עו"ד הסכם ממון

הסכם ממון
הסכם ממון בין בני זוג נחשב כיום כפופולארי במיוחד ובוודאי בהשוואה לשנים קודמות – בעיקר בגלל העובדה שהגיל בו אנשים נישאים עלה וכחלק מכך כל אחד מבני הזוג כבר הספיק לצבור רכוש במהלך השנים. כך יוצא שלמרות שהשאיפה תהיה כנראה לא להשתמש בו, הוא עדיין מהווה תעודת ביטוח עבור כל אחד מבני הזוג על כל מקרה שלא יהיה.

יחד עם זאת בכדי שאותם הסכמי ממון יהיו מוסכמים על שני בני הזוג ולא ייווצר מצב חלילה שההסכם יפגע בקשר במקום לחזק אותו – קיימת חשיבות גבוהה להיעזר בשירותיו של עו"ד הסכם ממון אשר יסייע לזוג לערוך את ההסכם.

הסכם המשרת את האינטרסים של שני הצדדים

הסכם ממון נועד כאמור להגן על שני בני הזוג ובאמצעות עריכת הסכמי ממון בצורה נכונה, בני הזוג יוכלו להיות שקטים בידיעה שבמקרה של פרידה הזכויות של שניהם יהיו מוגנים.

בניגוד למה שרבים נוהגים לחשוב, עו"ד הסכם ממון לא מציע את שירותיו רק לבני העשירון העליון, וגם אנשים אשר עדיין לא הספיקו לצבור רכוש רב עד הגעתם לברית הנישואים, יוכלו למצוא תועלת רבה בשירות של עריכת הסכמי ממון.
כאן חשוב לציין כי הסכמי ממון נחלקים ברוב המקרים לשני חלקים – חלק אשר מתייחס לרכוש אשר נצבר עד לעריכת ההסכם (בעקבות נישואים או חיים משותפים) וחלק שמתייחס לרכוש אשר ייצבר החל מרגע הנישואין והלאה.

עו"ד הסכם ממון ידע כיצד התייחס ועל אלו נקודות לשים דגש בנוגע לשני חלקים אלו וזאת בהתאם לדרישות ולצרכים של כל אחד מבני הזוג ובהתבסס על פרמטרים נוספים אשר יכולים להשפיע על אופן עריכת ההסכם ועל תוכנו של ההסכם.

אז במידה וגם אתם מעוניינים להגן על עצמכם ממצבים של גירושים קשים – לצערנו כמעט כל אחד שמע בשלב כזה או אחר על מקרים שכאלו. קיימת חשיבות גבוהה לפנות אל עו"ד הסכם ממון מנוסה ומקצועי ולהזמין ממנו שירות של עריכת הסכם ממון – הסכם אשר יבטיח לכם שמקרים כאלו לא יהוו את נחלת חיקכם גם במקרה של פרידה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית

כחלק מהדרישות האקדמיות, תצטרכו לכתוב גם עבודות אקדמיות. בכתבה הבאה, נציג את ההנחיות ונשתף גם בטיפים שיעזרו לכם בכתיבת העבודה. הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה