סרטי תדמית

סרטי תדמית

כיום בעידן האינטרנט והיוטיוב, בעלי עסקים מבינים שאת העסק שלהם הם חייבים לשווק בוידאו.

כשיש תחרות על מוצרים ונותני שירות, ללקוחות הפוטנציאלים יש מגוון גדול של אפשרויות והצע. הלקוחות מעוניינים לקבל יותר פרטים על המוצר והשירות שאותו הם מעוניינים לרכוש ולכן הם פונים למדיה בכדי לקבל כמה שיותר מידע על המוצר, השירות ועל המוכר עצמו.

כאשר המוכר מפרסם מוצר באינטרנט הוא מפרט על היתרונות המוצר בכתב ומספק תמונות להמחשת המוצר בכדי שהלקוח יוכל להתרשם בצורה הכי נכונה מהמוצר או השירות אותו הוא מתכוון לרכוש.

לעיתים רבות הלקוח אינו מסתפר במלל ובצילום מוצרים. הוא פונה לערוץ היוטיוב בכדי לקבל מידע על המוצר או השירות מלקוחות קודמים שרכשו את המוצר או השירות שאותו הם מתכננים לרכוש, ודבר זה גורם ללקוח לעזוב את האתר של המוכר או נותן השירות.

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאת המוצר או השירות שאותו הם מוכרים מחייב פרסום בוידאו, והם פונים לחברות אשר מתמחות בהפקות סרטים בכדי שהם יפיקו להם סרטי תדמית לשירות, העסק או המוצר שאותו הם משווקים.

הפקות סרטי תדמית זוהי תופעה שהולכת וגוברת מהסיבה שלקוחות מקבלים הרבה יותר מידע על המוצר או השירות שאותם בעלי העסק נותנים ואינם צריכים להתעמק במלל או בתמונות של המוצר או השירות שאותו הם מעוניינים לרכוש.

סרטי תדמית מוכרים יותר זו כבר עובדה! כשיש הצע יש תחרות. בעל העסק חייב להיות יותר משכנע ממתחריו ולכן אינו יכול לזלזל בתופעה הגוברת מהסיבה שהוא אינו מעוניין לאבד לקוחות פוטנצייאלים והוא חייב לשווק את עצמו ומוצריו בוידאו.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מגמות מסלול כלה: תובנות משבוע האופנה

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בטרנדים האחרונים של מסלול הכלות, טריים משבוע האופנה. אנו שמים דגש על מראות מפתח, סגנונות חדשניים והפרטים המעודנים ביותר שנתנו

רעיונות חדשניים לבחירת מתנה ליולדת

בחירת מתנה לאם היא לרוב משימה מאתגרת, מכיוון שהיא כרוכה בשילוב של רגשות ושיקולים מתחשבים. פוסט הבלוג הזה נועד להאיר כמה רעיונות חדשניים שיכולים לעזור

שיפור אבטחת הבית עם מנעול חכם

בעידן הטכנולוגיה הדיגיטלית, מנעול חכם הופיעו ככלי מבטיח לשיפור אבטחת הבית. פוסט זה בבלוג בוחן את היתרונות ואת פעולתם של מנעול חכם, ומספק מדריך מקיף