דיכאון אחרי לידה? אין מה לדאוג

דיכאון אחרי לידה

כל אישה מודעת לכך – לעבור את חוויית הלידה היא לא חוויה קלה לא לאישה וגם לא לסובבים אותה. הגוף עוברים שינויים, הנפש צריכה לקבל את העובדה שבעוד מספר חודשים החיים משתנים לצמיתות ולעיתים קרובות השינויים ההורמונאליים הללו יכולים להוביל למעין התמוטטות עצבים (בין אם מדובר על התמוטטות במודע ובין אם לא).

מדובר על תופעה מאוד נפוצה שניתן לטפל בה בכל מיני דרכים, כמו למשל: טיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכיאטרי וכן השיטה נוספת ונפוצה לא פחות היא על ידי טיפול הומאופתיה. מדובר על אחת השיטות האהובות והמוכחות שנמצאות כיום בשימוש על ידי מטפלים רבים הן בארץ והן בעולם.

כיצד זה עובד?

אז כיצד טיפול לדיכאון אחרי לידה עובד בעזרת שיטת ההומאופתיה? ובכן, שיטת הטיפול של ההומאופתיה בדיכאון אחרי לידה איננה שונה משיטות טיפול בעזרת ההומאופתיה בדלקות שונות בהן היא גם מטפלת, כמו לדוגמא: דלקת גרון או לחילופין בכאבים שונים כמו: כאב ראש.

הטיפול בדיכאון אחרי לידה בעזרת ההומאופתיה נעשית על ידי בחירת התרופה ההומאופתית שנעשים לאחר שהמטפל שמע את המטופלת ובדק מה הם התסמינים מהם היא סובלת, כלומר, מה הם תסמיני הדיכאון וכיצד אלו באים לידי ביטוי. ישנן נשים שיאבדו את התיאבון שלהן לחלוטין ואילו נשים שיהיו נורא עצבניות.

התרופה המומלצת על ידי רבים

אחת התרופות המומלצות על ידי מטפלי הומאופתיה רבים היא תרופת sepia. מדובר על תרופה הומאופתית יוצאת מן הכלל אשר מצליחה להוציא את האמא הטרייה מתוך האפתיות בה היא נמצאת, להחזיר אותה למסלול חיים נורמלי ולהפסיק לה, במידה והיא סובלת מכך, מסלידה הן מבעלה ולעיתים קרובות אפילו מהתינוק שלה.

חשוב להבין שדיכאון שאחרי לידה עלול להופיע בכל מיני צורות ובדיוק בשל כך אין תרופה הומאופתית אחת שמתאימה לטיפול בדיכאון אחרי לידה אלא קיימות כל מיני תרופות שמתאימות לכמה מצבים אפשריים מהן סובלות נשים. מומלץ כמובן לבדוק מספר מטפלים הומאופתיים ורק אז להחליט איזה מטפל הוא הטוב ביותר.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים