מה מבררים לפני שקונים דירה

המדריך האולטימטיבי למציאת הדירה הראשונה שלך

רכישת דירה היא החלטה גדולה, ולעתים קרובות אנשים מוצאים את עצמם לא מוכנים לאתגרים הנלווים לכך.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשאתם מחפשים את הדירה הראשונה שלכם. עם זאת, זה לא קשה כמו שזה נשמע. ריכזנו עבורכם

מה עליך לדעת לפני שתתחיל בחיפוש

רכישת דירה היא החלטה גדולה ורוב האנשים לא יודעים מה עליהם לחפש לפני שהם מתחילים בחיפושים. יש הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתה מתחיל את החיפוש שלך.

יש הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתה מתחיל את החיפוש שלך. אתה צריך לדעת כמה כסף יש לך, איזה מרחב מחיה אתה רוצה ואיפה אתה רוצה לגור. אתה לא תחפש דירות למכירה בעכו אם אתה מעוניין לגור בדרום, או דירות במטולה אם אתה מחפש לגור בעיר.כמו כן, צריך לחשוב על היתרונות הכספיים של רכישת נכס וכן על העלויות הכרוכות ברכישת דירה. כי הדירות למכירה בעכו כנראה יהיו זולות יותר מהדירות בתל אביב.

אך רכישת דירה אינה קשורה רק לגודל ולמיקום. ישנם גורמים רבים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתה מתחיל את החיפוש שלך. אולי אתה מחפש מקום עם נסיעה טובה, ליד העבודה שלך או קרוב לתחבורה ציבורית. אולי אתם מחפשים משהו עם בריכה, חדר כושר או מקום חניה. אולי תרצו משהו עם נוף או בשכונה שקטה.

יוקר המחיה הוא גורם מרכזי נוסף שכדאי להסתכל עליו בעת רכישת דירה במיוחד אם אתה בתקציב מצומצם.

אם יש לכם שאלות לגבי רכישת דירה, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בכל עת!

נדלן

כמה יש לי עבור מקדמה?

רכישת דירה היא אחת ההשקעות הגדולות ביותר שאתה יכול לעשות בחייך. חשוב לא למהר ולהקדיש זמן כדי לוודא שאתה מקבל את ההחלטה הנכונה.

לפני החתימה על החוזה, חשוב לברר כמה יש לכם עבור מקדמה. המקדמה תשמש כפיקדון על הבית, והיא תעזור לכם לקבוע איזו משכנתא תוכלו לקבל.

לפני שאתם מתחילים להסתכל על דירות, ודא שיש לך מושג כמה כסף אתה צריך עבור מקדמה וכמה עולה בדרך כלל מקדמה

מקדמה היא סכום הכסף שאתה משלם מראש עבור רכישת הבית שלך. זה הצעד הראשון בקניית בית או דירה. מחיר המקדמה שלך יהיה תלוי בסוג הנכס והיכן הוא ממוקם.

העלות הממוצעת של מקדמה בקנדה היא בסביבות 20% עד 25%.

הזמן הטוב ביותר בשנה להתחיל תהליכי בקשה?

הזמן הטוב ביותר להתחיל לחפש דירות הוא בסתיו. הסיבה לכך היא שרוב חוזי השכירות מסתיימים ב-30 בספטמבר והחדשים מתחילים ב-1 באוקטובר.

אם אתם מחפשים מקום לגור בו, עכשיו זה זמן טוב להתחיל בחיפוש הדירה שלכם. יהיה קל יותר למצוא דירה שמתאימה לצרכים שלך בתקופה זו של השנה מכיוון שאנשים רבים יעברו דירה עד סוף ספטמבר.

חשוב לדעת את התקופה הטובה ביותר בשנה להתחיל את תהליך הגשת הבקשה. כך תוודאו שתקבלו דירה כמה שיותר מהר ותימנעו מתשלום גבוה מדי עבור שכר דירה.

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מחיר הדירה, כמו סוג הבניין, מיקומו וכמה חדרי שינה יש בה. חשוב גם לדעת מתי יש יותר אנשים שמחפשים דירות מאשר יש דירות פנויות.

בניו יורק, זה קורה בדרך כלל בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר מכיוון שאנשים רבים עוברים דירה בתקופה זו של השנה לרגל החגים.

לכן, אם אתם רוצים למצוא דירה חדשה בעיר ניו יורק במהירות ובמחיר סביר, אנו ממליצים להתחיל את החיפוש שלכם בחודשים נובמבר או מרץ.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים