פתיחת סתימה בצנרת ביוב

פתיחת סתימה באמבטיה

בהתאם למצב, עשויה להידרש החלפה מלאה של צנרת ביוב, מה שעלול לדרוש חפירת החצר והנחת צנרת גדולה. אינסטלטור מקצועי יתקן במהירות את צנרת הביוב ויוודא שהמערכת שלך תקינה.

לאינסטלטורים מקצועיים יש גישה למספר כלים שיכולים להסיר בבטחה סתימות ביוב

לאינסטלטורים יש כלים מיוחדים שיסייעו בפינוי סתימות בעייתיות ושחרור סתימה בביוב כמו סילון מים או סליל ניקוז תעשייתי יותר. יש צורך גם בנחש ניקוז ובוכנה בהתאם לאופי הפרסה שלך.

אם אתה רק מתמודד עם ניקוז כיור סתום

אתה צריך לנסות להשתמש קודם בבוכנה או סרפנטין. אם אתה שם לב שבעיית הניקוז שלך מוגבלת לניקוז אחד, אתה כנראה יכול לפתור את הבעיה שלך על ידי פינוי הניקוז עם סליל ניקוז או סילון מים. אם אתה חושד שיש לך ניקוז סתום, החדשות הטובות הן שאתה יכול לפתוח אותו בעצמך.

מכל הסיבות לקרוא לאינסטלטור, ניקוז סתום הוא אחת הנפוצות. מריחות רעים ועד למים זה פשוט לא יתנקז, כיורים סתומים הם הסיבה העיקרית לכל מיני בעיות קלות.

אתה עלול גם להיתקל באו דה טואלט סמוק שעולה וזורם מתוך האמבטיה

המקלחת או הניקוז הרצפה. אם מתחילים לדלוף מים מהאמבטיה או המקלחת הראשית, או אם ה מתחילים להתמלא כאשר אתה משתמש בביוב או מפעיל את מכונת הכביסה, סביר להניח שיש לך ניקוז ראשי סתום וצריך לבצע פתיחת סתימה באמבטיה. קו הביוב הראשי שלכם אחראי על ניקוז כל השפכים שיורדים לטמיון, כך שאם הוא נסתם, אתם יכולים להגיע למים חמים די מהר, כביכול. כאשר קו הביוב הראשי נסתם, ניתן לשמור על ניקוז איטי של רבים מהניקוז הביתי שלכם.

כל פסולת הנגרמת על ידי החסימה תצא מצינור הניקוז הראשי

אם זה לא פותר את הבעיה, כנראה שיש לך ניקוז סתום. אם יש סתימה איפשהו בקו, מים וריח עלולים לא לפנות לגמרי את מלכודת ה-P. ייתכן גם שהצינור נסתם על ידי סתימה רצינית, כמו שנים של הצטברות שומן.

נחש מקדחה או ניקוז לא יגיעו כל כך רחוק

ורוב הסיכויים שהבעיה היא צינור שבור או סתימה קשה שלא ניתן להסיר באמצעים קונבנציונליים. סתימות ביוב דורשות בדרך כלל שאיבה חזקה וסליל ניקוז ארוך כדי להגיע לאזור הבעייתי. הקו הארוך הוא כבל ארוך הניזון או עובר לתוך הניקוז, וגורם ללוח הבסיס לעבור דרך החסימה ואל מערכת הביוב הראשית.

בסופו של דבר, נייר טואלט או פסולת אחרת עלולים להסתבך בשורשי העצים, ולמנוע עוד יותר את זרימת המים דרך הביוב הראשי. השורש ממשיך לגדול עד שהוא שובר את הצינור וגורם לחסימה.

תוכל לראות מתי ההסרה מתרחשת כי מפלס המים בצינור הניקוז ירד בהדרגה ולאחר מכן יתנקז לחלוטין

פעולה זו תסיר בו זמנית כל פסולת שנתקעה בצינור ותנקה את המקדחה. לפני סיבוב המקדחה לאחור, תחילה הרטיבו אותו במים כשהוא עדיין בניקוז. אם אתה מרגיש בנוח לעשות זאת בעצמך, אתה יכול להוריד את הלחץ ולנקז את המים על ידי פתיחת התקע בקו ניקוי הביוב.

מכאן בדוק את הביוב והשירותים שלך

כדי לוודא שהם שוב פועלים כראוי. בדרך כלל, השטיפות הראשונות שתבחין בהן בזמן שאתה מאט הן שטיפות אסלה. המשמעות היא שרבים מהביוב והשירותים שלכם עלולים להיסתם. האמת היא, פינוי סתימת ניקוז היא הרבה יותר קשה מאשר פינוי סתימה באחד מהמכשירים שלך.

אם אינך יכול לפנות את הסתימה לאחר מספר ניסיונות

הקפד להודות בתבוסה ולבצע את העבודה על ידי ביובית לפתיחת סתימות או אינסטלטור מורשה. הקפד לעקוב אחר הוראות הכלי כדי להסיר סתימה רבה ככל האפשר. אמנם אתה לא יכול לנקות סתימה בעצמך, אבל אתה יכול לנקות כל ביוב ולהרחיק את כולם מאזורים מזוהמים.

הפעל מקדח ניקוז (נקרא גם "נחש שרברב") דרך שואב ביוב

כדי לנקות סתימה בקו הביוב. בעת ניקוי צינורות ביוב, מים בלחץ מתפרקים ודוחפים החוצה סתימות. שקית טיהור (המכונה גם שלפוחית ניקוז) משתמשת בלחץ מים כדי לבטל את חסימת הניקוז.

כמות מסוימת של מים עומדים פועלת כאטם, ומונעת מגזי ביוב לעלות ולהיכנס לביתך. ברחבי הבית ישנם קווי ניקוז המפנים שפכים מכיור, שירותים, אמבטיות ועוד. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לסגור את המים בבית שלך.

תיקון ותחזוקה של קווי ביוב

היא עבודה מורכבת שעדיף להשאיר לאיש אינסטלציה מורשה ומוסמך. בעוד שאתה יכול להיפטר מסתימות קטנות עם מטהרי שפכים כימיים שנרכשו בחנות, סתימות גדולות ידרשו צנרת מקצועית. מכיוון שקווים סתומים מונעים מהניקוז לפעול כראוי, אתה עלול לחוות תגובות מוזרות בעת השימוש במערכת האינסטלציה שלך.

סיבה מרכזית נוספת לסתימת ביוב היא חפצים שנזרקים לאסלה שאינם ניתנים להמסה, כמו צעצועים, מגבונים לנשים או מגבונים לתינוקות.

יחד עם המים שכמובן לא ייעלמו, תתחילו להבחין בגרגור מוזר המגיע מהביוב. ניקוז הניקוז החדש עשוי להיצמד לסתימה הישנה שנותרה החוסמת את הניקוז.

תן לסוללה מספיק זמן להתרוקן עד ששום דבר לא יצא מהניקוז. אם הניקוז שלך איטי או ספוג, אל תחכה שהבעיה תחמיר. כמובן שאם יש נזק מבני לניקוז, ניסיון לנקות אותו בעצמך, גם אם יצליח, לא יפתור את הבעיה הבסיסית.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית

כחלק מהדרישות האקדמיות, תצטרכו לכתוב גם עבודות אקדמיות. בכתבה הבאה, נציג את ההנחיות ונשתף גם בטיפים שיעזרו לכם בכתיבת העבודה. הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה