מגנטים לאירועים – איך להקים עסק למגנטים

מגנטים לאירועים

במאמר זה אפרט לכל הקוראים איך נוכל להתחיל ולהקים את העסק, ראשית נאמר ונזכיר שאנו מדברים כרגע על צילום תמונות מגנטים ויש אפשרות לצרף גימיקים נוספים כגון: עשן כבד, זיקוקים, זוהרים ושרשראות הוואי וכו'… כל זאת כמובן בהתאם לרצון בעל העסק של אותם מגנטים לאירועים, זה המקום ורצוי לציין שכל התעסקות בזיקוקים מחייב רישיון ממשרד העבודה והרווחה על סיום קורס ומתן רישיון מטעמם, אחרת אסור לנו לפי החוק להציע את השירות הזה ללקוחות, וכל אחד אשר מחזיק ברישיון כזה חייב שיהיה לו ביטוח לכל במידה וקרה משהו לא צפוי אשר יכול לגרום לנזקים בגוף וברכוש.

מגנטים לאירועים – ההתחלה

אוקי, אז עכשיו שיש לנו קצת רקע על תחום הזה שנקרא מגנטים לאירועים, אם אנחנו מעוניינים ללכת על עסק כזה חשוב שנדע שעלינו לרכוש:

  1. מחשב נייד- אפשר להשתמש כמעט בכל מחשב נייד ,ישן או חדש זה ממש לא משנה רק כדי שיהיה תקין ולא יעשה בעיות במהלך העבודה של תמונות המגנטים.
  2. תוכנה מתאימה לפיתוח המגנטים-  כיום יש כמה תוכנות בשוק של המגנטים לאירועים, יש תוכנות חינמיות ויש אחת שעולה כ- 750 שקלים, שלפי המלצתי איך צורך להשקיע כבר בהתחלה על תוכנה בתשלום, אלה בהמשך הדרך אם תרצו בהמשך אז יש אפשרות לרכוש.
  3. מכשיר למינציה – היום יש מספר מכשירים של למינציה, אני ממליץ על מכשיר כבד ומסיבי ולא הקטנים שאין להם תוחלת חיים ארוכה – מכשיר עולה בסביבות 400 שקלים.
  4. מדפסת פוטו מקצועית- יש היום כל מיני חברות שמייצרות מדפסות פוטו וחברות של מגנטים רבות משתמשות דווקא בקנון יותר מהאחרות המתחרות, קנון ידועה כמדפסת טובה בעלת איכות הדפסה נהדרת ומהירות מרבית, זאת מדפסת המובילה ביותר בתחום ולכן המון חברות של תמונות מגנט מדפיסות דווקא איתה, המחיר הוא בין 450-650 שקלים.
  5. גליוטינה – בזה אני ממליץ לחפש גליוטינה טובה ואיכותית, אני מתכוון לכזו שחותכת טוב מאוד ולא כבדה ,היא עולה בסביבות 450 שקלים.
  6. מומלץ לעבוד עם ראשי דיו איכותיים ולא עם מערכות הזנה למינהם, מערכת הזנה היא- מכלית זיו בעלת 5 תאים של מילוי דיו ובקצה שלה המיכל עובר צינור דק שמעביר דיו לדף הפוטו שמודפס באותו הרגע, כפי שאתם מבינים המיכל ממולא באופן עצמאי ע"י דיו ממוחזר ופחות איכותי מראשי הדיו שהיצרן ממליץ להשתמש בהם, לכן זה פחות מומלץ לעבודה השוטפת, בנוסף חשוב לציין שיש המון תקלות עם מערכת ההזנה, למשל המון פעמים קורה שהמדפסת מפסיקה להדפיס בגלל שהיא נסתמת כתוצאה מהמערכת המותקנת הזאת שנקראת מערכת הזנה, אם נשתמש בראשי דיו נחסוך מצבים לא נעימים כאלו באירועים.
מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים