איך לעודד את ילדכם לאורח חיים אקטיבי

ישנן דרכים רבות לעודד את ילדך לנהל אורח חיים פעיל. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לוודא שיש להם הזדמנויות לעשות זאת.

דרך אחת היא לעודד אותם עם חטיפים בריאים, כמו פירות וירקות. דרך נוספת היא לוודא שבבית הספר שלהם יש חדר כושר או מתקנים אחרים לפעילות גופנית. חשוב גם להורים ולילדים כאחד לוודא שיש מדרכות בשכונה שלהם ופארקים בקרבת מקום שבהם הם יכולים ללכת או לרכב על אופניים.

דבר נוסף שאתה יכול לעשות הוא לוודא שלילד שלך תהיה הזדמנות לשחק בחוץ כל יום. זה לא רק יעזור להם להישאר פעילים, אלא זה גם יעזור למנוע מהם להשתעמם ולעורר גירוי יתר על ידי הטכנולוגיה.

מבוא

ילדים בימינו נמצאים בישיבה יותר מאי פעם. הם מבלים את רוב זמנם מול המסך, במשחקים או בצפייה בסרטונים.

על מנת לעודד את ילדכם לנקוט באורח חיים פעיל, חשוב שתתנו דוגמה טובה ותהיו אדם פעיל בעצמכם. ילדים נוטים יותר לאמץ את ההרגלים הבריאים של הוריהם מאשר לאמץ את ההרגלים של חבריהם.

כדאי גם לוודא שלילדכם יהיו הזדמנויות רבות לפעילות גופנית במהלך היום. לדוגמה, אתה יכול לתת להם ללכת ברגל או לרכב על אופניים לבית הספר במקום לנסוע באוטובוס או לנסוע עם תלמידים אחרים. אתה יכול גם לתת להם לעשות מטלות כמו לאסוף אחרי עצמם, כלים, להוציא את האשפה וכן הלאה. אתה יכול בנוסף לכך לשחק איתם על מתקני נינג'ה או מתקני ספורט בפארק העירוני.

ילד משחק

מהו אורח חיים פעיל?

אורח חיים בריא ופעיל חשוב לכולם, אך חשוב במיוחד לילדים. אחת הדרכים לעודד את ילדכם לנקוט באורח חיים פעיל היא לספק לו מגוון פעילויות שהוא יכול לבחור מהן. זה עשוי להיות קשה בהתחלה, אבל תגלו שילדכם יתחיל בסופו של דבר לאהוב חלק מהפעילויות טוב יותר מאחרות. חשוב לדאוג שהפעילות תהיה כיפית והילד יאהב אותה על מנת להתמיד לאורך זמן. משחק על מתקני נינג'ה או מתקני משחק אחרים יכולה להיות דרך מצוינת לשמור על כושר גופני. מה גם שילדים אוהבים לחקות את מה שהם רואים על המסך ולכן יכול להיות שהם יסכימו לפעילות כמו משחק במתקני נינג'ה, שנראית כיפית ומגניבה על פני פעילות שנראית לא מושכת.

חלק מההורים עלולים להיות מודאגים מכך שילדיהם יפגעו בבריונות או ירגישו בחוץ אם הם משתתפים בפעילויות שונות. עם זאת, אם אתה שם כדי לתמוך בהם, אז הם ירגישו בטוחים יותר ופחות חרדים לגבי ההשתתפות בפעילויות החדשות הללו.

אורח חיים פעיל הוא אורח חיים שבו אתה מתאמן באופן קבוע, אוכל בריא וישנה מספיק. זה יכול להיעשות במגוון דרכים. לדוגמה, אתה יכול לעשות יוגה או לקחת שיעורי ריקוד. אתה יכול גם לצאת להליכה או רכיבה על אופניים. הנקודה היא למצוא משהו שאתה נהנה לעשות ולעשות אותו לעתים קרובות!

חלק מההורים עשויים לדאוג שילדיהם לא מתעמלים מספיק מכיוון שהם מבלים יותר מדי זמן במכשירים שלהם או צופים בטלוויזיה. אבל ישנן דרכים רבות לילדים להישאר פעילים מבלי לצאת מהבית! דרך אחת היא לשחק בחוץ עם חברים. דרך נוספת היא לשחק במשחקי וידאו הדורשים הרבה תנועה, כגון Dance Dance Revolution או Just Dance.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תרגום מקוונים 

בעולם הגלובלי של היום, תרגום הפך לכלי הכרחי עבור עסקים, ארגונים ויחידים כאחד. עם זאת, משימת התרגום יכולה להיות מרתיעה, ודורשת לא רק מיומנות לשונית

אזעקה לבית פרטי או מצלמות אבטחה ?

בתחום אבטחת הבית, שני כלים עיקריים בולטים כעמודי הגנה: מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה. שניהם מציעים יתרונות ותכונות ייחודיות שמטרה שלהן לשמור על הרכוש ועל היקירים