המספקת שירותי טיפוח ויופי יוצאי דופן ממשרדה באל סגונדו, קליפורניה.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים