נשירת שיער – איך מתגברים על זה

נשירת שיער

ישנם מספר סיבות לנשירת שיער, סיבות שבכל מקרה אנו לא יכולים כמעט לשלוט בהן. נשירת שיער יכולה להגיע בעקבות טיפולים בחומרים מסוימים, חומרים שמשתמשים בהם בטיפולים כימותרפיים וכדומה, ואין ממש מה לעשות אלא פשוט לחכות שהתקופה תעבור ולאחר סיום הטיפולים השיער כבר יצמח מעצמו. נשירה של שיער יכולה גם להיות תורשתית ועם הגיל ישנה התקרחות ה שקורה בדרך כלל אצל גברים, וישנה נשירה של שיער בגלל חוסר בוויטמינים ומינרליים ואת זה אפשר להשלים ובתוך זמן השיער מתחיל להתעבות.

ויטמינים

לעיתים נשירת שיער כפי שציינו יכולה להיות בגלל חוסר בוויטמינים. השרירים שלנו בנויים על ידי חלבונים וברזל, וכך גם השיער ובמידה ויש חוסרים משמעותיים של ני אלו יכולה להיות נשירה ובמקרים קיצונים אף התקרחות. בדרך כלל לאחר בדיקה פשוטה ניתן לעלות על החוסרים הללו ואז אפשר להשלים אותם עם מזון מתאים העשיר בברזל ובחלבון וכן לקחת ויטמינים שונים כתוספים אשר יחזקו את המערכת כך שהיא תחזור למצבה הקודם והשיער שוב ימשיך לצמוח. בכל מקרה במקרה של נשירה לא מוסברת כדאי קודם כל ללכת ולבדוק את שני אלו.

טיפולים נוספים

ישנם עוד טיפולים נוספים אשר נותנים מענה לאותה נשירת שיער, טיפולים אשר חלקם עוזרים יותר וחלקם עוזרים פחות. ישנו מסרק לייזר אשר כשמעבירים אותו על הראש הוא מעודד זרימת דם באזור ובכך מסייע לצמיחת השיער, ישנם תוספים שונים אשר גם הם יכולים לסייע, ויש כמובן השתלת שיער אשר היא השתלה של שיער מלאכותי לעור הקרקפת. החשוב הוא לא לקפוץ לכל הצעה שמציעים לכם ולכל הבטחה להיות עם שיער עבה ומלא ברק, כדאי לעשות לפני כן את כל הבירורים בכדי לדעת בדיוק מהו הטיפול המוצע.

נשירה של שיער היא לא גזירה משמים להישאר ככה כל החיים, וצריך ואף אפשר היום למצוא פתרונות לעניין הזה. כל מה שצריך הוא להתייעץ עם האנשים הנכונים, להבין מהם הטיפולים המוצעים לבעיה הזו, וכמובן לקבל החלטה לאיזה כיוון רוצים ללכת ואיך מטפלים בזה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית

כחלק מהדרישות האקדמיות, תצטרכו לכתוב גם עבודות אקדמיות. בכתבה הבאה, נציג את ההנחיות ונשתף גם בטיפים שיעזרו לכם בכתיבת העבודה. הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה