מתקן לתו חנייה לנכה

לממשלות המדינה והמקומיות יש גם מחויבות מתמשכת של ADA להנגיש את התוכניות שלה, מה שעלול לדרוש אספקת חניה במחיר סביר. המפרט לעיל נקבע על ידי ה-ADA כדי להבטיח שמוסדות ומתקנים מספקים חניה נגישה לאנשים עם מוגבלות. ה-ADA, בשילוב עם חוק המדינה, מחייב סוכנויות ממשלתיות וחברות פרטיות להחזיק במספר מינימלי של מקומות חניה לנכים. מקומות חניה המשמשים אך ורק לאוטובוסים, משאיות, רכבי משלוח, רכבי אכיפת חוק וכלי רכב אינם חייבים לכלול מקומות נגישים.

עם זאת

אם אזורים כאלה נגישים לציבור (לדוגמה, לאיסוף כלי רכב שהוחרמו), יש לספק אזור טעינה נגיש לנוסעים. עם זאת, אם מתקנים אלו מאפשרים גישה לציבור (למשל בהחזרת רכב שהוחרם), למתקן צריך להיות אזור טעינה נגיש לנוסעים עם מוגבלות. מגרשי חניה עם שירות חניה חייבים לספק מקומות חניה נגישים כך שאנשים עם מוגבלות יוכלו לחנות בעצמם (וחייבים לספק גם אזור טעינה נגיש לנוסעים (SS209.4)). עם זאת, אם השירות ניתן באזור בו אין מקום חניה, אזור זה אינו מצריך מקומות חניה נגישות (אך חייבים להיות כללים ונהלים לאירוח אנשים עם מוגבלות בהתאם לתקנות DOJ ADA).

מקומות חניה המשמשים אך ורק לאוטובוסים

משאיות, רכבי משלוח, רכבי אכיפת חוק ומתקני אחסון אינם חייבים לכלול מקומות נגישים לכיסאות גלגלים. חלק מהחנייה עשויה להיות זמינה באזורים ציבוריים כגון חניונים בתשלום או בחניונים, אך הדבר עשוי להיות מוגבל על ידי המלון. ערים ומדינות רבות מציעות חניה חינם לבעלי היתרי ויתור שהונפקו על ידי ה-DMV.

היתר הגישה אינו מתיר חניה בכל אזור שמורות או שמורות על פי חוק או תקנות מדינה עבור סוגים מסוימים של כלי רכב

כגון אמבולנסים, או עבור פעולות מסחריות, לרבות רכבים לממכר רחוב. היתרי גישה מאפשרים לחנות באזורים ייעודיים, המסומנים בפסים ושלטים צבעוניים מיוחדים. ניתנת על ידי ועדת נכים מקומית או DMV, חניית נכים יכולה להיות פתוחה לשימוש על ידי כל מי שיש לו אישור, בעוד שאחרות יכולות להישמר לשימוש על ידי אדם ספציפי.
על מנת לבדוק פרטים נוספים בנושא של הוצאת תו נכה ומתקן לתו חנייה לנכה באפשרותך לבקר באתר xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

חניוני ADA נושאים את סמל הגישה הבינלאומי ומיועדים לבעלי תו חניה עם מוגבלות. שלטי חניה לנכים של ADA (הידועים בכינויים שלטי גישה) חייבים להיות גלויים ממושב הנהג של הרכב ועליהם להיות מוצבים ישירות מול החניון.

ל-ADA יש גם דרישות תמרור חניה לחניית נכים

כל הנקודות חייבות להיות מסומנות כהלכה עם סמל הגישה הבינלאומית, התמונה הסטנדרטית בכחול-לבן של אדם בכיסא גלגלים שאתה כנראה רגיל לראות. ADA מחייב את כל מקומות החניה הזמינים להיות מסומנים עם סמל הנגישות הבינלאומי, ועבור מיקומים זמינים עבור טנדרים, עם שפה שמשמעותה "זמין עבור טנדרים", אך אם למתקן יש בסך הכל ארבע מקומות חניה או פחות (כולל כל חניה זמינה חללים ), אין צורך לייעד מקומות נגישים עם שלטים כאלה.

שלטים אלו חייבים להיות מותקנים באופן קבוע בגובה של 60 עד 84 אינץ' מעל פני הקרקע ואסור להם להפריע לנתיב הנגיש של איש בעת השימוש במסדרון הגישה

השלטים חייבים להיות ממוקמים גבוה מספיק (לפחות 60 אינץ' מעל פני הקרקע) כדי שלא יהיו חסומים על ידי כלי רכב חונים או מכשולים אחרים.

מומלץ לבדוק תמיד עם קודי חניה לנכים המקומיים והנחיות לתליית שלטי גישה. חשוב לבדוק עם רשויות חניה לנכים באזור השיפוט שבו אתה מבקר לגבי הכללים הספציפיים שלהם לגבי תעריפי נסיעה ברחוב.

חניונים נגישים

כמו מתקנים נגישים אחרים, חייבים להישמר במצב תקין כדי שאנשים עם מוגבלות יוכלו להשתמש בהם. אם מקומות החניה הפנויים באתרים הממוקמים במגרשים (להבדיל ממקומות חניה הממוקמים לאורך הכבישים הציבוריים) מקבילים, עליהם לעמוד באופן מלא בכל הדרישות החלות, לרבות הדרישות לשבילי גישה וטנדרים.

אם יש ארבע מקומות חניה או פחות במגרש

אין צורך בשלט המציין מקום פנוי מכיוון שהוא חייב להיות נגיש לטנדרים. חריגים אם למתקן יש רק 4 מקומות חניה (לא נגישות ונגישות) או פחות, אסור לסמן את המקום הפנוי המבוקש בשלט (כלומר שמור אך ורק לשימוש אנשים עם מוגבלות) (SS216.5, לדוגמה —- – לפי אכ"א, מקומות חניית נכים צריכים להיות ממוקמים בשביל הקצר ביותר לכניסה נגישה למתקן המשרת חניה בהשוואה למקומות אחרים באותו החניון. בהתבסס על גישה מעשית, הפד"ע קובע כי רכב יש לבנות פארקים המובילים לבניין ספציפי בנתיב התנועה הנגיש הקצר ביותר, מהחניון ועד לכניסה.

חניה יכולה להוות עזר חכם להליכה לעובד נכה

בין אם באזור ייעודי (לדוגמה, קרוב יותר לבניין) או חלל נגיש. ייתכן שיהיה עליך לשנות את מדיניות כל הקודם זוכה כדי להתאים לצרכי החניה של עובדים עם מוגבלויות. במקרים מסוימים, חניה נגישה או ייעודית במיוחד היא מקום סביר ation.

לחניונים לבתי חולים חוץ

מרכזי שיקום, מתקני פיזיותרפיה חוץ או מבני מגורים יש דרישות נגישות שונות באופן משמעותי (ראה תקנה 208.2 2010). במוסדות רפואיים, התקנים מעט שונים: 20% ממקומות החניה שלהם צריכים להיות שמורים למשתמשים בכיסאות גלגלים. גם מקומות חניה לנכים חייבים להיות בגודל מסוים – ברוחב של לפחות שמונה מטרים עם מסדרון סמוך ברוחב של חמישה מטרים לפחות.

נדרש מספר מסוים של מתלים נגישות לכיסאות גלגלים בהתאם למספר מקומות החניה הזמינים במתקן או באתר

לרוב, בכל חניון ציבורי יש לפחות מקום חניה אחד, אך נדרש יותר בהתאם לגודל החניון ובמקרים מסוימים לסוג המקום, כמו מתקן רפואי. שירות חניה חניונים עם שירות חניה דורשים מקומות נגישים מכיוון שלכלי רכב מאובזרים במיוחד לאנשים עם מוגבלות, ייתכן שיהיה קשה לגשת לאחרים.
למידע מורחב על מתקן לתו חנייה לנכה ומתקן לתו נכה ניתן לבקר באתר xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

מי שחונה במקומות שמורים אלו חייב להיות בעל שלט נכה או שלט מראה

אחרת הרכב עלול להיקנס על חניה לא חוקית. כל רכב בעל לוחית רישוי, המונע על ידי או עבור נכה, רשאי לחנות בשטחים המיועדים כשמורים לנכים. כאשר הרכב משמש נכה או לאדם עם מוגבלות, התמרור יאפשר חניית רכבים למשך 60 דקות מעבר לתקופת החניה החוקית המותרת על ידי הרשויות המקומיות, אלא אם תקנות מקומיות או משטרה קובעות " עומס כבד ב שעות הבוקר, אחר הצהריים והערב.

דרישה זו חלה על שטחי חניה ציבוריים

שירותים וחניה שמורים. כאשר חברה, מדינה או שלטון מקומי מגבילים מקומות חניה בחניון או בתכנון מגרש חניה (חניון), עליהם לספק מקומות חניה נגישות בהתאם לדרישות תקני ADA 2010 לעיצוב נגיש (תקן 2010). בנוסף, לחברות פרטיות או למתקנים המספקים סחורות או שירותים לציבור יש התחייבות מתמשכת של ADA להסיר חסמי כניסה לחניונים קיימים כאשר קל לעשות זאת.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים