נטוורקינג זה מקצוע כדי להגדיל מכירות

נטוורקינג

בכל השנים שלי בעסקים שני דברים תמיד הדהימו אותי כאשר אני מדבר עם אנשים. האחד, עד כמה הם לרוב מוכנים לעזור כשבאמת צריך, והשני עד כמה הם אוהבים להתחבר לאנשים אחרים.

המושג NETWORKING מאגד בתוכו את שני המאפיינים הללו. נכון, שאנשים לא עוזרים או מתחברים לאנשים אחרים בלי שתהיה מטרה ובעולם העסקים הרי ברור שזה כסף. אולם, מצאתי שחיבורים טובים ורצון טוב גם הם יכול לעזור במכירות.

עולם ההזדמנויות העסקיות הוא רחב עד כדי כך שלא ניתן לנצל אחוז אחד מהם. אנחנו שואפים לעזור לאנשים למצות את הפוטנציאל העסקי שלהם ולרוב הם נוטים לתת לנו לעזור. הצורך העסקי להתחבר ותמיד לגדול מוביל לתנועה בלתי פוסקת לקראת מציאת הזדמנויות ומיצוי עסקי. נטוורקינג נועדה לעשות בדיוק את זה. להכיר בפוטנציאל הגלום שבחיבור בין שתי חברות על מנת לענות על הצורך ההדדי של השניים – להרוויח ולגדול. שימוש ברשת הקשרים עם חברות שנתונה ברשותנו ובקשרים עם סוכנים ברחבי העולם. במרוצת הזמן הצלחנו לפתח תקשורת עם מספר גופים הרואים כדאיות עסקית ביחסים איתנו שהרי הם רואים את כל החברות שאנו מייצגים שעומדים מאחורינו.

נטוורקינג כמקצוע

כולם מכירים בחשיבות של עשית נטוורקינג. אז למה לא כולם הולכים. למה ישיבה שעתים בכנס נחשבת אצל רבים כביזבוז זמן. והכי מעניין אותי זה למה אף אחד לא מבין שיש בזה הרבה כסף. זה מגדיל את המכירות ומסייע לאיש מכירות לעשות את עבודתו ולהביא עוד עסקאות

מבחינתנו נטוורקינג זה מקצוע, צריך לדעת להתנהל נכון, לדעת מי פנוי לשיחה. צריך להכיר אנשים ולהבין מה יגרום להם להקשיב. אנחנו רואים בזה מקצוע כי צריך להשקיע זמן ורצון להיות אקטיבי, כי הרי לא כל השיחות נסגרות בעסקה ואף יותר מזה רוב העסקאות לא מגיעות אפילו לשלב ראשון של עניין. נטוורקינג זה כמו במכירות אתה שומע הרבה "לא" כדי לקוות ל"כן, אחד. האכזבות רבות והתסכול גדול. אולם, מה שקשה בכל האכזבות הללו הוא שאתה לרוב מוכר יותר את עצמך מאשר מוצר. נטוורקינג הוא מקצוע כי הוא משלב בין כישרון בינאישי וליכולות נלמדות של יחסי חברה, הוא צורך זמן והתמחות. ובעיקר הוא צורך אקטיביות בשטח, בלעדיו קשה מאוד להתקיים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים