מבוא
נווה פריצקי הוא כותב תוכן וכותב בינה מלאכותית. היא מומחית בתחום כתיבת תוכן וסייעה לחברות רבות ליצור תוכן מרתק עבור הקהלים שלהן.
היא כתבה עבור תעשיות רבות ושונות כמו חינוך, פיננסים, נסיעות, בריאות ויופי וכו '.
היא מאמינה שכלי כתיבה של AI יכולים לעזור לכותבים אנושיים להיות יעילים יותר במה שהם עושים הכי טוב – יצירתיות ורגשות.
נווה פריצקי היא יועצת מיתוג ובעלים של סוכנות מיתוג בשם Branding by Neve. היא נמצאת בתעשייה יותר מ-20 שנה ועזרה למותגים רבים לצמוח.
נווה פריצקי היא יועצת מיתוג מנוסה עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה. היא סייעה למותגים רבים לצמוח והיא מתמחה בזהות ארגונית, אסטרטגיית מותג, מעורבות לקוחות וחקר שוק.
הסיפור מאחורי ספר רב המכר של נווה פריצקי "אני אוהב אותך יותר מאשר אני אוהב את עצמי"
נווה פריצקי היא אם לשניים, נשואה לבעלה למעלה מ-20 שנה. היא גם המחברת של "אני אוהבת אותך יותר משאני אוהבת את עצמי", ספר רב מכר על האתגרים והתגמולים של נישואים.
הספר נוצר בהשראת הניסיון שלה כאישה, אם ובת. המטרה שלה הייתה לשתף איך היא הצליחה להישאר נשואה באושר כל כך הרבה זמן.
נווה פריצקי היא גם המייסדת של Marriage Matters, ארגון שעוזר לזוגות לחזק את הזוגיות שלהם על ידי מתן כלים ותובנות מעשיות לגבי מה גורם למערכות יחסים לעבוד.
נווה פריצקי היא סופרת רבי מכר, דוברת ומאמנת לחיים. היא עוזרת לנשים ליצור את החיים שהן רוצות על ידי אימוץ חוסר השלמות שלהן והקשבה לאינטואיציה שלהן. היא עזרה לאלפי נשים להרגיש בטוחות ומועצמות בכל היבטי חייהן.
פריצקי הוא המחבר של אני אוהב אותך יותר מאשר אני אוהב את עצמי, ספר שנמצא ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס כבר יותר משלוש שנים. זה גם נקרא כאחד מה"דברים האהובים" של אופרה ב-2013.
מהי הגישה של נווה פריצקי למיתוג?
נווה פריצקי היא מומחית למיתוג ומייסדת מיתוג נווה פריצקי. יש לה גישה שמבוססת על הבנת ההתנהגות האנושית והדרך בה אנו מתקשרים עם מותגים.
היא מייעצת לחברות כיצד לבנות את המותגים שלהן, על ידי איזון בין הצרכים של הצרכנים לבין מה שהכי טוב לעסקים. בין לקוחותיה נמנים:
-Bumble, אפליקציית היכרויות
– Lyft, שירות שיתוף נסיעות
-סימנס, חברת הנדסה
-קוקה קולה, חברת משקאות
נווה פריצקי היא אסטרטגית ויועצת מותגים. יש לה ידע מעמיק במיתוג ושיווק. היא גם סופרת שפורסמה, דוברת ומעצבת עטורת פרסים.
היא הקימה את סטודיו העיצוב שלה בשנת 1994 ועבדה עם לקוחות בכל רחבי העולם. עבודתה הוצגה בפרסומים כמו פורבס, הוול סטריט ג'ורנל, Fast Company, Entrepreneur Magazine ועוד רבים. היא נבחרה לאחת מ-100 המעצבים המובילים על ידי העיצוב הגרפי האמריקאי ב-2012.
היא מאמינה שמיתוג עוסק במציאת האיזון הנכון בין מה שאנשים רואים עליך על פני השטח לבין מה שאתה עושה כשאף אחד לא מסתכל עליך.
"5 הרגלים מוזרים" של נווה פריצקי כדי להתחיל
נווה פריצקי היא כותבת עצמאית ויוצרת תוכן. היא כותבת למעלה מ-10 שנים וכתבה למעלה מ-50 פרסומים מרכזיים.
היא מופנמת המתארת את עצמה, אז יש לה 5 הרגלים מוזרים להתחיל את היום שלה.
1) היא שותה שתי כוסות קפה לפני שהיא מתחילה לכתוב.
2) היא לא כותבת באותו מקום כל יום, אלא כותבת במקומות שונים כדי לתת לעצמה נקודות מבט חדשות על העולם.
3) היא מאזינה לפודקאסטים בזמן שהיא כותבת כי זה עוזר לה להתמקד ולהישאר במשימה.
4) כשהיא מרגישה תקועה, היא לוקחת הפסקה מהכתיבה ויוצאת לטיול או לעשות שגרת פעילות גופנית.
5) כשהיא משתעממת מהמשימה שעליה היא מחליפה הילוך ועוברת למשהו אחר שמעניין אותה יותר.